Search Results

Search results 1-20 of 987.

• Laatste post

the eagle - - Spam

Had je wel genoeg gegeten dan om in winterslaap te gaan, Ancientking? Ik zie namelijk gelijk weer hele bergen koks voor je aan de slag.

• HEKSENJACHT KAPPA

the eagle - - Klachten & Bugs

Vanuit de zijde van het forumteam wil ik erop wijzen dat het niet is toegestaan op het forum om sancties te bespreken. Ik verzoek iedereen om de discussie in algemene termen te houden. Bezwaren tegen beslissingen van een GO/ MOD/ IRC supporter kunnen worden gedeponeerd bij hun SGO/ SMOD/ Support Manager, als je er met eerstgenoemden niet uitkomt. Mocht je het ook met hun beslissing niet eens zijn, kun je naar de GA/ BA/ IA. Het specifiek aanwijzen van een teamlid als degene die een sanctie heef…

• Laatste post

the eagle - - Spam

Nee, waar dan, Lysippe? :o /me hides ergens waar hij niet gevonden kan worden.

• Laatste post

the eagle - - Spam

Sinds wanneer verstuur jij vredige duiven, @Hektor123?

• DND vs TTV

the eagle - - Diplomatie

Jullie maken er alweer een mooie strijd van, dames en heren! Ik zie al weer veel grote gevechten verschijnen. Heel veel plezier en succes voor beide partijen! Geef elkaar van jetje

• een paar konijnen zijn spoorloos

the eagle - - Diplomatie

Zeegevecht bij Amsterdam (06.01.2018 22:07:53) War-Dog[C-R] uit Utrecht, Hanell, Zamonster[C-R] uit Barad-dûr, Wijn 1, Wijn 2, Fiveforty I[C-R] uit Polis, Amsterdam, Wolphaartdikos, Cleo[C-R] uit FV6, Perception, Amsterdam, Barad-dûr, Nijmegen, Tinta, Magic Town, Zuipstijn, Feestjuhh, Unda, Verdacht, Alexandria, Dunwall, ۞-Albert-۞, gerrie8888[C-R] uit Barad-dûr, Sinured[C-R] uit Wondersmurf-K, Rogogard, Pepernotenland, Ж9 Kristal, Amsterdam, Oléta[C-R] uit Nash, Barad-dûr, Grafikos[C-R] uit Rog…

• Laatste post

the eagle - - Spam

Ik neem er nog eentje van hoor

• Laatste post

the eagle - - Spam

Het zijn smakelijke bollen, Hektor!

• Laatste post

the eagle - - Spam

Iedereen een goed, gezond en voorspoedig 2018 gewenst

• Laatste post

the eagle - - Spam

Dan zou ik maar niet gaan varen morgen, @Mad Dog

• Laatste post

the eagle - - Spam

Hier oliebollen, appelbeignets, wat vlees en een hoop stokbrood met bijbehorend beleg denk ik

• Laatste post

the eagle - - Spam

Het uiteinde van het jaar? Wat staat er bij jou op het menu? Iets met een BBQ, grill of gourmet?

• Zeekaarten archief

the eagle - - Vragen & Hulp

In aanvulling op de reactie van Djadde: het is vooral nuttig om een zeekaartenarchief te bouwen op de wat langere afstanden.

• Laatste post

the eagle - - Spam

Wel jammer, ik miste al een gesprekspartner

• Laatste post

the eagle - - Spam

Je ziet het toch Mad Dog

• 340k kristal gezocht

the eagle - - Handel

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar 340k kristal. In ruil bied ik wijn/hout/marmer aan. Indien je met me wilt handelen, neem dan ingame contact met me op. Ik ben te vinden onder de naam the eagle. Bij voorbaat dank!

• Laatste post

the eagle - - Spam

/me kwettert er vrolijk op los.

• Laatste post

the eagle - - Spam

Oe dankje Ancientking! Gij zult rijkelijk beloond worden met een vogelmaatje voor de gezelligheid

• Laatste post

the eagle - - Spam

/me schuift warme choc en een punt appelkruimelvlaai naar Mad Dog

• Laatste post

the eagle - - Spam

Vooral die met veel slagroom, Djadde!