Search Results

Search results 1-20 of 742.

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Quote from DaniBaba: “Er wordt wel heel selectief gepost, want de meeste grote gevechten die ik heb zie ik niet terug, wel kleine rapportjes waar ik net een iets mindere schadeverhouding heb. ” Ik ben je nog niet tegengekomen Dani Baba, anders had ik dat zeker voor je gedaan! Dit gevecht toch nog op goede schade afgesloten, ondanks een gevalletje miscommunicatie. Sorry Poker! Zeegevecht bij So cold as ice (17.01.2018 2:17:35) Graffi[DND] uit Odyssey I, So cold as ice, istanbul, thessaloniki, The…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Roskalon (14.01.2018 20:37:37) Ad Interim[DND] uit Polis2, Roskalon, -Assie-[DND] uit 4180 boekie, Roskalon, Odyssey I, Odyssey II, Odyssey III vs Arutha[TTV] uit Roskalon, Ammtára, Vulcan, DaniBaba[TTV] uit Persepolis, Sulpher, -TT-, Ammtára, Hemeroc[TTV] uit Ammtára, Wijn 6P, Roskalon, Thug[TTV] uit Zwavel, Gold -, Vulcan, Marmy, W Marmer --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................404(-414) -…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij So cold as ice (13.01.2018 12:56:51) rick-v[TTV] uit So cold as ice vs -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, eindelijk dan --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stoomram...............................33(-2) Tender.................................80(-0) - Tender.................................10(-0) Vuurschip...........................1157(-36) - ...................................…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

mmmmmm, beetje veel kolossen op 1 dag Geeft TTV een beetje op? Wordt het ze te veel? Hebben ze DND zwaar onderschat? Ik krijg de indruk van wel. DND heeft de oorlog verklaard. Dus ja, we zijn naar de andere kant vd wereld verhuist naar het midden van TTV. Maar als het teveel is? haha, jullie zeggen het maar gevecht bij Rick Gevecht voor So cold as ice (12.01.2018 22:29:30) Booya[DND] uit So cold as ice, Sunset Beach -, -Assie-[DND] uit eindelijk dan vs Duke24 T[TTV] uit Marmer2 - DF, rick-v[TTV]…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (12.01.2018 13:45:50) -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe vs Don Diablo[TTV] uit Middle of DND --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................87(-144) - Ramschip............................510(-144) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................210(-0) Stoomram.............................99(-115) - Stoomram............................450(-121) Rakette…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Eerst Aankloppe (12.01.2018 11:19:13) leeuwarden[TTV] uit thessaloniki, Ammtára, Noesja[TTV] uit istanbul, Eerst Aankloppe, Meddohâr, Middle of DND, Troublemaker[TTV] uit istanbul, Eerst Aankloppe, stonehenge, BBQ DND, Hail -2018-, chinees marmer, MartenTown, MartenCity, Middle of DND, de gulle gift, Don Diablo[TTV] uit istanbul vs Graffi[DND] uit Eerst Aankloppe, Bel doet t nie, Djadde[DND] uit Flareon, -rabar-[DND] uit Frisc, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Schaesbergflip, w…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (12.01.2018 3:16:34) -Assie-[DND] uit thessaloniki, istanbul vs Noesja[TTV] uit Polis, Don Diablo[TTV] uit Middle of DND, Troublemaker[TTV] uit Cold coffee, BBQ DND --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................134(-116) - Ramschip..............................2(-126) Stoomram.............................215(-21) - Stoomram.............................85(-104) Schoepenradsnelheidsschip...…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (10.01.2018 18:25:09) Troublemaker[TTV] uit BBQ DND, chinees marmer, istanbul, de gulle gift, Hail -2018- vs Graffi[DND] uit Bel doet t nie, istanbul, pergamum, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, thessaloniki, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity, Cold coffee --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................350(-360) - Ramschip..............................0(-364) Tender.......................…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij thessaloniki (10.01.2018 15:37:16) Don Diablo[TTV] uit Middle of DND vs -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Graffi[DND] uit Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................114(-126) - Ramschip............................700(-126) ............................................. - Vuurschip.............................21(-35) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip....…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Eerst Aankloppe (09.01.2018 21:53:27) Troublemaker[TTV] uit BBQ DND, So cold as ice, Eerst Aankloppe, Meddohâr, Don Diablo[TTV] uit thessaloniki, Middle of DND, Eerst Aankloppe, Long Beach -, Very Hot Coffee, verkeerde deur vs Booya[DND] uit Eerst Aankloppe, Dragdriver[DND] uit Klad, Bergen op Zoom, Danie[DND] uit Daan6H30, The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, FV5, Middle of DND, Vulpix, pergamum, istanbul, thessaloniki, sensei moggie[DND] uit 2CReaf…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

