Search Results

Search results 1-20 of 785.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Show-Off!

Wiebe - - Gevechtsrapporten archief

Haha DJ Het geeft toch niks dat ze samenwerken. Iedereen weet dat een alliantie in hun eentje het niet zal redden tegen DND. Is niks mis mee, we hebben immers vele actieve en grote spelers vergeleken bij de andere allianties. Jammer dat jij deze druiligere zondag niks meer kan doen omdat, ondanks de samenzwering, er te pas en te onpas een kolos ingedonderd wordt. Ik weet het! Hoort bij het spelletje maarja je kan er wel een beetje teleugesteld in zijn toch Is zien of TNT II en CR samen met onze …

• Ach geeft niet hoor! Wij vermaken ons kostelijk he DJ DND VS C-R en II Zeegevecht bij Korinthe (31.05.2015 8:58:12) The-Pope[C-R] uit Cheetazzz, Wijnput, Korinthe, Athene, marilon uit Sneeuwwitje, Nemo[-I-I-] uit Rumput, Chemosh vs DND DJ[DND] uit krislolos, Booya[DND] uit BBasolis, Wijnput, Paradox[DND] uit Korinthe, WijnSmid, ZwavelSmid, MarmerSmid, PosWijndon2, ZwavelPosis, Kolossum, DemeterMarmer, PosWijndon, MarmerDemeter, PosWijndon3, Assie[DND] uit Polis, ۞ Ticcertje ۞, Respect, Grape II,…

• beste schade hihi

Zeegevecht bij capetown (26.05.2015 23:06:40) -Shadow-[-TNT-] uit SHertogenbosch, sanaugi[DND] uit Ocho Rios, capetown, baasa[DND] uit Ocho Rios, Background, -Albert-[DND] uit Polis, Knossos, DND DJ[DND] uit Polis, Pella, Assie[DND] uit yaren, ladypiraat[DND] uit Polis, Nilus, Dinteloord, Polis, moggie[DND] uit SHertogenbosch, Booya[DND] uit Polis, Ocho Rios, Wiebe1[DND] uit Background, Toxic Snake, Dreamer[DND] uit Scylla vs Zamonster[-I-I-] uit Marmer 1, Santa Domingo, -Shadow-[-TNT-] uit , ar…

• Show-Off!

Remco, Je kan je een hoop wijsmaken. En ik weet dat je dat gedaan hebt. Want ik heb de vraag al 5x gekregen. Ik ben niet met DND naar TNT gekomen om jou. Helaas vent...... dat vond ik je niet waard. Het ging, zoals ingame al vermeld om een piratenplundering. Je moet jezelf niet te hard op de borst kloppen want voor mij stel je serieus niks voor...... Daarentegen wil ik je alliantie leden wel een compliment maken. ZIJ maken er wel wat van. JIJ hebt nog niks gedaan. En daarbij zijn het nog zeer ge…

• Show-Off!

Na de kolos van -II- kwamen 2 spelers richting de polis van onze grote leidster. Sjah.... dat kunnen we niet zomaar laten gebeuren natuurlijk. Zeegevecht bij Polis (24.05.2015 10:46:06) Nemo[-I-I-] uit Athene jwz, Bush[-I-I-] uit Black Dragon, Alpheo vs Booya[DND] uit SOPIE 2, Danie[DND] uit Polis, Brauwserville, ladypiraat[DND] uit Polis, peke[DND] uit Chaos Capital, Assie[DND] uit Polis, Dinteloord, DND Zwavelas, Kolos, Stadt, Santa Domingo, Djadde[DND] uit Brauwserville, moggie[DND] uit 1mogs…

• deze mag niet missen.

GE-WEL-DIG Gevecht voor 3rd (18.05.2015 19:23:28) Wittestuiter[GeG] uit Chagrijnig vs Danie[DND] uit Daan10H30, peke[DND] uit Chaos Capital, moggie[DND] uit 3DND af, Wiebe1[DND] uit 3rd, 12th, Assie[DND] uit DND Bacchus --------------------------------------------------------------------------------------------- Speerwerper.........................0(-38266) - Speerwerper...........................495(-0) ............................................. - Hopliet............................8314(-536…

• Show-Off!

Aangezien alliantie -TNT- niet zoveel tegenstand zou bieden zoals verwacht. Was DJ even gaan kijken bij onze vrienden van -II- Het was een leuk gevecht totdat de kolos om de hoek kwam kijken. Erg jammer, want ik zag de reden er nog niet voor in eigenlijk. Goed gestreden -II- we komen zo weer Zeegevecht bij Santa Domingo (23.05.2015 20:22:32) Wiebe1[DND] uit Scylla, Bavo, ciran, meebiC[DND] uit yaren, Booya[DND] uit ciran, Santa Domingo, HARD 3, olyman[DND] uit Background, DND DJ[DND] uit yaren, …

• Hopla, midden in -NO- gebied Gevecht voor One (14.05.2015 19:29:31) Wiebe1[DND] uit LoveYouW vs Remus[-NO-] uit One --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................668(-0) - Zwavel schutters......................204(-0) Zwaardvechter......................2393(-870) - Zwaardvechter......................512(-1188) Hopliet...........................2101(-1349) - Hopliet...........................1032(-1961) Gyrocopt…

