Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

ladyhawk - - Forum & IRC

nou het lijkt mij juist dat als er op het moment zelf een mod aanwezig is dit juist een uit de hand lopende situatie kan voorkomen. waarschuwingen en bans achteraf kan voorkomen. is de mod aanwezig tijdens de discussie kan hij /zij direct op het fluitje blazen en zeggen ho pietje en jantje let erop niet dit of dat doen. is de mod er niet dan gaat het van kwaad tot erger . en zullen achteraf vele waarschuwingen TE LAAT volgen. vindt ik jammer . de mod kan ook besluiten een topic te bevriezen tot …

• aan valisk .

ladyhawk - - Forum & IRC

ik wil je toch even op de regels wijzen voor het mis gaat . want het draait nu teveel richting ban besprekingen wat als topic starter in het geheel niet mijn intentie is. dan wordt het topic alleen maar gesloten en dan veranderd er niets. vraag 1 was is het mogelijk om de ban sectie gewijs te maken daar waar de overtreder ook echt in de fout ging. dat is namelijk meestal de oorlog sectie . en verder kunnen meestal alle spelers prima door een deur . ben je dus daar te heet hoofdig voor maar is je…

• aan valisk .

ladyhawk - - Forum & IRC

niet alleen ikariam is verouderd maar zo ook het forum zelf . je moest eens weten wat er forum gewijs tegenwoordig mogelijk is . maar je kunt niet ontkennen dat met het huidige systeem langdurige posters en veelposters een groter risico lopen op den lange duur om toch voorgoed een ban te krijgen . terwijl het hier moment opnames betreft . die vervolgens nooit verlopen . nogmaals veel plegers en die met opzet tegen de regels ingaan ontlopen hun straf heus niet. het is mijn inziens alleen jammer d…

ladyhawk - - Forum & IRC

als jij al een maand weet dat jij een oorlog wilt beginnen heb je meer dan genoeg tijd om een met een mod een afspraak te maken waarop beide partijen aanwezig kunnen zijn. want inderdaad ook zij kunnen niet 24/7 online zijn maar ik neem aan dat je in die maand toch wel een dag kunt vinden waarop beide online zijn. anders klopt er iets niet en die aankondiging kun je natuurlijk wel al errder indienen . maar de mod stelt hem dan bv niet eerder open dan dat hij er ook is . zoiets zeg maar. er moet …

ladyhawk - - Forum & IRC

ik vindt dit een prima idee . in het verleden is vak door derde die niet eens mee vochten olie op het vuur gegooit gewoon om wat te stoken . een andere suggestie om te voorkomen dat modder gegooi uberhaupt uit de hand kan lopen en denk ik met dit idee te combineren valt . wanneer een aanvraag voor een dergelijke allie topic wordt ingediend dat die pas in kan gaan als er een mod mee kan lezen . want natuurlijk kan er niet verwacht worden dat het team 24/7 op het forum aanwezig is . maar wat wel k…

• aan valisk .

ladyhawk - - Forum & IRC

Quote from Kommaarop: “Ik heb het idee dat dit nu ter sprake komt na de ban van een aantal personen (noem bewust geen namen of aantallen ) die zich niet alleen in oorlogs topics hebben misdragen volgens de regels maar ook daar buiten Ik lees elk topic en heb daar van de betreffende personen / groep / speler ook mijn bedenkingen in over hun gedrag Verder zou een warn idd een termijn mogen hebben verschillend van ernst Smiley licht vergrijp tot belediging trollen flamen middel team trollen en raci…

• aan valisk .

ladyhawk - - Forum & IRC

zoals ik heb begrepen ben jij degene aan wie ik me moet richten voor eventuele verandering op het forum. ik hoop dan ook dat er eerst gelezen wordt voor er direct gesloten en gestraft wordt. ik moet namelijk twee woorden herhaaldelijk gebruiken waar mischien heftig op gereageerd gaat worden. het betreft het waarschuwing en ban systeem. en NEE ik wil hier niet persoons gerichte ban of waarschuwingen bespreken maar het huidige gehanteerde beleid daarin. mijn inziens kunnen jullie in het huidige sy…

• layout van het forum is te oud

ladyhawk - - Forum & IRC

Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): Extensies, add-ons: Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: Pagina waar het probleem voorkomt?: Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): Server: InGame Gebruikersnaam: City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: Screenshot (als je bepaalde data wenst te verwijderen uit de screenshot voor je he…

