Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• DND vs. C-R

DJbartezz - - Diplomatie

Zeegevecht bij Rune (04.03.2017 22:15:07) Swiftor[DND] uit Unda, -Assie-[DND] uit Ik luister FM, STW - Krint, Danie[DND] uit Cape Stone, Rune, Ik luister FM, Erebus[DND] uit Teasing, STW - Hill Fort, STW - Krint, Arnhem, Ik luister FM, sensei moggie[DND] uit ik Q music, DJbartezz[DND] uit Whereabout, Amsterdam, Djadde[DND] uit Ik luister FM vs Oléta[C-R] uit Nikita, Soesje, Cleo[C-R] uit Rune, Wafel, Ik luister FM, Feestjuhh, Heksensteen, Verdacht, Zuipstijn, Chocolademelk, Bobjestown, Unda, Zwa…

• DND vs. C-R

DJbartezz - - Diplomatie

Zeegevecht bij Whereabout (04.03.2017 13:33:47) Cleo[C-R] uit Rune vs DJbartezz[DND] uit Osiris, Amsterdam, Swiftor[DND] uit Hoera, Soesje, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................198(-162) - Ramschip...........................1302(-208) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................536(-0) Stoomram.............................91(-129) - Stoomram................…

• DND vs. C-R

DJbartezz - - Diplomatie

Zeegevecht bij Ik luister FM (03.03.2017 18:47:02) Cleo[C-R] uit Rune, Feestjuhh, Zuipstijn vs The Doctor[DND] uit magikarp, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, Rip1mogscity, -Assie-[DND] uit Ik luister FM, Wijnduke1, DND Zwavelas, STW - Krint, Minwanabi, Polis, Swiftor[DND] uit Hoera, Danie[DND] uit Daan7H10, magikarp, neerkant, Ik luister FM, DJbartezz[DND] uit Osiris, Peach[DND] uit Banaan, Erebus[DND] uit Ik Veronica, STW - Hill Fort, Ik luister FM ----------------------------------------------…

• C-R vs DND

DJbartezz - - HoF

Zeegevecht bij Ik luister FM (02.03.2017 21:57:07) Grafikos[C-R] uit Stoorzender, PolAs, Teasing, Chicken, B engel[C-R] uit Teasing, Rune, neerkant, STW - Krint, Le Mouton[C-R] uit Teasing, Unda, Chicken, Buffel[C-R] uit Chicken, Oléta[C-R] uit Teasing, WineH, Minwanabi, Chocolademelk, Stoorzender, Chicken, Mad-Dog[C-R] uit Chicken, Folsom[C-R] uit Chicken, neerkant, Hulhuizen, Minwanabi, Wijnduke1, Teasing, STW - Krint, Islay, Luister naar MD, the pike[C-R] uit WineH, Teasing, Ik luister FM, Hu…

• euhmm auww.

DJbartezz - - Gevechtsrapporten sectie

Gevecht voor Polis (05.02.2017 17:19:39) Overkiller[-NO-] uit blerick vs DJbartezz[DND] uit Thoth --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.......................600(-0) ............................................. - Boogschutter..........................600(-0) Zwavel schutters......................144(-0) - Zwavel schutters......................840(-0) ..........................…

• Justforfun

DJbartezz - - Gevechtsrapporten sectie

Gevecht voor blerick (05.02.2017 14:33:00) DJbartezz[DND] uit Polis vs frankwizard[-NO-] uit blerick --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet..............................1195(-5) - Hopliet................................0(-69) ............................................. - Muur....................................1(-6) Zwavel schutters......................420(-0) - ............................................. Zwaardvechter..........…

• SAP en DND

DJbartezz - - Diplomatie

Tja wat moet je hier nog op aanvullen behalve bahbah. Het is jammer te zien dat wat er ook gebeurd als het SAP of DND betreft moeten oude koeien altijd uit de sloot gehaald worden. Als die koeien nou eens gewoon in het weiland blijven staan. Ik kan er zo onderhand ook geen naam meer voor bedenken hoe irritant dat begint te worden. De fusie tussen DND en SAP word ongedaan gemaakt omdat veel spelers van het oude DND de oude manier van het DND spel misten. En het word in DND ook nooit meer zoals he…

