Search Results

Search results 1-20 of 717.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• alliantievete SPQR

B3rry - - Alliantie Gevechtsrapporten

.....aan wie hebben jullie de vete verklaard dan?....jullie hebben 4 leden?!

• Een nette, duidelijke en eerlijke oorlog. Mijn complimenten aan beide partijen...en natuurlijk de felicitaties naar TTv

• puur spelbederf

B3rry - - Klachten & Bugs - Archief

Quote from martinos: “Tot slot als dit je spelplezier naar je eigen mening echt zo bederft sta ik als diplomaat open om deze oorlog af te sluiten zodat jullie een sportievere tegenstander te zoeken.” Oei...zie ik daar een opening voor ?

• puur spelbederf

B3rry - - Klachten & Bugs - Archief

In oorlog en liefde is alles toegestaan. Dit is een ideale manier om je tegenstander meer schade te berokkenen als jij zelf......en daar draait het om. Slowboaten geeft ook ontzettend veel voordelen, dus ook dat is een tactiek. En de tactiek werkt....jij bent over de rode....jij hebt meer schade..... Deze ronde is door je tegenstander dubbel en dwars gewonnen. Als je zelf deze tactieken niet toe wilt passen moet je jezelf afvragen of je wel 'geschikt bent' om een oorlogsspel te voeren (want dat …

• Quote from Duke24 T: “Na gisterenavond uren rond te hebben gevaren zonder succes, kon geen LAB vloot vinden. Dan maar een lokaas neerzetten in een LAB stad. 1 veldje vol vloot zonder mijn heph aan. Maar dan moet je wel wakker blijven Duke24 tijdens de IKA nachtdienst en niet in slaap vallen op de bank. Mooie overwinning voor Danny14 die er als de kippen bij was om mijn veldje te slopen. :thumbup: Nu had ik kunnen zeggen, ach ik zet ff een vlootje neer. Want dan kan LAB ook een keer winnen zonder…

• Lab kent ik nog (!) niet zo goed, TTV daarentegen wel. Zal dit topic aandachtig in de gaten houden. Succes aan beide partijen!

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

B3rry - - Diplomatie

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Hannibal

B3rry - - Diplomatie

Na een Kolos te hebben gekregen toen ik ging slapen probeerde ik het vanmorgen nog maar een keertje bij Gerrie. Er lag een verassing op me te wachten (lees: bambardiers) maar gelukkig deed ik het vanmorgen wel volgens het boekje. Helaas geen buit, maar mijn laatste gevecht afgesloten met een winst. Gevecht voor heel koud (16.09.2015 9:13:54) B3rry[-DZ-] uit Zone 3 vs gerrie888[Lost2] uit heel koud --------------------------------------------------------------------------------------------- .....…

B3rry - - Diplomatie

lol Pieter...woont hij in een grot met al dat marmer? Met een 'iets te klein' vlootje even de haven geblokkeerd. Zeegevecht bij heel koud (15.09.2015 21:22:52) B3rry[-DZ-] uit De Kassa vs gerrie888[Lost2] uit heel koud --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................169(-4) - Ramschip...............................0(-15) Stoomram...............................0(-15) - Stoomram...............................0(-15)…

B3rry - - Diplomatie

Dat is poging 1...werd teruggetrokken Gevecht voor Beekbergiki (14.09.2015 20:04:22) B3rry[-DZ-] uit Wijn 2 NON, Eefde, 々District 5々 vs Guust Flater[Lost2] uit Beekbergiki, Maarten01[Lost2] uit Eefde --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) Zwavel schutters......................252(-0) - ............................................. Zwaardvechter.....…

B3rry - - Diplomatie

Ik heb ook nog een paar mensen die even langs "De Kassa" moesten Gevecht voor Winterswijk (14.09.2015 15:32:47) B3rry[-DZ-] uit Wijn 2 NON vs Maarten01[Lost2] uit Winterswijk --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) Kok....................................30(-0) - Kok.....................................1(-0) ...........................................…

B3rry - - Diplomatie

Bedankt voor je hulp Mike, maar Guust kwam er slecht de laatste ronde pas bij, daarvoor was dit voorval al. Ik heb net Dirkje al een berichtje gestuurd met daarin een kleine handleiding om een ticket aan te maken.....deed me weer denken aan vroeger Thnx!

