Search Results

Search results 1-20 of 347.

• Een onverwacht afscheid...

KDJC` - - Wereld Discussie

Tragisch om te horen van zo een speler waar er echt maar één van was. Hoewel Albert en ik in het merendeel van onze gesprekken vurig tegenover elkaar stonden, heb ik hem ook van zijn andere kant gezien als gepassioneerde speler met zijn hart op de juiste plek. Een van de beste spelers die Ikariam.nl ooit gezien heeft en hij is veel te jong heen gegaan. Sterkte gewenst aan de familie en iedereen die hem lief had. "The life of the dead is placed in the memory of the living"* -Marcus Tullius Cicero…

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

KDJC` - - Diplomatie

Quote from ladylina: “ Ook werd er mij gevraagt om van deze topic een gr topic te laten maken Maar eigenlijk ben ik daar helemaal niet voor want sap kan dat misschien wel willen zodat het moddergooien afgelopen is Maar Maar booya waarom ga je hier een discussie beginnen Kan je zekers in jullie topic niet meer he Althans ik ben niet van mening deze topic om te laten zetten naar een gr topic Althans momenteel nog niet ” Ik weet niet of je het doorhebt maar je argument waarom het een discussie topi…

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

KDJC` - - Diplomatie

Oh mijn god martinos. Ik weet dat dit je hobby is maar alsjeblieft hou op met dat geblabla wat allemaal tot onzin en moddergegooi leidt. Gaan we nou echt allemaal lopen blèren hier zodra de tegenpartij de fout in gaat. Ik weet dat wij ook zoiets gedaan hebben bij VTX. Maar na 17 pagina's vind ik het echt genoeg. Het is duidelijk, we mogen elkaar niet. Zeegevecht bij K - Gorgonen (05.08.2015 1:14:50) LadyLina[LFT] uit K - Gorgonen, Asti - H vs KDJC[-SAP-] uit Irkoetsk, hunnehunne[-SAP-] uit -SAP-…

• Quote: “Trots lid van Legends Fight Together. Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie” Sorry hoor maar toen ik dit las kreeg ik wel even de slappe lach. Een jaar geleden had je liever al je accounts verwijderd dan dat je TAFT déé alliantie noemde. Maar goed, Vortex heeft het gewoon moeilijk en is kwetsbaar. LFT hengelt ze binnen. Waar ze altijd erg goed in zijn geweest. Ieder z'n spelletje. Naar mijn mening wordt er veelste veel ge*piep*t

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

"De eisen" haha goeie Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat dit het laatste gevecht van de oorlog is. Tijgertje gooide er nog even een 50% kolos tussendoor. Een 100% had mijn vloot eerder thuis gebracht maar so be it. Bedankt voor het gevechtje Tijger en sterkte gewenst aan Vortex. Zeegevecht bij Marmer 24-1 (02.07.2015 23:09:49) Tijgertje[VTX] uit Marmer 24-1, Athene, Pinos Mp vs KDJC[-SAP-] uit Irkoetsk, Pinos Mp, Olympia -------------------------------------------------------------------…

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

Misschien omdat je geen koks erbij had?

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

Waarom ik niks doe? Tsja ik dacht dat ik dat al uitgelegd, blijkbaar was ik met mijn "naja je snapt het wel" voorbarig. Zoals ik zei. De vaarafstand is een dag. Jij staat er een halve dag. Kun je de som maken? We staan niet om de hoek, maar ik ga dit niet weer uitleggen. Het zal wel een vicieuze cirkel zijn voor al

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

Mooi gezegd Jpj. Maar je laat jezelf wel een beetje kennen, niet? Gister heeft een speler van ons de prestatie "Plunder tien miljoen goederen" behaald dankzij VTX. En dat is slechts 1 speler. Maar jij bent wel heel trots op die plundertjes die je doet op 1 dag vaarafstand verwijderd van de echte actie, waar je alliantiegenoten jouw landleger hard nodig hebben. Iedereen weet waar wij zitten, maar jij kiest ervoor om duizend mijl verderop ons aan te vallen, waar je weet dat je geen tegenstand vind…

