Search Results

Search results 1-20 of 576.

• beste, Zoals u in bijlage kunt zien is er geen "new thread" bij het topic Account Overname" Graag had ik er een aanvraag ingediend om een account te hebben op Zeta aangezien Kappa wordt leeggehaald Maar dat lukt dus niet. Mvg Thegods

• HEKSENJACHT KAPPA

thegods - - Klachten & Bugs

(Post verwijdert)

• HEKSENJACHT KAPPA

tegen de tijd dat ze dit herstellen bestaat Kappa niet meer. Dan heb je hooguit 200 spelers.

• HEKSENJACHT KAPPA

en zij dit dit doen zullen het wel doorhebben met een ban van een maand. Een jaar is gewoon onzin. Ik speel niet vals, ik verwacht (op het forum hierzo na) dus ook geen ban maar op deze manier is het voor mij binnekort ook gedaan. Ik speel sinds 2008 (net nagekeken) maar in de top geraken om dat de meest winstgevenden (BTW) spelers een jaarban krijgen... pfff zo een spel moeten eindigen... We stellen gewoon de vraag om het te herbekijken, THE BIGGER PICTURE... Ikariam verliest er meer aan dan ie…

• HEKSENJACHT KAPPA

In beide gevallen kan het anders worden verwoord (wij als gewone spelers moeten al letten op onze mails, MOD' en GO's veel meer, punt.) En als het zo verder gaat is er helemaal geen Kappa meer over want hun "schoonmaak" gaan ook de andere spelers doen vertrekken doe zo voort Ikariam , morgen ben ik waarschijnlijk nummer 4 en is er niemand meer om mee te vechten. Nu zijn we de 2de en 3de grootse alliantie kwijt... er waren er al zo weinig bravo.

• HEKSENJACHT KAPPA

. Quote from Ancalagon: “Laten we als eerst 1 ding heel duidelijk maken hier, en dat is dat geen enkele GO heeft benoemd, dat "Kappa afgemaakt gaat worden" De betreffende speler die dit beweert, mag dan in een ticket contact met mij opnemen. ” via ticket? Waarom? Zodat het achter de schermen blijft? Neen hoor, bij deze. Laat de rest maar meekijken P.s. je standaard 365 dagen ban was toen Ikariam het waard was om na een jaar terug te komen. Ik denk dat de straffen wel mogen aangespast worden in f…

• HEKSENJACHT KAPPA

Beste Ikariam-beheerders, Het is welbekend dat Ikariam zijn populariteit met de jaren verliest. De activiteit is enorm gedaald en de werelden zijn hier en daar aan het leeglopen. Ik denk niet dat jullie hier bijkomend de exit deur moeten laten openstaan. Ik begrijp dat valsspelen bestraft moet worden maar al de sterkste spelers uit Kappa gooien voor een jaar?! Zo een heksenjacht hebben we echt niet nodig. Kappa is al inactief genoeg, dit kan alleen maar als gevolg hebben dat nog meer spelers het…

• logo

thegods - - Aanvragen

graaag ! Ik stuur het door eens ik kan thanks

• LOGO

thegods - - Aanvragen

Forum is dood, reactie moet je niet verwachten... Ik heb ook nog een openstaande aanvraag zonder reactie.. . ontopic: ik kan je niet helpen sorry..

• logo

thegods - - Aanvragen

Hey, ik zie enkel een zwart kruisje.. ligt het aan mijn laptop?

• logo

thegods - - Aanvragen

Hey, het is voor een facebook groep van stripboektekenaars

• Inactiviteit Ikariam

Quote from Ancientking: “ Quote from thegods: “Dan heb ik het nog niet over het forum waarin posts alsook privéberichten onbeantwoord blijven (voor maanden) ” Dat het soms wat langer kan duren voordat een teamlid reageert kan ik me in vinden (Die hebben immers ook een leven). Maar eigenlijk krijg je altijd wel antwoord op je berichten vanuit het team. ” Persoonlijk wacht ik al twee maand op een reactie, moet wel een heel interessant leven zijn dan Salex, Ik had graag een wat uitgebreider antwoor…

