Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• 13pmhw.jpg

• -NO- vs LAB

Super-Martinos - - Diplomatie

*Knip* Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~the eagle, 6-5-2016 21:21 uur

• Quote from grafikos: “Misschien beter geformuleerd: 'Heb het idee dat er verder vanuit het forum team niet genoeg tijd KAN vrijgemaakt worden om de huidige situatie onder controle te houden' Het zijn ook slechts mensen met elk een leven die doorgaat ;)” Nouwja, je bent er uiteindelijk wel verantwoordelijk voor, als je je verantwoordelijkheden niet kan naleven dan vind ik dat je die dan beter aan iemand anders kunt overlaten.

• Quote from Pokerman: “En ik hoef geen leider te zijn van de nummer 1 alliantie om het hoog in mijn bolletje te hebben. Toen ik nog gewoon diplomaat was en we op plek 6 stonden had ik het ook al hoog in me bolletje. Dus dat is een onjuiste aanname weer van je. ” Dat is dan verder ook alles wat je hebt, je vecht kunsten ingame moeten nog gevonden worden namelijk verder als -sap- besluit een wereld oorlog te maken dan is dat -saps- keuze en dus ook hun eigen schuld. Een wereld oorlog zal ook ten ko…

• Ik ben voor. Heb het idee dat er verder vanuit het forum team niet genoeg tijd wordt vrijgemaakt om de huidige situatie onder controle te houden. Dus beter op deze manier.

• -NO- vs LAB

Ik kom hier ook voor mijn dagelijkse portie vermaak

• Naar aanleiding van Oorlogstopic -NO- vs LAB open ik hierbij een topic waar wel over zaken die op zeta zijn gebeurt wel besproken kunnen worden zonder dat er een oorlogstopic voor beklad hoeft te worden. Quote: “Aangezien NO voor de helft oud LFT is wilde ik dit nog even onder de mottenballen uitgraven. Wel erg raar dat alle oud LFT spelers nu ineens een heel andere mening hebben als het ze zelf uitkomt. Nee dat is staan voor je principes en je rug recht houden. De oud LFT spelers zouden zich ka…

• -NO- vs LAB

Zo te zien is -SAP- niet zo goed in zoek de verschillen. Zeegevecht bij ۞Foxtrot (30.04.2016 7:15:08) Jason3[LAB] uit Wijn3 vs guard9[-NO-] uit una k, Andiamo[-NO-] uit Whereabout, Wesoba, Westonia, Wesoma, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Remus[-NO-] uit Twelve, Eleven, arjo[-NO-] uit -NO- Echteld, joop57[-NO-] uit ۞Foxtrot, martinos[-NO-] uit Theseus, Waaijenplaag[-NO-] uit plaag3, plaag 9 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip........…

• -NO- vs LAB

Quote from tip_7_9: “PS heb nog altijd die berichten staan waarin je zelf aangeeft dat je veel onzin verkoopt op het forum... heb je liever dat ik die hierop zet? Anders moet je maar ff aangeven hoor :)” Eigenlijk is het het niet waard om op al deze onzin hier boven in te gaan, maar inderdaad, ik vind het forum juist leuk om alle discussies en onzin die er verkocht wordt. Maar wat nu juist het mooie is dat -SAP- het voor elkaar krijgt om mij in het verkopen van onzin/ het vol spammen van topics …

• -NO- vs LAB

Quote from SpeedyG: “Mooi voorbeeld van excuses zoeken voor rechtvaardiging van deze onzinnige 'oorlog'. Ondat er op al het geflame van -NO- enkele LAB leden hebben gereageerd. Vind jij dat je het recht hebt om te plunderen. Gefeliciteerd dacht dat -NO- al op zijn dieptepunt zat. Maar jullie kunnen nog lager. PS dit is geen flame. Maarceen mening :blackeye:” Moet een oorlog dan gerechtvaardigd worden? -NO- had zin in een oorlog na anderhalve maand rust en er stond een alliantie in de topscore me…

• -NO- vs LAB

Mijn mening over deze oorlog: Ik heb vanuit LAB toch best wat geflame richting de gehele alliantie -NO- gezien op het forum, voor mij dus ook genoeg reden om te beginnen met plunderen en hem ook niet zomaar te beëindigen. Of misschien met een excuus erbij. Hoe dan ook, dat is hoe ik het zie, ik beslis het in ieder geval niet dus ik ben benieuwd wat het hem gaat worden. Maar of LAB deze oorlog kan beëindigen dat kan zonder meer en er hoeft ook niemand voor te stoppen. Ook al is het wel hypocriet …

• Quote from arguseye: “Waarschuwing. Het plaatsen van scheldwoorden is niet toegestaan. ~IM_Mike 24/02/2016 22.55” *knip* Warnbespreking en daarbij ook bewust trollen van teamleden. + 2 punten ~Valisk 26/04/2016, 09.50

• -NO- vs LAB

Er kwamen nog een paar desserts aan naar aanleiding van het laatste gevecht Zeegevecht bij 本New Alexandria (25.04.2016 11:15:46) Tuske2[LAB] uit Tuskepolis9 vs Eggie[-NO-] uit Metropolis, Remus[-NO-] uit Eleven, martinos[-NO-] uit Theseus, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, NO-Cleo[-NO-] uit Polis, joop57[-NO-] uit ۞Foxtrot --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ramschip..............................6…

• Take A Break Logo

Super-Martinos - - Beoordelingen archief

ik vind hem jazzend

• -NO- vs LAB

Zeegevecht bij 本New Alexandria (25.04.2016 4:03:50) Wild Cherry[LAB] uit Zwavel, Guilty Spark[LAB] uit New Alexandria, 本Swordbase, Polis, Tuske2[LAB] uit Tuskepolis6 vs Eggie[-NO-] uit ۞ Pappa, Wijn3, Remus[-NO-] uit Kate, joop57[-NO-] uit ۞Foxtrot, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, New Alexandria, Kate, minas morgul, 本Swordbase, martinos[-NO-] uit ۞Foxtrot, NO-Cleo[-NO-] uit Polis, 本 Ilima --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.........…

• nieuwe signatuur

Super-Martinos - - Fan Art [Archief]

SLotje erop aub.

• Quote from Black Widow92: “Een zeegevecht in een ploffer van Speler in H-B-gebied. Weet niet wat hij/zij met zijn/haar vloot wilde bereiken, maar een dikke nederlaag is echter wel het gevolg:” lol

• -NO- vs LAB

Weer wat nachtelijke escapades Zeegevecht bij Winecity (22.04.2016 2:35:51) henkievpk2[LAB] uit Stoolbend vs martinos[-NO-] uit Theseus --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................741(-54) - Ramschip.............................198(-42) Mortier schip.........................198(-0) - Mortier schip..........................80(-0) Stoomram.............................560(-47) - Stoomram..........................…

• nieuwe signatuur

Super-Martinos - - Fan Art [Archief]

Ik zou wel een nieuwe signature willen. Ik denk dat je als thema wel infernal nasus van league of legends mag gebruiken. En ik zou graag de tekst -NO NAME- erin willen. Aanvragen horen niet bij beoordeling. Post verplaatst. ~IM_Mike 23/04/2016 14.21

• -NO- vs LAB

OP deze manier mag je wel vaker kolossen van mij Zeegevecht bij Mirtos (20.04.2016 9:48:28) baardmans[LAB] uit Mirtos vs martinos[-NO-] uit Theseus, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Waaijenplaag[-NO-] uit plaag4, Remus[-NO-] uit Eleven --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................284(-66) - Ramschip.............................627(-12) ............................................. - Mortier schip....................…