Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Laatste post

Ancientking - - Spam

@Mad Dog Bedoel je niet proefkonijn?

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Ovenheerlijke koekjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord... Maar zolang er koekjes in zit zal het wel goed zijn .

• Laatste post

Ancientking - - Spam

/me geeft groepsknuffel Enige minder mooie nieuws is dat ik bijna door mn koekjesvoorraad heen ben en ik Dille nog niet heb kunnen vinden om nieuwe overheerlijke koekjes te bakken voor me.

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Lol, the_eagle na de feestdagen had ik zat gegeten om een winterslaap van een heel jaar te houden En daarnaast wordt ik natuurlijk heel koninklijk verzorgd . /me deelt zijn wijn en cookies met Lysippe. /me legt een cookie voor het hondenhok van Mad-Dog neer, dan komt hij ook een keer uit zijn winterslaap

• Laatste post

Ancientking - - Spam

/me wordt wakker uit zn winterslaapje Tijd om de laatste post weer over te nemen

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Iedereen een gelukkig 2018 toegewenst . Begin van de avond was het weer inderdaad niet zo mooi. Gelukkig was het later op de avond prima te doen .

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Omdat zo winters weer buiten is, en vogeltjes het zwaar hebben met dit weer zal ik the_eagle maar helpen de winter door te komen. /me hangt een vetbolletje op en zet een kop warme thee voor hem klaar (Daar schijnen ze van te houden).

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Thx lysippe!

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Ik ook graag!

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Is dr nog een stukje taart over?

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Strak plan! Wordt een stuk rustiger als het hondje niet zo keft elke keer

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Ik kreeg net van Djadde door dat er geen cookies meer over zijn

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Cookie!

• Speciale rangen

Ancientking - - Vragen & Hulp Archieven

Wat ik altijd doe om iemand een speciale rang te geven is om eerst de speciale rang te zetten op promoten bij 1000000000000000000000 punten. Dan promoot ik diegene handmatig naar die rang en vervolgens verander ik de rang van automatisch promoten naar speciale rang. Ik weet niet of er een makkelijkere weg is, maar die heb ik in ieder geval nog niet ontdekt.

• Laatste post

Ancientking - - Spam

@Djadde, je best doen om de laatste post te pakken of mij via een pm herinneren dat ik weer de laatste post moet pakken?

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Lol, zelfs als je het topic volgt is het nog moeilijk genoeg om steeds de laatste post te pakken

• Tel tot 1000 ... en hoger

Ancientking - - Spam

231

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Lol, Djadde is mn geheugensteuntje . Volgende keer mag je wel een pm sturen, dan zie ik het mss eerder

• Tel tot 1000 ... en hoger

Ancientking - - Spam

229

• Total score

Ancientking - - Vragen & Hulp Archieven

Nee, puntenaantal die je voor grondstoffen krijgt die je in gebouwen stopt telt de oorspronkelijke kosten voor gebouwen. Dus als je onderzoeken hebt gedaan en timmerman hebt gebouwd, betaal je minder om een gebouw te bouwen, maar je krijgt nog steeds hetzelfde aantal punten ervoor als je normaal zou krijgen zonder die bouwkostenverminderingen. Hoop dat daarmee je vraag is beantwoordt