Search Results

Search results 1-20 of 931.

• NO vs DND

Albert - - HoF

Quote from Remus: “het lachertje van ikariam.” aan de lezer te bepalen wie dat is, mn beste verder zal ik niet ingaan op je rare taal naar mijn persoon gericht, wel dank dat je je bagger wilde etaleren ,zodat duidelijk is met welk een sujetten we de afgelopen tijd te maken hebben gehad als DND, en nu vlug verdwijnen en nooit meer terugkomen, julle zg afscheidstocht van peppi is flink in t water gevallen, en t DND van Gamma heb je niet gevonden, t DND van Zeta heeft deze HoF neergezet, de HoF waa…

• NO vs DND

Albert - - HoF

mn beste Rebel als iemand een verduidelijking kan geven wat je bedoelt, graag, ik raak je een beetje kwijt in je beweringen natuurlijk is er vloot ingekocht om bovenstaande hof gaande te houden, hoe die de stad is ingesmokkelt, is ons truckje, dat deel ik niet natuurlijk zijn de afnemers niet teleurgesteld en is er doorgegaan met opkopen, enfin, hoe wij aan onze vloot komen, is ons verhaal, dat NO eerst bralt dat ze de meeste generalen hebben, en dan niks klaarmaken ermee, maar nog steeds de gro…

• NO vs DND

Albert - - HoF

Quote from Remus: “Dit is wat ikariam ons vertelt, en als enige betrouwbare bron is dit de bron die ik gebruik.” het mag duidelijk zijn, dat als -NO- de moed had gehad een vete te willen verklaren, de discussies een stuk simpeler zouden zijn, ongegronde beweringen konden simpel weerlegd worden, anderzijds, -NO- wilde het niet, wat op zich het forum toch wel wat vermakelijkheid oplevert om een ingame vraag te beantwoorden, reken voor een stadhuis 40 ong 5.7M gs, dus als ik er 2 heb kunnen bouwen,…

• NO vs DND

Albert - - HoF

screentje uit de hof prntscr.com/9rqwr0

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (18.01.2016 17:55:25) Erebos[DND] uit Polis, Djadde[DND] uit Pol3M, Polis, DND DJ[DND] uit Pol3M, gerrie88[DND] uit Polis, -Albert-[DND] uit Hersonissos, ۞rammekens۞, Danie[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, moggie[DND] uit stad, ۞Koperstad, Thoth, ۞rammekens۞, Polis, Mitra[DND] uit ۞Koperstad vs Sandrosnike[-NO-] uit Peetas kristal, Evilpenguin[-NO-] uit Twoson, Tenda Village, Onett, Fourside, Winters, Dalaam, Charlie, -REBEL-[-NO-] uit Peetas kristal, dursun[-NO-] uit Polis, Nyssa1…

• NO vs DND

Albert - - HoF

wat is er minder nobel aan goed verdedigen dan aan aanvallen Remus ? het totaal aan cijfers van zowel verdediging als aanval toont hoe vaardig een ally met vloot en leger om kan gaan, toch ? het zal aan de lezers zijn om te oordelen of mijn gevoel dat: NO zich zelf opgedrongen heeft, in de aanloop een heilig geloof in eigen kunnen toonde, en nu na afloop blind is voor de uitkomst, terecht is NB in de voorgenoemde hof div keren het Hades wonder aangehad, toch stiekum wel een beetje blij met NO ho…

• NO vs DND

Albert - - HoF

Quote from Remus: “Aanvalspunten: 1 No Name(-NO-) 2,409,344 2 Do Not Disturb(DND) 2,132,286 Verdedigingspunten: 1 Do Not Disturb(DND) 3,097,446 2 No Name(-NO-) 2,387,898 Dit is wat ikariam ons vertelt, en als enige betrouwbare bron is dit de bron die ik gebruik.” dus..... 2409344 + 2387898 =4797242 voor NO en 2132286 + 3097446 = 5229732 voor DND en wat bedoel je nu ? Quote from Remus: “De scores van ikariam liegen niet ;)”

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

bij deze toestemming vermist je het stukje over de plunderingen en dreigen met plunders niet onvermeld laat waarom wil je hier je gelijk hebben ? en in welk vermeend complot zou je getuind zijn ? even opfrismomentje NO besluit DND aan te vallen DND heeft geen zin, overleg is niet mogelijk NO noemt DND '' oude vrienden'', maw referentie naar ons gedeelde verleden op Gamma server dan neem ik aan dat NO weet dat : een losgeslagen roedel als de DND spelers allemaal hun eigen generaal en diplomaat zi…

• NO vs DND

Albert - - HoF

begeleidend verhaal bij dit gevecht al enige tijd hing Remus in mn inbox, dat als we een nederlaag wilden erkennen, dat met van -NO- weg zou varen, echter, de opgetelde cijfers van alle geposte GS tot voor het weekend lieten dit zien: prntscr.com/9q35ae maar werden ontkend , van onzuiverheid beticht en gebagaletiseerd door Remus in overleg, zo goed en kwaad als t ging, werd genoemd dat een finale gevecht t einde zou kunnen zijn, zoals gebeurde, zie boven dat NO nog steeds ronddobbert bij ons in …

