Search Results

Search results 1-20 of 340.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Ik kon best leven hoor met rollend verplaatsen! hmz tussen in gaan zitten? 40 meter?

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Kunnen we niet eerst om de 4 meter beginnen? bedoel dit moet je opbouwen...... Meteen die 400....... nee das bijna een halve kilometer...... Ik zie en ruik het koekje zover niet eens........ Ben wel blij met het 1e koekje dat ik tegen kwam hoor!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

/me knuffelt Lysippe (uhm we hadden iets afgesproken over poedeltje........ ik ben een grote hond weet je nog)

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

En wat doet het weer morgen eigenlijk? BBQ weer?

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Wat was het heerlijk weer vandaag!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Yeah!!! Jam jam!!! Heerlijk! Ik was even huiverig dat het broccoliflappen waren, maar ze zijn heerlijk! Ik zal er 1 laten liggen voor Djadde als ze snel is.

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Sorry ze zijn opgegeten.......... Sorry!!!! Ik heb echt geprobeerd om ze te laten liggen! Die broccoli, dat lukte wel, die ligt er nog........

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Koekjes.......... Graag!!!! Mijne zijn weer op Djadde...........

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

ow haha lol, heerlijk, dat dat tegen me gebruikt wordt............ vooruit dan 10 baksessies, ik kan ermee leven!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Nu maak je het nog erger! En ja, ik ben echt wel heel gevoelig......... Dat zie je niet altijd aan me, maar ben het wel......... Dit zijn zeker weer 10 sessies voor me om het te verwerken! Er staat ook niet voor niets in mijn profiel: love me, feed me, never leave me........

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Quote from the eagle: “Ik denk dat één koekje niet voldoende gaat zijn, Ancientking ” Idd, het is een start laten we maar zeggen.

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Dit is een zeer zware belediging! Schandalig! Hoe ga je dit ooit goedmaken?!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Zwemmen, hmz das wel veel bewegen, beter lekker in een band ronddobberen, drankje en hapje erbij!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

BUFFEL!!!!!!!!!!!!!!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Ow heerlijk! Dank dank! Je blijft de vrouw van mijn dromen!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Wat is het stil hierzo.......... Toevallig niks te eten te halen?

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Taart, jam jam (wat een woordspeling), ik pak ook een stukje!

• handel onmogelijk

Mad Dog - - Klachten & Bugs

Je kunt het beste een ticket aanmaken, dan kan er iemand van het team je verder helpen. support.nl.ikariam.gameforge.com/

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Ow koekje, dank dank!

• Laatste post

Mad Dog - - Spam

Yeah koekje kan ik ook mee leven! Uhm witte chocolade mag!