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

Chaos vs teamwork Zeegevecht bij McLaren (24.06.2015 0:13:17) Aurelio[VTX] uit Wissel, Sturing, Aurericum, McLaren, kgambler[VTX] uit MERCEDES, ferrari[VTX] uit McLaren, SAUBER, MERCEDES vs kyra[-SAP-] uit πβ DHara2, KDJC[-SAP-] uit Irkoetsk, Pokermaximus[-SAP-] uit keistad, Paul66[-SAP-] uit CPolis, FALCON, crazy boy42[-SAP-] uit Finaria, McLaren, CPolis, FERRARI, Anker, zuipstad, In Vino Veritas, keistad, SIX, TWOO, leeuwtje[-SAP-] uit Marmer 2, tampas -----------------------------------------…

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

KDJC` - - Diplomatie

Er ligt zoveel rommel! Zeegevecht bij Auris (22.06.2015 16:07:15) KDJC[-SAP-] uit ZEEAREND, tampas vs Aurelio[VTX] uit Auris --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................54(-36) - Ramschip.............................264(-72) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................235(-0) Stoomram..............................40(-40) - Stoomram..............................34(-82)…

• Show-Off!

KDJC` - - Gevechtsrapporten archief

Oke gezien men het toch echt niet snapt: Het was sarcastisch. Tuurlijk moet TNT zich niet schamen. Waarom zou ik die topscore erbij posten als ik het echt gemeent had? Welke nachtmerries Remco? Ik heb nooit op iota gespeelt

• Show-Off!

KDJC` - - Gevechtsrapporten archief

Quote from assie: “ Bovendien kon TNT wel wat hulp gebruiken :whistling:” Ranking ___leden__totale score___gemiddelde score 2. Do Not Disturb (DND) - 29 - 322,400,913 - 11,117,273 39. BASH (TNT) - 19 - 43,797,183 - 2,305,115 Ja TNT ga je schamen

• Culturele Verdragen

KDJC` - - Diplomatie

Ik zit vol, met dank aan de ambrofunctie

• Culturele Verdragen

KDJC` - - Diplomatie

KDJC heel veel vrij

• Jahahaha geef de app maar de schuld

• -IM- vs DND

KDJC` - - Diplomatie

Whoah... generaal van DND... Ik vond je "stop-periode" (waarin je eigenlijk geen minuut van ikariam bent geweest met je account, maarja, hmm) al erg lang duren hoor! Gelukkig weet iedereen wel een beetje wat er van DND 'verrassingen' te verwachten valt. Ik zal niet teveel 'spoilen' (verpesten), maar het komt er dus zo'n beetje op neer dat het een goede verspilling is van je leven om dat te gaan lezen. Maarja.. je moet wat he.. als er geen oorlog is en toch zo graag die schijnwerpers wil hebben. …

• De klok van DND

De dag des oordeels is aangebroken Assie, de klok is nu ten einde, waar blijven al die verassingen?

• De klok van DND

De volgende verassing is waarschijnlijk dat dit een grote grap is, want ik geloof er geen woord van

• Hunt vs DC4

KDJC` - - HoF

Teveel eer, in de eerste 115 (v/d 174 rondes) werd het grote verschil al gemaakt door Liam en CaptainKirk Wel goed vermaakt daarna mooi gevecht.... maar Hunt.. ga je schamen!

• Plunderjacht op DND

KDJC` - - Gevechtsrapporten

Hebben jullie toch de hele vakantie door geknokt hè Assie Quote from assie: “Wij van DND zaten deze week een beetje te brainstormen of er vóor de zomervakanties nog wat actie moet komen of niet. Als we het nu niet doen, dan komt er waarschijnlijk tot aan september niets meer van. En dat vonden we toch wel een èrg lange tijd om alleen maar bob-te-bouweren ” Complimenten voor beide partijen