Search Results

Search results 1-20 of 570.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Laatste post

Lysippe - - Spam

je moet een weten hoe goed IM is met op en neer lopen en net niet op het einde aankomt...

• uitrol versie 7.9.1

Lysippe - - Spel

Donderdag zal versie 7.9.1 gelanceerd worden Hierin zullen verschillende bug opgelost worden - Hersteld: Premium militair overview is niet compleet - Hersteld: Academie upgrade level 3 voor de kosten van level 2 - Hersteld: Display tijd reset naar start tijd - Hersteld: Verschillende high score issues. Jouw ikariam.nl team

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me geeft onze gekke hondje ... aka Poedeltje ... aka Mad-Dog ... wat hondenkoekjes

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me zoekt de overgebleven 4 appelflappen ..... hoe kan dat nu .... waar zijn ze????

• Laatste post

Lysippe - - Spam

jullie stellen me teleur .... zet appelflappen in het draadje...

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me legt voor het gezonde gevoel wat broccoli neer

• Laatste post

Lysippe - - Spam

ik heb een tuinhuisje en een veranda ... dat kan ook

• Warserver

Lysippe - - Spel

Beste ikariamspelers, In verschillende communities komt er een nieuwe warserver, deze zal niet in Nederland zijn maar mocht je toch willen spelen volgt hierbij de communities: AE, AR, BG, BR, CZ, DE, DK, EN, ES, FR, GR, HU, IL, IT, LT, LV, MX, PL, PT, RO, RS, RU, SE, SI, SK, TR, TW, US, YU. Volgende features geleden voor deze warservers : - Verhoogde populatiegroei - Gereduceerde productietijd en reistijd van spionen. - Gereduceerde cooldown en duur van de wonders - Verlaging van tijd bij terugt…

• Laatste post

Lysippe - - Spam

ik woon wel naast een bos... maar the eagle woont niet naast mij in ieder geval

• Laatste post

Lysippe - - Spam

wat is dat voor een herrie ..... snurkt er nu iemand hier????

• handel onmogelijk

Lysippe - - Klachten & Bugs

Mocht ticket systeem voor je niet werken, je kan me altijd contacten via de chat of via Lysippe@ikariam.nl. Ook dan kan ik je helpen daar waar nodig. BTW ... ik denk dat ik weet hoe dit komt maar dan wil ik je gewoon even privé spreken en niet hier via het forum...

• Laatste post

Lysippe - - Spam

en weer terug ..... zet wat ckicken piri piri in het kanaal .... meegenomen uit portugal.....

• Laatste post

Lysippe - - Spam

is iedereen in slaap gevallen???? /me gaat jullie allemaal een weekje niet plagen en lekker op vakantie.... /me geeft iedereen een koekje

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me noms nog lekker een stukje chocolade weg

• Laatste post

Lysippe - - Spam

owwwwww chocolade .. yummie

• Laatste post

Lysippe - - Spam

echt nie ... dan maar misselijk

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me is nu misselijk van de bak ijs

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me zit lekker aan het slagroomijs met pecan en caramel

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me zet een schaal met lasagne in deze thread

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me gooit even wat confetti in dit draadje .... ballonnen zijn opgeblazen .... wie brengt de taart???