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Gevecht voor Charlie (15.01.2016 22:53:33) Renee[DND] uit ۞Koperstad, -Albert-[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, Mitra[DND] uit ۞Koperstad vs guard9[-NO-] uit , dursun[-NO-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................662(-0) - Zwavel schutters......................30(-70) Zwaardvechter......................1282(-524) - Zwaardvechter.......................468(-532) Hopliet............................2299(-6…

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Zeegevecht bij stad (15.01.2016 21:29:57) Mitra[DND] uit ۞Koperstad, Polis, Erebus[DND] uit Morthal, Djadde[DND] uit Polis vs Sandrosnike[-NO-] uit Peetas kristal, peppi[-NO-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................558(-484) - Ramschip..............................0(-977) Mortier schip.........................292(-0) - Mortier schip.........................0(-114) Stoomram........................…

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Zeegevecht bij ۞Koperstad (15.01.2016 18:28:42) Sandrosnike[-NO-] uit Peetas kristal vs Erebus[DND] uit Polis, gerrie88[DND] uit Polis, Renee[DND] uit ۞Koperstad, Mitra[DND] uit Polis, stad, -Albert-[DND] uit ۞ Hosternokke ۞ --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................416(-234) - Ramschip............................590(-150) ............................................. - Vuurschip.............................1…

• ja DJ daarom, waar zou een 10M account of hoger nu op t forum nu nog iets moeten zeggen over een prestatie ? 1 x de haven uitvaren en je cultuurverdragen vallen van de muur, en een BoV is zo gescoord, BoV en HoF zijn denk ik in t leven geroepen toen alles nog wat kleinschaliger was, en dus nog steeds leuk voor spelers. die kleinschaliger bezig zijn dan jij en ik DJ, nu de drempel verhogen lijkt me geen goed voorstel, eerder dat we gewoon met accounts boven de 10M of 5M niet meer mogen gebruik ma…

• Quote from chim1aap: “Of Schade per punt. Klein gevechtje van een kleine alli heeft dan net zo veel recht als een week gevecht van de top 4.” iets in die richting ja, maar we moeten het de Mods ook niet te moeilijk maken zowiezo vind ik BoV en HoF niet intressant voor grotere spelers, dat is leuk voor een ally die een ding wil neerzetten, grotere spelers worden wat mij betreft beoordeelt op hun diverse scores in bouw, onderzoek, generalen, en wat ze er mee aan het doen zijn in AP en DP scores, i…

• ik ben wel voor een aanpassing van de BoV en HoF regels, accounts zijn groter en eea is nu af en toe ook oneigelijk gebruikt echter kan me voorstellen dat allys met kleinere accounts dan geen podium meer gegeven kan worden is het niet mogelijk de regels voor plaatsing van een BoF te verfijnen met een voorwaarde dat er geen spelers van boven de 5M bij betrokken mogen zijn bvb ?

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Zeegevecht bij Zwavel 1 hoog (12.01.2016 0:17:11) -Albert-[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, Erebos[DND] uit Sintjut vs peppi[-NO-] uit Polis, the chrisss uit -NO- Roburg-Her, -NO-carra - Hep, -NO- nitib-Kol, -NO-malach Hep --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................880(-354) - Ramschip..............................0(-425) Mortier schip.........................294(-0) - Mortier schip.........................0(-151) St…

• -NO- vs DnD

Albert - - Diplomatie

Zeegevecht bij K Para KI (12.01.2016 7:47:12) gerrie88[DND] uit Boazum noord, ۞Smaragstad, Polis vs Junior Empire[-NO-] uit -NO- Pepermolen --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................977(-289) - Ramschip..............................0(-299) Mortier schip.........................799(-0) - Mortier schip.........................0(-122) Stoomram............................516(-203) - Stoomram......................…

• cleo, als een speler na t werk of slaap of wat ook voor afwezigheid inlogt, dat is zijn of haar probleem om alle berichten door te worstelen bij het terugbladeren, maar vooral bij het online zijn, is mijn voorstel bedoelt als sneller info te verkrijgen, grotere interaktie te bevorderen, en ook, de spelers die een functie bekleden, te ontlasten van hun verantwoordelijkheid, maar gewoon ook mee te laten spammen als ze dat willen

• kleurtje of uitroepteken of ander symbool bedoel ik niet een speler stuurt een bericht zijn/haar ally in, aan hem of haar de keuze, dit te mogen kunnen doen uit hoofde van functie, leider/diplo/minister/generaal, of gewoon als speler dus in de ally word de ram gelezen als afzender, speler, of, de functie die de speler op dat moment bekleed dat is wat ik bedoel er is nu al een truck, om je naam te veranderen in ''belangrijk'' en dan ff iets te roepen op de ram, en daarna je naam terug te zetten, …

• Beste Bandit in onze ally is de generaalsfunctie niet gebonden aan één persoon, die generaalspet kan rondgaan, al naar gelang de bezigheden van leden, dus zou het een uitkomst zijn dat de generaal zich kenbaar kan maken via zijn functie , als afzender van het Ram bericht en, daarnaast, zelfs bij een vaste generaal, moet die generaal in mijn ogen ook gewoon speler en mede spammer op de ram kunnen zijn, dus zijn of haar berichten daar moeten gefilterd kunnen worden op belangrijkheid, hetzelfde gel…