Search Results

Search results 1-20 of 561.

• Nieuwe Avatar DARKGOLD

Darkgold - - Aanvragen

Voor mij onmogelijk, maar voor een photoshopper misschien makkelijk: Wie zou de letter van deze baby zijn vingers kunnen halen. En op de linker zetten DARK en op de rechter vingers zetten GOLD? Past precies ahukkgiveet.jpg

• LOGO

Darkgold - - Aanvragen

niemand?

• LOGO

Darkgold - - Aanvragen

Hallo, Ik weet niet of het hier in dit forum mag, het gaat namelijk niet over Ikariam... Als dit niet mag, alvast sorry en sluiten jullie het topic maar weer ;P Voor als het wel mag: Mijn vriendin doet sinds kort aan fotografie en zoekt een mooi watermerk wat ze onder haar foto's kan plakken. Haar fotografie naam is: KBfotografie Hieronder is een afbeelding, zo zou zij het ook ongeveer het liefst willen hebben. Als je voor de rest nog creatieve ingevingen krijgt, krop het niet op, maar alles kan…

• Oorlogstopic C-R vs Gmƀ

Darkgold - - Diplomatie

Nog wat gevechtjes van Darkgold_Gamma: Gevecht voor Saint Sebastian (24.06.2015 9:51:50) THUNAR[Gmƀ] uit Pokus, Rodicc[Gmƀ] uit CapDeVila7, Darkgold_Gamma[Gmƀ] uit CapDeVila7 vs Miss B[C-R] uit Storm, Saint Sebastian, Knijn[C-R] uit Storm, Tinkerbel[C-R] uit Storm, Buffel[C-R] uit Storm, Cleo[C-R] uit Rune, Storm, SollidiusE[C-R] uit Soll-1, Storm, kees 2[C-R] uit Zwavel, Storm, Saint Sebastian, jessica-[C-R] uit Polis -----------------------------------------------------------------------------…

Darkgold - - Diplomatie

Haha precies, mooi dat t even zo kon. Succes met t opruimen! Misschien krijg je wel een koekje van ze Jammer weer dat er geen 2 plaatjes in 1 bericht mag, wat maakt dat nou weer uit? Wie word er minder van? :cookie:

Darkgold - - Diplomatie

Het hoge woord is eruit, CR is op de hoogte gesteld: Quote: “Hee Jessica! Bij deze wil ik jou en je gehele alliantie graag even mededelen dat wij stoppen met bouwen van eenheden en onze troepen even de dood nog in jagen tegen jullie. Misschien nog een gecoördineerd slot offensief, of wat losjes hier en daar jullie nog wat prikkelen. Wij waren helaas nog niet klaar voor een oorlog. Tempels die niet op lvl 5 zaten maar lvl 2-3. Tempels die überhaupt nog moesten worden gebouwd... Ik persoonlijk was…

Darkgold - - Diplomatie

Goed gevecht CR! Gefeliciteerd met de overwinning.... Die HEPAs doen ons de das om

• Show-Off!

Darkgold - - Gevechtsrapporten archief

Eerste gevecht met Darkgold_Gamma op Zeta Gevecht voor WijnI (23.05.2015 16:24:12) Darkgold_Gamma[Gmƀ] uit Polis vs ninikke[H-V] uit WijnI --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................200(-0) - Zwavel schutters......................0(-300) Zwaardvechter.......................248(-330) - Zwaardvechter.........................0(-500) Hopliet.............................416(-584) - Hopliet........................…

• Show-Off!

Darkgold - - Gevechtsrapporten archief

Geen grote gevechten, ff puur om de grondstoffen aan het snuffelen in mijn omgeving, en ik heb een goeie neus.... :sm: Gevecht voor Siepel (13.05.2015 15:21:00) Darkgold_Beta[Gmƀ] uit Via Palermo vs SiepelRocker uit Siepel --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomreus..............................42(-6) - ............................................. Mortier................................18(-0) - .........................................…