• Ik laat de plunder wel buiten beschouwing. Dat waren gewoon volle boten... Zeegevecht bij ۞ Marmer 08 (11.05.2015 17:30:48) DND DJ[DND] uit liberty4m, ۞ Marmer 06, Wiebe1[DND] uit liberty4m vs Snelle[-NO-] uit Polis, MacWars[-NO-] uit ۞ Marmer 08, spook[-NO-] uit ۞ Cube 12W, ۞ Cube 11S, ۞ Cube 9S, ۞ Cube 10S, ۞ Cube 8W, ۞ Cube 7M, ۞ Cube 4M, ۞ Cube 5W --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................886(-327) - Rams…

• align=center]Gevecht voor ۞ Marmer 08 (10.05.2015 19:46:43) Wiebe1[DND] uit liberty4m vs MacWars[-NO-] uit ۞ Marmer 08 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................160(-0) - Zwavel schutters......................0(-197) Zwaardvechter.......................952(-248) - Zwaardvechter.........................0(-494) Hopliet.............................648(-694) - Hopliet...............................0(-500) .....…

• Vaarwel

Wiebe - - Wereld Discussie

Vaarwel lieve gamma. Vaarwel wereld waar ik zoveel plezier gehad heb Vaarwel wereld waar ik zoveel vijanden gemaakt heb Vaarwel wereld waarop niemand DND heeft kunnen verslaan Vaarwel DND want morgen ben ik opeens geen lid meer Tot op zeta! Ik zal m'n oude stekkie missen!!! :<3:

• Ach Rebel..... Jij mag me noemen wat je wilt. Ik slaap er echt niet mionder om hoor. Feit blijft wel dat je een van de zwakste schakels binnen -NO- bent. Dat is aan alle facetten te zien. Maargoed zoals Assie al zei (die ik inderdaad altijd voor mijn karretje span.... LOL) Wij richten ons op de merge. Weet je waarom? Daar komen we weer normale tegenstanders tegen waarmee je kan lachen om de fouten die ze maken. Ja wij hebben gekolost, maar jullie zelfs meer tijdens de gevechten. Waarom je dat st…

• Haha ektor is wat verbitterd denk ik. Na al mijn plunders op hem, talloze vmode vluchten van hem heeft hij mij 1 keer geplunderd. Chapeau ektor. Na je plunder actie heb ik je leger en vloot finaal afgemaakt. Of daar dat kleine beetje grondstof tegen op weegt? En assie, je begrijpt toch wel waarom hij er trots op is

• Nou een smiley is genoeg. Nah nog een dan Oh een derde Zeegevecht bij mppolis (17.04.2015 21:47:57) deZeeuw[DND] uit marmer2, Wiebe[DND] uit mm4, twistpunt vs hikmet[-NO-] uit Ram, Who Cares[-NO-] uit Persingen --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................969(-74) - Ramschip..............................0(-420) ............................................. - Vuurschip..............................0(-11) Mortier…

• Quote from Thug!: “Sjonge jonge, zal ik jullie is wat vertellen: jullie zijn allemaal ontzettend kinderachtig. Werd tijd dat DND van het eiland vertrok want winst viel er niet te behalen voor ze. Ook ik heb daar gevochten en het beeld wat hier geschetst wordt klopt niet helemaal in mijn ogen. Hoewel ik ook door een -NO- bril kijk heb ik gezien dat DND de mindere partij was. Jullie hebben 3 plekken op het eiland en die brandden continu. Er werd hier ook gezegd dat wij alles erin gooien?? 1 ding i…

• Hopla

Wiebe - - Diplomatie

Gevecht voor Arwele (14.04.2015 17:33:07) Wiebe[DND] uit Wijn3 vs Ektor[-NO-] uit Arwele --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................200(-0) - Zwavel schutters....................122(-478) Zwaardvechter.....................1908(-1730) - Zwaardvechter........................0(-3357) Hopliet...........................1916(-2561) - Hopliet..............................0(-3000) Gyrocopter.........................…

• Ach rebel. Ik weet inderdaad niet wat ik in ikariam. Echt geen flauw idee. Vandaar dat ik aan de top AP EN VP sta. Ben jij ergens te bekennen? Nope, want jij snapt er werkelijkwaar NOG minder van dan ik. Geeft niks hoor jochie. Ik moet je helaas teleurstellen. Het enige waar NO toe instaat is is om alles op 1 grote hoop te dumpen, en sjah met 7-10 spelers meer is het dan niet zo moeilijk om vol te houden, al hebben je alsnog gevechten verloren, hoe jullie dat klaargespeeld hebben verbaasd mij no…

• Lol en ektor doet er ook weer eentje bij! No neemt opeens afstand op de klosschaal, en doen hun reputatie als de enige ECHTE kolosalliantie eer aan Niet meer zeuren dan nu maar vechten! Heb je gelijk in grafikos, maar sommige van jou "alliantiegenoten" ookal zijn ze tijdelijk ingehuurd (want ja No heeft al meer leden maar moest extra leden aannemen om ons tegenstand te bieden) kunnen dat niet zo goed. Rest mij enkel de lieverdjes hier een vrolijk Pasen te wensen!

• Lol zepnogwattes. 2 miljard goud nog idd. Zorgen maken om ???? We kunnen zo nog een half jaar non-stop doorgaan. No kan dit niet; wel qua goud maar niet qua zwavel. Kijk de piratenscore maar is. Wij lagen weer helemaal vol. No noppes. Zorgen zijn er niet al heeft No 6 spelers meer. Ze hadden 500k generalen meer dan dnd. Inmiddels staan we gelijk. Wat betreft het varen, dnd is naar No toe. We vechten bij hun. Dus we staan in jou ogen al voor en krijgen ook nog een bonus? Das lief zeg No dat zo ha…

• En dat is 6! troetelbeertje 04.04.2015 0:37 Het wonder Kolos' van Danman is actief.