Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Fesquera hier, nog altijd op zoek naar 5+ CV's Degenen die de andere plaatsen gevuld hebben bedankt!

• Ook hier nog een stuk of 6-7 CV's vrij, met twee steden waar ik langzaam nog 5 plaatsen per stad aan het bijbouwen ben, dus ruimte zat voorlopig IGN; Fesquera

• Beste allemaal, Ik heb momenteel 10 open plekken in mijn musea (kleine speler, net opnieuw begonnen). Ik ben van plan om deze snel uit te breiden, dus ik heb op korte termijn veel ruimte. Als iemand plek heeft, graag een verzoek sturen naar Fesquera. Bedankt!

• Ook ik kan nog altijd een paar plekken vullen

• Ook ik heb over anderhalf uur een tweetal plekken voor culturele verdragen, en dat zullen er snel meer worden

• Van de week werd ik voor het eerst sinds tijden weer eens geplunderd. Ik heb de arme ziel dus maar een tegenbezoekje gebracht: Gevecht voor Heliopolis (04.12.2012 16:27:25) Fesquera uit Time Is Money vs Luca uit Heliopolis ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger..........0(-35)... Hopliet...............37(-63)... - Hopliet................0(-20)... Katapult...............6(-0).... - ................................ .....…

• Onderzoekspunten per uur

Loke|Fesquera - - Wereld Discussie

Quote from Nemo: “Jij bent gewoon sloom Ik zit nu op 587.64 onderzoekspunten per uur.” haha, beste quote die ik tot nu toe tegen ben gekomen on topic - 264 per uur, nog steeds veel te weinig

227 per uur, en snel groeiende nu. Gisteren 2 onderzoeken afgerond omdat ik nog vrij veel punten over had XD

174 per uur met stad 4 gaan we upgraden

• Kolonie /nieuwe stad/

dat zou knap zijn, ik heb nog geen eens 4 stedn (vanmiddag waarschijnljik wel)

• Voorafgaande aan bovenstaande liquidatie ging de belastingdienst nog bij ons langs. Bleek dat ik stichting "de criminele clownvis" nog geld schuldig was. Door wat creatieve boekhouding heb ik de schade kunnen beperken, maar het was geen fijne transactie. Gevecht voor Duck Business (12.11.2012 22:50:18) Nemo uit Aquarium IV vs Fesquera uit Duck Business ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........80(-0).... - ................................ Hopliet..…

• Bij deze de wanbetalende eilandgenoot even geliquiditeert (en de NL versie van de CR converter getest :P) Gevecht voor Polis (12.11.2012 13:21:42) Fesquera uit Duck Business vs Reiniertjeee uit Polis ------------------------------------------------------------------- Hopliet...............80(-0).... - ................................ Ram....................6(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................0(-3).... ----------------------------…

• wat wil je ook met 2000 leden.. XD ik zit momenteel op 175 punten per uur, niet slecht maar ook niet goed zou ik zeggen Op naar een 4e stad, en dan wil ik snel richting de 400 punten per uur (100 per stad voor het eind van de maand moet lukken)

• Kolonie /nieuwe stad/

Ik ben ook met 3 steden prima op weg, maar wil de voorbereiding voor een 4e stad langzaam regelen, gezien ik zwavel tekort heb

• Veel van onze debiteuren hebben bij faillissement hun liquide middelen weg weten te sluizen. Hierdoor fluctueert de brutowinst veel en zullen er gevaarlijke beurs aankopen worden gedaan. Hieronder zien we een voorbeeld van hoe het als zakenman dus niet moet, wat ook weleens voorkomt. Gelukkig hebben we genoeg reserve posten opgebouwd om de herwaardering van onze inventaris te kunnen vergoeden. Je verslagen troepen zijn gehergroepeerd en zijn aangekomen in Monkey Business Ps, een opleiding bedrij…

• 153 per uur nu, en 2 academies gaan omhoog. Ik moet maar eens richting een 4e stad gaan werken Ga hier niet echt voor de punten, en dat is pijnlijk in de topscore te merken. Wordt op dit tempo zelfs de top 100 uitgegooid als iemand mijn generalen weereens neerhaalt En Nemo was sarcastisch, dat moge duidelijk zijn

• Ik doe je wat Nemo... grrrr

• Bij het binnenkomen van een inkoopfactuur van een dubieuze debiteur gingen bij ons de alarmbellen al rinkelen. Dit betekende slechte zaken, en onze deurwaarders zaten hier dan ook al snel bovenop, met dit mooie rapportje als resultaat. Ik sprak al met de aggressor om aan te geven dat ik dit een mooie schuldenvereffing vond voor openstaande rekeningen. Gevecht voor Monkey Business (08.11.2012 20:56:21) -iConquire- uit Z-M-1 ツ vs Fesquera uit Monkey Business, Darksinth uit DSM1, Persephone uit Lud…

• Handelsschepen

20 gekocht, 2 van inlogbonus (wat er bijna 3 of 4 worden), en nog een redelijke voorraad goud

• 124.66 per uur, dat moet echt omhoog