• Ddos protectie

Quote from Ancalagon: “Ik kan me niet voorstellen dat een 40 jarige maagd die nog bij zijn ouders woont en denkt "hé, laat ik Ikariam even ddossen" Die bereikt daar niks mee, zal niet in de media komen. Niet de moeite waard dus tongue.png ” Ik vind het een nogal domme opmerking, vooral voor een S-Game Operator. Enfin soite, in elk geval ChrisPcraft, zoals ik je intern al had gezegd. Altijd goed het even te melden. Op dat vlak is je civil duty gedaan en zijn ze verwittigd. Mvg, Thegods

• Inactiviteit Ikariam

Beste, Ik denk, vooraleer dat er een bugfix moet plaatsvinden, er eens goed moet worden nagedacht aan hoe we weer wat leven in Ikariam kunnen blazen. Ik heb zo veel spijt dat ik twee jaar ben weggeweest, alles is anders... Zowel ZETA als KAPPA als het forum zijn gewoonweg dood. Ik heb even op Zeta geweest maar liet het snel vallen, of je bent een grote speler of je bent niets... (verder ben ik er niet lang genoeg geweest om in detail te zeggen wat er scheelt) Ik ben nu één van de actieve spelers…

• logo

thegods - - Aanvragen

Beste Artiesten en gemotiveerden, Ik ben op zoek naar een persoon die het wel zou zien zitten een logo voor me te maken. Ik geef wat richtlijnen maar verder laat ik het over aan jullie eigen creativiteit ! - naam: Créabulles (met 2x L en "é") <--- belangrijk dat dit wordt behouden - thema: zoals het Frans woord het al meegeeft --> créabulles = (tekst)ballon (jup, zoals in een stripboek!) - stijl: het kan zowel heel sober als met felle kleuren - formaat: logo.. Ikzelf had het idee eventueel twee …

• Het doel "grootste duel van Kappa" is denk ik gehaald dus dat is op zich al heel mooi Het was kort maar dat hadden we ook niet anders verwacht ! Volgende ronde wordt wel wat spannender uiteraard! In elk geval, danku aan Elite voor de geweldige slagen, R E S P E C T mvg, thegods

• Beste, aanstaande vrijdag 24/03 zal de oorlog van start gaan. Bij deze neem ik even de vrijheid om gelijk al een topic te openen voor de komende rapportjes. Het is zowel de wens van heel wat spelers van Elite als van LOT om het kappa record te breken. In de hoop het doel te halen wens ik beide partijen alvast veel succes en vechtplezier ! b4a692578ebea51bf4649a0d43b4006c_zpshhcpnciz.jpg Met vriendelijke groeten, thegods leider LOT Afbeelding toegevoegd op verzoek gebruiker. ~ the eagle, 23-3-201…

• I like it

thegods - - Ideeën & Suggesties

Tijdens de oorlog dacht ik een LOT BUNKER te maken, opslagplaatsen op max, stort, muur naar boven enz enz dacht van "leuk, iedereen kan er veilig zijn gs zetten en we verdedigen voornamelijk die stad. Daarna vergat ik dat er regels waren die ervoor zorgden dat ik deze GS niet mocht ontvangen in de bunker aangezien ik meer punten had dan de andere leden.. Als er verder kan gewerkt worden op dit idee, I'm in! mvg, thegods

• Beste, bij deze wens ik officiëel onze fun oorlog met Elite aan te kondigen. In samenspraak met Elite werd er besloten een grootschalig gevecht te organiseren tussen beide allianties. Deze gevechten zullen van start gaan de vrijdag 24 maart om 20 uur. Het staken van het vuren is gepland op zondag 26 maart, ook rond 20 uur. Tijdens deze fun* oorlog zullen de partijen de volgende rol bekleden: Elite (-E-) is de aanvaller. Zij zullen het (onderling afgesproken) doel proberen te halen en bezetten. L…

• reputatie allianties kappa

thegods - - Wereld Discussie

Quote from degekkevos: “gap ik weet heel goed wat je met generale moet doen tegen de muur aan smijten en dood laten bloeden hahahahahah neus even het forum door onder de namen Degekkevos vosje en vos daar vind je bloed genoeg hahahahah statistieken ik vaar dwars door je statistieken heen of er over heen misschien kruip ik er wel onder door je raad het nooit hahahah sorry even ramspammen ik heb het gemist TTers zijn de beste of nee de lekkerste hahahahahahahahahah” Oke ik ga hier niet op in... Ik…