Search Results

Search results 1-20 of 748.

• percentage bescherming

degekkevos - - Ideeën & Suggesties

volgens mij lees je dan verkeerd en ben ik er juist op tegen ben dat kleintjes het onder spit bijten het is simpel op te lossen HOELANG GELEDEN IS HET WEL NIET DAT WELKE ALLIANTIE DAN OOK EEN OPLEIDINGS-WING HEEFT OPGERICHT nou ik denk wel al zoon jaar of 2 a 3 misschien wel langer geleden maar wat letten jullie om in zeta zelf kleintjes te gaan helpen maar underdog/knok allianties werden toen der tijd flink kapot gemaakt ook al stonden ze in hun recht met dat ze kleintjes helpen dit heb ik zelf…

• reputatie allianties kappa

degekkevos - - Wereld Discussie

gap ik weet heel goed wat je met generale moet doen tegen de muur aan smijten en dood laten bloeden hahahahahah neus even het forum door onder de namen Degekkevos vosje en vos daar vind je bloed genoeg hahahahah statistieken ik vaar dwars door je statistieken heen of er over heen misschien kruip ik er wel onder door je raad het nooit hahahah sorry even ramspammen ik heb het gemist TTers zijn de beste of nee de lekkerste hahahahahahahahahah

• percentage bescherming

degekkevos - - Ideeën & Suggesties

allemaal mooie en aardig maar het blijft een oorlog's spel even eens als met de kapers punten waar ook kleintjes of alleen staande/geen ambro spelers het onder spit in bijten ik vind dit een kwestie van spelers ego trippers gedrag met ander worden ike ike ike en de rest mag lekker stikken dit spel geeft een duidelijk beeld af van hoe het in RL er ook echt aan toegaat eerst je zelf en dan pas help ik een ander mits je een goede vriend bent dan staan alle deuren wagen wijd open maar goed ik roep d…

een wijs TTer zij mij altijd: punten vechten niet legers wel nu jij weer

lol als je dan alliantie"s op hemelt pak dan wel de beste alliantie er uit van allemaal The Terrorists uh wat!!! jaaa je hoort het goed The terorrists zijn terug van weg geweest vroeger een van de bekendste allianties van Alpha nu gehuisvest op kappa en we slaan en plagen er al lekker oplos hahahaha net als op oud alpha hanteren wij de zelfde normen en waarde aan het spel ikariam daarom staan we ook voor TERREUR, VERDERF, MOORDLUST en zijn zeer BLOEDDORSTIG!!! Sommigen zullen uiteindelijk zeggen…

• -NO- vs DnD

degekkevos - - Diplomatie

Quote from Albert: “Quote from degekkevos: “zo als albert al zij op gamma lagen deze 3 alliantie” Pardon ? waar noem ik een derde ally ?” hey albert ik weet niet of je expres van dat paard van Sinterklaas bent af gevallen of dat sinterklaas zelf je er af heeft gegooid omdat die je niet mocht maar volgens mij zit er echt een draaide los in die kijkdoos van je want ik heb nooit gezegd dat jullie of jij een derde partij er bij hebt gehaald of zal halen lezen is moeilijk he!! brilletje nodig ga ande…

• -NO- vs DnD

ook ik wens NO en ook DnD suc6 toe met de toekomstige oorlog ik denk dat er een hoop verroesten blikken worden open getrokken zo als albert al zij op gamma lagen deze 3 alliantie ook altijd al met elkaar onder vuur zo als hier op zeta ook goed te zien was met LFT DnD en SAP dus vraag ik me af hoe dit zal gaan lopen Mvg Degekkevos @albert wat zie jij in winnen in mij ogen win je pas als je een alliantie weg weet te spelen maar goed voor jou in jou ogen jullie hebben indd van ze gewonnen held dat …

• Oorlog SAP vs LFT

Gevecht voor Toledomarmer2 (30.11.2015 1:05:34) degekkevos[LFT] uit De ruggenprik vs RIP-asanka[-SAP-] uit Toledomarmer2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet...............................158(-2) - ............................................. Stoomreus..............................77(-3) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ...…

• Oorlog SAP vs LFT

Gevecht voor Marmer 3 (29.11.2015 20:21:52) degekkevos[LFT] uit De ruggenprik vs RIP-asanka[-SAP-] uit Toledomarmer7 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1) Hopliet...............................120(-0) - ............................................. Mortier................................24(-0) - ............................................. -------…