• WELKOM bij DEAD Dedicated Eager And Destructive Wij zijn uit de funderingen van de ineengestorte wing van Ecogenia gegroeid. DEAD is een oude alliantie van gamma met nieuwe ideeën. Wij hebben ons leven afgesloten met Ecogenia en besloten de wereld te belopen met ons dode geweten. Vastberaden en doelbewust zullen wij onze alliantie verdedigen tegen onrecht en verraad. Ons devies luidt: Wie onrust zaait zal DEAD oogsten! DEAD is een plunder georiënteerde alliantie. Wij zullen onze leden helpen in …

• -Sap- Vs -No-

DJbartezz - - HoF

Quote from Remus: “Tja, sappies zijn helaas niet zo scherp als wij ;)” Hahaha als NONAME zo scherp was hadden hun het ook aangekaart toch ?? of zie ik dit nou verkeerd Verder leuk gevecht mensen, ga zo door

• -Sap- Vs -No-

DJbartezz - - Diplomatie

Zo eindelijk ook maar eens meedoen Zeegevecht bij Yes (14.10.2016 4:47:15) Ektor[-NO-] uit Wijn3, Moab[-NO-] uit Necropolis, Sandrosnike[-NO-] uit Necropolis, Blokhûs vs embio2[-SAP-] uit -NO- destroyer, Paul66[-SAP-] uit eindelijk dan, Assie[-SAP-] uit -NO- destroyer, moggie[-SAP-] uit 2CReafan, DND DJ[-SAP-] uit Thoth, Ashes, PolAs, Strontvlieg, Necropolis, Danie[-SAP-] uit -NO- destroyer, PolAs, Booya[-SAP-] uit Yes, Necropolis, Polis, dampewjartel[-SAP-] uit Necropolis ----------------------…

• Vaarwel

DJbartezz - - Wereld Discussie

Beste ikariamers. Naar drie en een halve maand weg te zijn geweest ben ik weer back in business. Ik heb in de tussentijd prive een lastige tijd gehad, maar merk dat ik het spelletje toch nog altijd graag speel. En de vele contacten welke ik heb gelegd nog altijd mis. Mijn naam is en blijft DND DJ En wie tot binnenkort op het slachtveld grtz The one and Only Ikariam DND DJ

• Show-Off!

DJbartezz - - Gevechtsrapporten archief

DND die TNT helpt ???

• Vaarwel

Bedankt mensen voor alle reacties Naar vele jaren veel mensen leren kennen op ikariam. Het gaat jullie alles goed ! ! ! grt DJ

• Vaarwel

Hoi Luitjes. Wil via deze weg toch nog ff afscheid nemen van alle voormalig medespelers, Naar 7 jaar houd ik het voor gezien. Mijn leven staat op punt drastisch te veranderen en heb daarmee compleet andere doelstellingen gekregen in het leven. In deze doelstellingen is niet de ruimte om Ikariam te blijven spelen. Wil dus ook iedereen tegenstanders, medestanders en vrienden bedanken voor de enorm leuke tijd die ik hier heb gehad. Heb in vele allianties gezeten, vele functies bezet met als laatste…

• 3 accounts

DJbartezz - - Accountruil Archief

Alleen account DJbartezz nog beschikbaar

• 3 accounts

DJbartezz - - Accountruil Archief

Interesse ? ik lees het vanzelf.. Boerharm 6,532,164 Koning van de Wapenhandel DJbartezz 4,620,121 Prettylady 2,700,773

• Oorlog -SAP- VS -ING-

DJbartezz - - Diplomatie

Hahahha ehmm niet suc6 maar sterkte lijkt me gepaster voor ING ... lol Fijne "oorlog" toegewenst

• LFT

ok sterkte dan maar bij de nieuwe allianties

• LFT

Wij nemen afscheid van LFT ?? Deels gefuseerd met NR en deels met NO ? Zie ik dit goed ??

• storinkie nog an toe

DJbartezz - - Vragen & Hulp Archieven

hmm ik kan wel gewoon op alle accounts komen, zowel met chrome als IE als Firefox