• Quote from zlatni-mikrofon: “IK STOP ECHT...DIT MEEN IK NU SIRIEUS HOOR ;(” je hoeft in het geheel niet te stoppen zlatni. niet van mij in ieder geval. maar wat je wel achterwegen moet laten en dat is gewoon een vriendelijk advies van mij . is steeds roepen dat jij de geweldige bent dat jij iedereen wel aankunt . wat je ook niet moet doen is manipuleren van mensen want dat probeer je ook,. mischien doe je dat niet bewust . maar bv het feit dat je rond geroepen hebt hkn komt wel helpen terwijl wi…

• Quote from Makrooy: “Dus... De grote Zlatni stopt... alweer... Ik zie je over een tijdje wel weer verschijnen. Gefeliciteerd met de winst jos en tic ;)” binnen een week wil ik wedden . met wederom een superalliantie .

• Quote from Makrooy: “Ladyhawk, wij posten de helft van de gevechten ook niet hoor.... en de rest van je verhaal reageer ik ook niet op. Dan krijgt dit topic weer 10 blz met de helft van jou omdat je iedereen probeert te overtuigen van jou eigen ding. Dat ING rustig kan bouwen komt waarschijnlijk ook omdat ze ver weg zitten. Dus ik zie ze niet als sterkste. TIC al helemaal niet. Hkn & FEAR zijn ook niks meer, vroeger kon je leuk mee vechten maar nu.. tja reorganisatie? Het zal wel.\ TRRR en BOG o…

• kees2 ik zou dat toch zeker willen afzwakken. trrr is goed zeer zeker daar valt niet over te twisten. maar niet beter dan een van de andere vernoemde allies. hun tactiek we vechten alleen als wij de bovehand hebben brengt echt een sterk beeld naar voren. verder is hkn eigenlijk dagelijks in gevecht dan weer eens met hades soms met trrr of met bog. echter posten we daar niets van. dus denk niet dat wij nu liggen te slapen. ik las daar iets over in henkito's bericht meen ik. voorts zou ik het waar…

• ik zou zeer zeker niet willen beweren dat hkn de sterkste is. wij kunnen heel veel maar op dit moment is een reorganisatie nodig. hkn is nooit een zuivere vecht alliantie geweest maar heeft een harde kern die vecht. dat maakt dat wij vrijwel nooit de sterkste zullen zijn . simpelweg omdat we dat niet als nr 1 hebben staan. feit is wel dat deze harde kern zich kan meten met om het even welke andere allie . maar hkn onderscheid zich daarin om de bescheidenheid te tonen de titel niet eens te willen…

• Duel

ladyhawk - - Wereld Discussie

een tussenpost op verzoek van bovenstaande schrijver.

• TCC vs DOMIK (vervolg)

ladyhawk - - Gevechtsrapporten

lekker bezig hier even wat testen .

• Zeegevecht BoG vs HKN

ladyhawk - - HoF

was een mooi gevecht bedankt voor de gezelligheid .

• zeer jammer q . maar begrijpelijk . ik zal je zeker missen en hoop dat je zeker van gedachten zult veranderen als rl je dat toestaat. zorg goed voor jezelf en de jouwe

• BoB vs Trrr

je hebt je dus eigenlijk op de kast laten jagen doordat iemand jullie loopjongens van trrr had genoemd. maxlio21 daar moet je je toch helemaal niks van aantrekken. er was heus niemand die dat serieus geloofd heeft .

• Quote from rienridder: “He don vito corleone dat in rood schrijven is dat om op te vallen of dat ze eindelijk je mail hier een lezen. Is maar een domme vraag van een domme Belg???????????????” pfff ik wilde precies het zelfde vragen rienridder . doet gewoon zeer aan de ogen man man man. ik vind dit gezemel best wel wat ver gaan nu hoor . waargaat het nog over . dat marvinator dat account heeft ? welnee allang niet meer . jullie willen gewoon vechten . nou doe dat dan . of het wat uitmaakt wie wi…

• BOeF en Hades..

dat klopt onderdaad al46 . maar je dacht toch niet dat wij dames dat hele eind zelf wilde roeien he /me is vooral nieuwschierig naar de verwenartikelen :p