Search Results

Search results 1-20 of 275.

• (Eerste) Gevechten -TTC-

Djadde - - Gevechtsrapporten

['Gevecht voor Bacchus namens Pateromnipotens en trouwe leden'] Gevecht voor Bacchus (22.02.2018 22:43:26) Huls[-TTC-] uit Independant, Varys[-TTC-] uit Meuk, Ras al Ghul[-TTC-] uit Independant vs Tuttebol[-R-] uit Pianopolis, con[-R-] uit marmol, iron maiden sr[-R-] uit Bacchus, boe[-R-] uit Wijn1, Ratstad, PaterOmnipotens[-R-] uit Bacchus, Mars, Níkè, Megapolis, -Ratje-[-R-] uit Ratstad, Wijn 2, Woelrat[-R-] uit gaap, sniper1999[-R-] uit Ratstad, wijn city, zwavel city ------------------------…

'Zeegevecht bij Polis' Zeegevecht bij Polis (21.02.2018 21:39:44) -Ratje-[-R-] uit Ratkelder vs ebbingen12[-TTC-] uit Marmer 1, Wijn 1 POSEI --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................223(-78) - Ramschip.............................118(-78) Katapult schip.........................28(-0) - Katapult schip.........................27(-0) Mortier schip..........................30(-0) - Mortier schip................…

• Laatste post

Djadde - - Spam

/me deelt worstenbroodjes

Zeegevecht bij Shipwreck cove (17.02.2018 14:40:58) -Ratje-[-R-] uit Polis vs Vindicta[-TTC-] uit Shipwreck cove --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................174(-6) - Ramschip..............................80(-20) Stoomram...............................71(-0) - Stoomram..............................26(-24) Katapult schip.........................28(-0) - ............................................. Mortier sc…

• Laatste post

Djadde - - Spam

board.nl.ikariam.gameforge.com…d0079cefc7ecf8feda666c589 Echt wel, lees maar hier verder......

• Laatste post

Djadde - - Spam

mmmmm, heerlijk, /me zet een pot koffie en kopjes er naast

• Architektenbureau aangepast?

Djadde - - Vragen & Hulp

~ik zie het tekenbord nu ook~

Zeegevecht bij RatZs (13.01.2018 14:56:59) daan1[-R-] uit polisZ112 vs ebbingen12[-TTC-] uit Marmer 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram...............................32(-0) - Stoomram................................0(-3) Rakettenschip..........................10(-0) - ............................................. --------------------------------------------------------------------------------------------- Generaals.............…

Zeegevecht bij Rats_Boem (12.01.2018 21:24:06) ebbingen12[-TTC-] uit McAllen-68 vs -Ratje-[-R-] uit Rats_Boem, Wijn2, Wijn1, Petrus --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-30) - Ramschip.............................100(-12) ............................................. - Katapult schip.........................13(-0) Stoomram...............................0(-19) - Stoomram..............................…

'Gevecht voor Wijn1'] Gevecht voor Wijn1 (12.01.2018 0:24:46) ebbingen12[-TTC-] uit Lares vs -Ratje-[-R-] uit Ratstad, boe[-R-] uit Wijn1 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-2) Hopliet...............................434(-2) - Hopliet.................................0(-4) Gyrocopter............................12(-48) - Gyrocopter......................…

Zeegevecht bij Ratstad'] Zeegevecht bij Ratstad (11.01.2018 22:15:28) ebbingen12[-TTC-] uit Bacchus vs -Ratje-[-R-] uit Ratstad --------------------------------------------------------------------------------------------- Schoepenradsnelheidsschip..............80(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............1(-0) Ramschip...............................30(-0) - ............................................. Mortier schip..........................42(-0) - ..........................................…

*Leuke gevechten of teveel* Zeegevecht bij Ratstad (11.01.2018 15:28:39) ebbingen12[-TTC-] uit Henktropolis vs Tuttebol[-R-] uit Saxburg, D-Day[-R-] uit portum, -Ratje-[-R-] uit Ratstad --------------------------------------------------------------------------------------------- Schoepenradsnelheidsschip..............83(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............1(-5) Stoomram...............................39(-0) - Stoomram................................0(-1) Ramschip........................…

• Vredig en stil was het even niet meer. Tjonge, dat was me een hoeveelheid knallen van kanonnen, kraken van schepen die zich opstapelden tot wrakken. Felle branden van zeilen en heftig vuur van vuurschepen die van beide kanten veel schade deden. Heel wat tonnetjes wijn moesten er aan te pas komen om de dorst te lessen van alle scheepslui, die dagen moesten roeien. Vooral aan DND kant zijn grote afstanden afgelegd om de tijdelijke steden te bereiken. Eilanden ingenomen en weer verloren. Gevechten …

• DND vs TTV

Djadde - - Diplomatie

Ik zie dat ik er nog twee heb, die er niet bij staan. 'Zeegevecht bij Polis' Zeegevecht bij Polis (14.01.2018 2:48:36) Thug[TTV] uit -DZ-, Command Center, Polis, Mini stad, WIJ 3, WIJ 2, Zwavel 3H, Wijn 2H, ZW 3 POS vs Djadde[DND] uit Δ DisturbedWijn, Flareon, Orolaunum, Nevirnum, Booya[DND] uit Polis, Odyssey IV, Odyssey V, -DZ-, BBQ DND, Polis 1, eindelijk dan, M2H, marco9[DND] uit zwavelhoes --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip…

• Bij mij in Safari veilige modus geen werkend automatische inlog. In FireFox wel. (behalve dat soorteerveld Lambda soms naar Zeta springt)

• DND vs TTV

Djadde - - Diplomatie

'Zeegevecht bij thessaloniki' Zeegevecht bij thessaloniki (12.01.2018 12:48:02) Djadde[DND] uit Prometheus III vs Don Diablo[TTV] uit Middle of DND --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................323(-45) - Ramschip..............................75(-45) Mortier schip.........................342(-0) - Mortier schip..........................42(-0) Stoomram.............................553(-42) - Stoomram..............…

• Laatste post

Djadde - - Spam

oliebollen! Dank je wel Hektor, smaakt zelfs vandaag nog heel goed. Zet een grote pot met verse koffie neer. Ik weet niet wat het is, maar deze week heb ik veel koffie nodig

• Laatste post

Djadde - - Spam

Iedereen een gelukkig 2018, met veel gezondheid en spelplezier!

• Laatste post

Djadde - - Spam

Oops, die is op, sorry

• DND vs TTV

Djadde - - Diplomatie

'Zeegevecht bij Δ Onyx-k' Zeegevecht bij Δ Onyx-k (30.12.2017 4:05:48) Thug[TTV] uit Polis IV, Fog, Pac-man, Daan4K30, 1010101 vs marco9[DND] uit Daan11K30, Djadde[DND] uit Δ Onyx-k, Δ Merakels, Δ Teasing_Fun, Δ DisturbedWijn, -Assie-[DND] uit DND Bloody Verw, gewoon ik[DND] uit happylady 5, Δ Onyx-k, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................122(-378) - Ramschip...........…