een vuurtjestekort is ook niet fijn Zeegevecht bij Bel doet t nie (08.01.2018 13:07:26) Pieterr[TTV] uit φcaraiben, Duke24 T[TTV] uit Marmer2 - DF, Wijn3 - DF, rick-v[TTV] uit Very Hot Coffee, Middle of DND, thessaloniki, Meddohâr, draak_kalkoen[TTV] uit Very Hot Coffee, druif 3, Meddohâr, Sunset Beach -, DaniBaba[TTV] uit Sunset Beach -, istanbul, Meddohâr, druif 3, Don Diablo[TTV] uit DaNgerD Zone, Middle of DND, Bel doet t nie, Super Shooter[TTV] uit pergamum vs The Doctor[DND] uit Reuzenmant…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (07.01.2018 22:08:34) DaniBaba[TTV] uit eindelijk dan, Very Hot Coffee, Troublemaker[TTV] uit pergamum, marten-alpha[TTV] uit Vulcan, Mkristal, istanbul, tartarus, leeuwarden[TTV] uit Very Hot Coffee, Roskalon, eindelijk dan vs Booya[DND] uit Polis, Danie[DND] uit Daan6H30, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, thessaloniki --------------------…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

pfiew, en toen werden we even overspoeld.... Zeegevecht bij pergamum (07.01.2018 21:21:35) Troublemaker[TTV] uit BBQ DND, pergamum, Zwavel, Sulpher, Wijn 1H, stonehenge, Wijn 2H, Very Hot Coffee, Noesja[TTV] uit BBQ DND, Hail -2018-, Thug[TTV] uit -TT- vs sensei moggie[DND] uit thessaloniki, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, pergamum, Booya[DND] uit Polis, Odyssey I, pergamum, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Danie[DND] uit Bel doet t nie, Eerst Aankloppe, verkeerde deur, istanbul, thessaloniki,…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Prometheus I (07.01.2018 8:16:07) rick-v[TTV] uit So cold as ice vs gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Prometheus II, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Odyssey I, thessaloniki, Araña[DND] uit Lĩce, Booya[DND] uit Prometheus I --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1385(-432) - Ramschip...........................1259(-432) Vuurschip.............................7(-768) - Vuurschip.............…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Prometheus I (07.01.2018 8:16:07) rick-v[TTV] uit So cold as ice vs gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Prometheus II, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Odyssey I, thessaloniki, Araña[DND] uit Lĩce, Booya[DND] uit Prometheus I --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1385(-432) - Ramschip...........................1259(-432) Vuurschip.............................7(-768) - Vuurschip.............…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij φcaraiben (06.01.2018 20:23:44) Thug[TTV] uit -TT- vs Booya[DND] uit Polis, φcaraiben, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram............................155(-195) - Stoomram............................233(-167) ............................................. - Vuurschip..............................5(-62) Ramschip............................116(-234) - Ramschip..........................…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij Bel doet t nie (06.01.2018 20:26:46) Thug[TTV] uit -TT- vs Peach[DND] uit Rozenbottel, Motta[DND] uit Favella, gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, thessaloniki, istanbul, pergamum, Dragdriver[DND] uit Klad, Danie[DND] uit Daan6H30, Graffi[DND] uit Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.....................…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Zeegevecht bij thessaloniki (06.01.2018 20:32:23) Thug[TTV] uit Meddohâr vs Graffi[DND] uit Bel doet t nie, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, eindelijk dan, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender.................................40(-0) - Tender................................120(-0) Vuurschip..............................1(-11) - Vuurschip.............................29(-94) Ramschip..…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Alvast met excuus als er dubbele bij zitten Zeegevecht bij Bel doet t nie (06.01.2018 0:24:26) Don Diablo[TTV] uit DaNgerD Zone vs The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, Djadde[DND] uit Δ DisturbedWijn, Peach[DND] uit Rozenbottel, Dragdriver[DND] uit Eerst Aankloppe, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Danie[DND] uit Daan6H30, Eerst Aankloppe, Bel doet t nie, verkeerde deur, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, Meddohâr, 4180 boekie, gewoon ik[DND] uit Eerst Aankloppe -------…

• DND vs TTV

assie - - Diplomatie

Gevecht voor eindelijk dan (06.01.2018 0:24:43) Pieterr[TTV] uit druif 3 vs Booya[DND] uit Polis, ndeboeck[DND] uit Cape Rock, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Long Beach -, Djadde[DND] uit Δ DisturbedWijn, Δ AssieTown, Δ AlbertStad, Δ el rogoTown, Δ Zeemanshuis, Δ Onyx-k, Δ Teasing_Fun, Δ Merakels, Δ BrokenYard, Δ Kuimeltjes, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, Long Beach - -----------------------------------------------------…