B3rry - - Diplomatie

Oei....Dirkje verraste me even. Zijn vloot was dan wel qua verhoudingen totaal uit zijn verband, maar wat hij te veel had.....had ik had te weinig...front Verder zat er een rare bug in, beide Hepa lvl 5, maar ik deed meer schade... Eerste gevecht ben ik kwijt, misschien heeft Dirkie die nog... hierbij de andere. Ik trok terug, maar (mede dankzij de bug) toch meer schade gedaan. Zeegevecht bij Wijn 2 NON (14.09.2015 14:16:42) Guust Flater[Lost2] uit Beekbergiki, DirkieBD[Lost2] uit Wijn 2 NON vs …

B3rry - - Diplomatie

Gevecht voor Marmer 4 NON (12.09.2015 17:01:39) B3rry[-DZ-] uit marmer vs DirkieBD[Lost2] uit Marmer 4 NON --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet................................97(-3) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Muur....................................3(-4) -----------------…

B3rry - - Diplomatie

Haha...Dirkje... Je zet Kolos aan en stuurde nog menigmaal schepen in....maar verder was je er niet hoor. Jij was zeker ook niet diegene die op het forum dat berichtje plaatste? ...altijd maar excuses....Het gevecht duurde 42 ronden....maar jullie generaal kon geen andere manschappen optrommelen om jou te helpen.... Slaap lekker verder Lost2 Ik was aan het werk en stampte er tijdens mijn pauze gewoon wat schepen in, zat weinig tactiek achter (tot groot ongenoegen van mijn leider ^^) Al met al wa…

B3rry - - Diplomatie

Quote from DirkieXD: “Dus in plaats van mij en SuperShooter alleen te laten vechten, moet B3rry zich er ook nog even meegaan bemoeien. Wetende dat ik dit moet gaan kolossen, zeg ik dit alvast even, en dan kunnen jullie straks niet gaan zeggen: Haha kijk Dirkie moest weer een Kolos gebruiken haha. :D” Haha..."helpen' noemen we dat Dirkje... (moet je eens opzoeken en intern doorgeven) Maar zelfs ondanks Kolos wordt je alsnog compleet geslacht, vechten is nog niet helemaal jouw ding he Maakt niet u…

B3rry - - Diplomatie

lol...waarom doe je dan net alsof jou een vreselijke misdaad is aangedaan? Deze soap wordt steeds leuker Dirkje had zich zo enorm ingezet voor de alliantie....vechten, alliantiegenoten helpen...etc. etc.....die heeft promotie gemaakt met een nieuw account. Van harte Dirkje, je hebt zo hard gewerkt, je verdient het. Dit account heeft 40k generale, dus het werd tijd even op de koffie te gaan.....ontvangst was weer matig... Zeegevecht bij Zwavel 2 Hep (10.09.2015 16:23:14) B3rry[-DZ-] uit FV6 vs Di…

B3rry - - Diplomatie

@svenrams. Het is ons allang algemeen bekend dat jij (en anderen) garnizoen verlenen aan Lost2. Dus wees nu niet Roomser als de Paus, dat is niet netjes. Je weet zelf donders goed hoe de vork in de steel zit...

• Culturele Verdragen

B3rry - - Diplomatie

Quote from B3rry: “Ik zoek dus nog zo'n 10 CV's.....wie heeft er interesse? :love:” Nog 5 gratis op te halen kunstwerken

B3rry - - Diplomatie

Tussenpost