• even een vraagje he wat hebben je totale punten van je account te maken met het piraten spel al ben je 100mil en ik maar 10k punten kan ik als ik een goede vesting heb en 2a3 ploffers en een hoop bemanning je zo kapen dit heeft niks te maken met je totale punten lieveling dus snap ik je punt niet wat ik wel snap is dat je mij tekst maar half leest want ik zeg juist heel duidelijk hoe het gemaakt kan worden als jij qau leger meer leger dan mij hebt kan ik toch ook niks bij je plunderen dat neemt …

• aan alles zit zo ze voor en nadelen net als toen ze de gevechts velden groter maakte waren er ook voordelen en nadelen voordeel de gevechten gingen sneller nadeel je moest meer leger maken waar door iedereen is gaan vechten met hopjes de stoomreuzen gingen daar mee naar de achter grond al blijf ik er voor om het in combo te nemen dat geld het zelfde voor het pp spel voordeel is de GS buiten die je krijgt in mij mening is dat ook het enigen voordeel in dit verhaal dan de nadelen zijn eigenlijk ve…

• nieuwe wereld?

degekkevos - - Vragen & Hulp Archieven

tja goede vraag al kan ik me vinger er wel op leggen hoor het heeft mogelijk te maken met vriendjes politiek en weg pesten van hoger af dan nog niet te spreken over de inactieve tijd als ik wat wil weten over ikariam moet ik helaas nu als nog naar het Engelse forum is aan mij en nog iemand geweest zal haar naam niet noemen maar dat de alle eerst warserver hier ook gepromoot werd en toen was die al zeker 1 week bekend op de engelse dat zouden we in mij doel gesproken servers landen niet snel mee …

• nieuwe wereld?

degekkevos - - Vragen & Hulp Archieven

als nog kan ik elke dag gratis inloggen en bepaal je dus zelf of je GF geld geeft dat is met ander spellen wel anders waar je rond de 12 euro per maand kwijt zou zijn om alleen al in te kunnen loggen maar ja daar is de service toch ook wel 100maal beter gesteld dan hier al zeg ik wel dat bij sommigen van de GF spellen er ook wel wat van service kennen ik speel nog meer dan alleen ikariam toch is het niet het zelfde dan dat je er maandelijks voor zou betalen ag let op over 1 jaar of langer of mis…

• Zeegevecht bij -M3- (10.10.2015 17:21:59) degekkevos[LFT] uit -M1- vs Danie[DND] uit Daan8P10 --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram...............................15(-0) - Stoomram................................0(-1) Ramschip...............................19(-1) - ............................................. --------------------------------------------------------------------------------------------- Generalen.....................…

• Zeegevecht bij Neith (09.10.2015 20:17:23) degekkevos[LFT] uit Daan8P10 vs Erebus[DND] uit PolEr, moggie[DND] uit 2julia, The Doctor[DND] uit ۞Krokodil۞, Plensbui[DND] uit PlensStad --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip..............................33(-0) ............................................. - Tender................................208(-0) Ramschip............................…

• Gevecht voor Neith (08.10.2015 17:08:01) degekkevos[LFT] uit Miysis vs DND DJ[DND] uit Neith --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet...............................150(-0) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Muur....................................0(-7) -------------------------------…

• Gevecht voor Neith (08.10.2015 3:04:31) degekkevos[LFT] uit -M1- vs moggie[DND] uit 2CReafan, DND DJ[DND] uit --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1) ............................................. - Speerwerper.............................0(-2) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel schutte…

• Zeegevecht bij Canei (06.10.2015 16:43:02) degekkevos[LFT] uit -Z1- vs DND-Xena[DND] uit Canei --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................17(-30) - Ramschip.............................164(-18) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................40(-0) Stoomram..............................36(-15) - Stoomram.............................153(-32) Rakettenschip................…

• Gevecht voor Canei (06.10.2015 2:46:24) degekkevos[LFT] uit -M1- vs DND-Xena[DND] uit Canei --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet................................95(-5) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Muur....................................5(-2) --------------------------------…

• Gevecht voor Canei (06.10.2015 0:20:53) degekkevos[LFT] uit -M1- vs DND-Xena[DND] uit Canei --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet................................95(-5) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Muur....................................5(-2) --------------------------------…