• Ik bied aan: 15 goud/kristal (Max. prijs) Ik zoek naar: 2.000.000 kristal Ingame nick: Darkgold Opmerkingen: Wil je van je kristal af en/of wil je goud verdienen? Grijp je kans en verdien een makkelijke 30.000.000 aan goud. Meer kun je er niet aan verdienen! Echter is er wél 1 MAAR: Ik haal het niet op dus gelieve het te brengen. Interesse? Stuur ingame een handelsverdrag, ik accepteer, en wie weet koop ik nog wel meer GS van je voor de top prijs mits je geïnteresseerd bent (Kristal heeft prio 1…

• GMB vs TITAN

Darkgold - - HoF

Wat een prestatie, zowel van TITAN als van GmB, chapeau ! Inderdaad wat Rex ook al zei, later werd het wat saai, maar toch doorgezet! TITAN bedankt namens heel GmB en succes met de RB, tot de volgende keer :br50:

• Heerlijk, Beta wordt weer wat levendiger, wij (GmB) zijn ook al 17 dagen lang op zee aan het vechten tegen het ook ooh zo sterke TITAN. Houd ook het forum in de gaten daarvoor zou ik zeggen ;P Succes nog met de verdere aanvallen en RB

• Argos zegt vaarwel en bedankt Beta

Darkgold - - Diplomatie

Erg jammer om dit te lezen maar ergens zat dit er ook wel aan te komen, helaas. Het verlies van Magnus was/is groot, het was voor iedereen op Beta, dan wel niet heel ikariam.nl, een grote schok. Bedankt voor de mooie tijden die we hebben beleefd met jullie! Het gaat één ieder goed! Hopelijk blijven de spelers nog wel spelen! 8-) Hopelijk tot ziens!

• Dead Rabbits vs Double Trouble

Darkgold - - Diplomatie

Quote: “Misschien dat ze ook wel zin hebben om bij jou langs te komen timmer, want een oorlog is eenmaal niet zo gezellig als je denkt.. ” Ik vind een oorlog altijd wel gezellig, ik geniet al altijd wel van hoor On topic: Zowel D-R als D-T veel succes gewenst! Leuk dat Beta weer wat actiever word!

• D-T v.s. Gmƀ

Darkgold - - HoF

Jammer maar helaas, ik kan niets anders zeggen dat D-T het gewoon goed gedaan heeft. Buiten het feit dat D-T meer generalen hadden, wat gewoon een feit is natuurlijk, vind ik het toch jammer dat GmB zo veel werd belemmert door alle bugs, mijn vloot was bijv. 2 dagen zoek. Ik kon de eerste 200 rondes niet mee doen in een zee gevecht. Onze leden raakte troepen kwijt, terwijl ze onderweg waren. Dan nog een paar kleine bugjes: Bij Toon eiland staat er dat er bijv. een gevecht gaande is bij een stad …

• Heb nog 16 CV's openstaan. Ingame: Darkgold M.Vr.Gr. DG

• 1.500.000 wijn in de aanbieding

Darkgold - - Handel

Ik bied aan: 1,500,000 wijn Ik zoek naar: goud (7 p/s) Ingame nick: Darkgold Opmerkingen: Eventueel ook te ruil tegen marmer, bij kopen zelf ophalen voor 7 p/s (Stuur maar een handelsverdragje)

• Aaaii, zeer spijtig om te lezen dat je je Ikariam avontuur achter je laat maar des al niet te min ook zeker begrijpbaar! Ik heb een leuke tijd met o.a. jou in -TT- gehad, hadden ook een TT msn groep waar het ook altijd gezellig met jou was. Er was een tijd van enige onrust tussen ons 2 maar dat ligt ook al weer ver achter ons, gelukkig, en is daarna allemaal weer dik in orde gekomen. Ook op Beta kon ik jou ook vinden, daar hebben we niet veel ''contact'' gehad maar zag toch wel dat je een ervare…

• Mooi zeegevecht tegen GMB

Darkgold - - Gevechtsrapporten

Ik dacht al.... Maar indd x 3 gedaan... Ik wil D-R feliciteren en bedanken. Uiteraard wil ik mijn alliantie ook bedanken voor de inzet! Wie weet tot ziens

• CoFl bestaat 5 jaar

Darkgold - - Diplomatie

Van hartelijk gefeliciteerd met het behalen van dit resultaat! Plak er nog maar 5 jaar achter