Search Results

Search results 1-20 of 324.

• Korting op aankoop goudpakketten

Valisk - - Spel

Beste spelers, Van 21/04/18, 00:00 uur tot 22//4/18, 23:59 uur (servertijd) krijgen jullie bij aankoop van de goudpakketten (grondstof levering goud) 25% korting op de aanschaf kosten! Jullie Ikariam NL Team

• totale anarchie

Valisk - - Forum & IRC

Quote from henkzor: “Ik vind het zorgwekkend dat de board admin als sinds 22 februari weg is, na aangegeven hebben een paar dagen te moeten verhuizen. Het is nu al bijna 2 maanden verder. Wat moet er nu gebeuren met het forum? als de kat van huis is, dan dansen de muizen optafel zeggen ze dan. Ik vind dit wel erg slecht dat het forum, zolang zonder een krachtige leider moet zitten waarbij klachten over het afhandelen van klachten besproken kunnen worden ” Allereerst wil ik zeggen dat ik het fijn…

• Verhuizen

Valisk - - Team Afwezigheden

Hoi allemaal, Omdat ik komende dagen ga verhuizen, ben ik de komende periode niet online. Ik heb nog geen zicht op wanneer ik een goede aansluiting op het wereld wijde web terug heb.

• Korting op verschillende decoraties

Valisk - - Spel

e3d38ea25ff8a994ec50d23f642056.png Beste spelers, Van 14/02/18, 00:00 uur tot 15/02/18, 23:59 uur (servertijd) ontvangen jullie 50% korting op de aankoop van: - Adviseurspakket: Barbaarse Adviseurs - Adviseurspakket: Vrouwelijke Adviseurs Jullie Ikariam NL Team e5505fd0d1d4d5fb16d50920878e75.png

• Beste spelers, Van 10/02/18, 00:00 uur tot 11/02/18, 23:59 uur (servertijd) ontvangen jullie 20% korting op de aankoop van: - alle stoomaangedreven artikelen - drank van de wijsheid Jullie Ikariam NL Team

• Spelers Titel?

Valisk - - Vragen & Hulp

Ok... Het was even zoeken, maar toch.... Ingame > Spelers details > Prestatie board.nl.ikariam.gameforge.com…bc9254bddda0836758f5f22c0 Wanneer je dan klikt op tonen worden ze omschreven en ook de eventuele titel die het oplevert. Bijv: Goud: Level 6 Heb 250,000,000 [Goud] in de schatkamer. Beloning level 6: Titel: Schatbewaarder van Koning Midas

• Spelers Titel?

Valisk - - Vragen & Hulp

Deze ontgrendel je door verschillende prestaties in het spel te behalen. Ik kan niet vinden of dit ooit is beschreven in het verleden, maar de optie is met: Versie 0.6.10 op 25.08.2015, de lucht in gegaan Feature – Prestatie Titels - Verschillende prestaties ontgrendelen nu titels. - Spelers kunnen een van de ontgrendelde titels uitkiezen in hun profiel die vervolgens voor de spelersnaam op verschillende locaties in het spel (zoals eilandoverzicht, diplomatie en topscores) weergegeven worden.

• Spelers Titel?

Valisk - - Vragen & Hulp

Hoi Berend, Als je in de topscorelijst op je eigen naam klikt, krijg een profiel overzicht. Hier vind je de optie op een titel toe te wijzen, de titels die er voor jou beschikbaar zijn, vind je daar ook terug. Succes!

• heliostoren alliantie

Valisk - - Ideeën & Suggesties

Quote from thegods: “p.s. Ik had gelezen dat we hier ook polls in kunnen toevoegen? Vind het niet dus mocht dat kunnen, kan deze erbij ? "1. zie ik wel zitten" en "2.nope, niet van waarde" ” Gelukkig blijkt ook hier na de forum migratie iets niet meer goed in beeld te zijn. Het hele setje regels, richtlijnen e.d. van deze sectie zijn foetsie....... In de regels staat beschreven dat topics alhier twee weken op staan voor discussie. Na twee weken sluiten we deze en krijgt de poster het verzoek om …

• FORUMREGELS LINK WERKT NIET

Valisk - - Klachten & Bugs

Aangepast en dank voor het wijzen hierop. Vraag beantwoord, topic gesloten.

• HEKSENJACHT KAPPA

Aangezien het nu veelal een herhaling van zetten begint te worden, maar zeker ook voldoende over dit onderwerp is uitgesproken een slotje op dit topic en hiermee ook dit onderwerp. Vragen e.d. hieromtrent kunnen naar mij via board pm of het ticketsysteem. ~Valisk

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Helvon: “ Maar mijn eerste gedeelte moet worden goedgekeurd door een moderator, waarom is dit? ” Dat is een hele goede vraag. Ga ik achteraan en kom ik op terug, aangezien ik er geen directe aanleiding voor terug kan vinden. Dit is automatisch gebeurd en niet ingezet door iemand van het forumteam.

• Als het goed is moet het nu wel werken. Tevens eenmalig verzoek niet alles aan Kappa te gaan refereren, zeker niet op plekken waar dit niet relevant is. Vraag beantwoord, topic gesloten ~Valisk

• Polls

Beste spelers, De poll's voor de aangedragen ideeën bleken niet te werken. Dit is nu aangepast en excuses voor dit ongemak!

• Om al te slimme jongetjes te beletten het kapervaren te automatiseren,moet elke 10 vaarten een captcha code worden ingevuld. Soms gaat dat in één keer goed, maar vaak heb je twee of drie pogingen nodig. Vervelend gedoe. Bij de mobile app is het gebruiksvriendelijker geregeld. Je moet op het juiste kaperskoppie klikken. Kennelijk voldoet dat. Ik stel voor, dat dat ook voor de desktopversie wordt ingevoerd. Het is een van de weinige dingen, die bij de mobile app beter is geregeld.

• Alliantie-Depot

Stuur mij svp een stelling mbt dit onderwerp, zodat er een poll aangemaakt kan worden om dit idee eventueel aan te dragen bij GameForge. ~topic gesloten

• Schuilplaats / Spionnen

Stuur mij svp een stelling mbt dit onderwerp, zodat er een poll aangemaakt kan worden om dit idee eventueel aan te dragen bij GameForge. ~topic gesloten

• oorlogs monteur

Valisk - - Doorgestuurde Ideeën

Op zee hebben we Tenders om schepen te repareren, op land hebben we doktors om vleeswonden dicht te binden, maar machines kunnen niet gerepareerd worden. vroeger konden doktors deze wel deels repareren. Dit zorgt ervoor dat je gedwongen bent te waven met balonnen en stoomreuzen als je ze effectief wilt toepassen. Een oplossing zou een nieuwe ondersteunings-unit kunnen zijn, de oorlogs monteur (combat mechanic). Deze zou dan net als tenders en dokters een bepaald aantal HP kunnen repareren aan ma…

• Ok... Even wat achterstallig onderhoud. Stuur mij svp een stelling mbt dit onderwerp, zodat er een poll aangemaakt kan worden om dit idee eventueel aan te dragen bij GameForge. ~topic gesloten

• Overlijden el rogo

Valisk - - Wereld Discussie

Toevoegend aan Paull's topic We hebben lang in onzekerheid gezeten dit te posten, maar zijn het er als Rabbits over eens dat we niet langer meer kunnen wachten om dit te plaatsen. Helaas hebben we nog geen contact met Vox kunnen krijgen om af te stemmen om het kenbaar te maken. Feit blijft dat we onze oud strijder wel een oprecht eerbetoon wensen te geven!