Search Results

Search results 1-20 of 408.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Omdat niemand hier meer post

lady melissa - - Beoordelingen

hey das lang geleden, hoe is het met je? misschien wil je in pm nog wel eens bijkletsen? maar serieus over je werkje: ik vind het wel leuk gedaan maar ik vind het jammer dat het lijkt alsof de drum niet to zijn recht komt. doordat je overal zwart gebruikt gaat hij helemaal in de achtergrond in maar ik snap ook wel dat dit waarschijnlijk het idee erachter is. ik vind de effecten rond zijn armen wel leuk gedaan, knap werkje groetjes meliss p.s. ook al lang geleden dat ik nog wat serieus gepost heb…

• Laatste post

lady melissa - - Spam

Quote from Ancientking: “Quote from IM_Mike: “400 meter ver? Ik loop zelf met gemak een uur per loopsessie. Luie mad dog. ” Ik hoop niet dat je nu probeert te zeggen dat je een uur doet over 400 meter ” lijkt me niet erg gezond :p

• Laatste post

lady melissa - - Spam

het kan toch?

• Laatste post

lady melissa - - Spam

24 november = dit forum is dood

• Laatste post

lady melissa - - Spam

hoop doet leven ancientking

• Laatste post

lady melissa - - Spam

mij ook wel

• Culturele Verdragen

lady melissa - - Diplomatie

ik (Grace) zoek ook nog cv'tjes

• de conclusie van vandaag is dat ik niet kan meppen met de ikariam app Gevecht voor Thales zwavel 2 (01.10.2017 12:49:48) Booya[ROOD] uit Op 1-1 vs Grace[BLAUW] uit Thales zwavel 2, Blonde[BLAUW] uit ʝ_Ռ00Յ --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................0(-84) - Zwavel schutters......................168(-0) Zwaardvechter.........................0(-400) - Zwaardvechter......................1760(-240) Hopliet.....…

• Laatste post

lady melissa - - Spam

Quote from adwin: “Als IM_Mike weer een verhaal zonder organiseert dan zal ik zeker wel weer verhalen maken /me kijkt Mike lief aan ” dat gebeurd niet, daar is het forum veel te dood voor en hij is vast druk met werk en samenwonen :p

• Laatste post

lady melissa - - Spam

haha binnenkort meptijd op ika, toch dille?

• Laatste post

lady melissa - - Spam

foei hondje

• Laatste post

lady melissa - - Spam

wat voor thee is het? :o

• Laatste post

lady melissa - - Spam

Quote from Djadde: “krijgen is altijd leuker, dus......om de beurt bakken ....wat kun jij goed bakken, lady melissa? ” ik heb blijkbaar wel een goed recept voor appelcake die was in rl wel populair en heb geen klachten gehoord erover :p

• Laatste post

lady melissa - - Spam

je kan die ook zelf maken cleo?

• Laatste post

lady melissa - - Spam

dan nog is er een hondje die zich geroepen voelt minstens 1tje ervan op te eten

• Laatste post

lady melissa - - Spam

choco of appeltaart is veel beter

• Laatste post

lady melissa - - Spam

nee doe maar niet

• Laatste post

lady melissa - - Spam

blijkbaar

• Laatste post

lady melissa - - Spam

momenteel zie ik hier nog geen antwoord hoor