Search Results

Search results 1-20 of 121.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• CV's gezocht!!

RobinM - - Diplomatie

Dames & heren, Ik ben nog op zoek naar 25 CV's! Wie maakt me los!

• Show-Off!

RobinM - - Gevechtsrapporten archief

Dacht even een Bob de Bouwer aan te vallen voor makkelijke aanvalspuntjes.. daar heb ik me dus lelijk in vergist! Mede door de snelle acties en het gebruiken van wonders ben ik helemaal kapot gemaakt. Ondanks dat een leuke middag vol actie en toch nog een paar aanvalspunten. Bedankt Albert & tot ziens!!

• Culturele Verdragen

RobinM - - Diplomatie

Zit alweer vol dankzij de ambosia optie!!

• Goed begin..

RobinM - - Gevechtsrapporten archief

Het is niet veel.. maar toch een leuk eerste gevecht op Zeta! :sniper: Gevecht voor Streamofpassion (08.05.2015 23:07:16) RobinM[TITAN] uit Moneyville2 vs Nog een Onno uit Streamofpassion --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................1240(-0) - Zwavel schutters......................0(-252) Zwaardvechter......................4228(-772) - Zwaardvechter.........................0(-836) Hopliet.......................…

• Culturele Verdragen

RobinM - - Diplomatie

Nog 100 + CV'tjes in de aanbieding!

• Culturele Verdragen

RobinM - - Diplomatie

150 cv's in de aanbieding!

• 60 Cv'tjes in de aanbieding..

• 25 CV's in de aanbieding..

• CV's gezocht

RobinM - - Diplomatie

People, Ik heb nog een stuk of 20 prachtige CV's in de aanbieding!! Op=Op

• Ik heb ongeveer 15 cv's in de aanbieding...

• Argos versus TITANS

RobinM - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor DevilCity (23.04.2012 20:07:50) RobinM uit staver 3 vs lesheep uit DevilCity ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......4500(-138).. - Zwaardvechter..........0(-700).. Hopliet.............3055(-99)... - Hopliet................0(-31)... Schutter.............500(-0).... - Schutter...............0(-176).. Mortier...............34(-14)... - ................................ Katapult.............498(-0).... - ................................ St…

• RobinM vs. -EF-

Na dagenlang met een te groot leger te hebben rondgezeuld met een te groot leger, besloot -EF- in zijn goedheid mij er van te verlossen!! Thanks EF, was een mooi gevecht Gevecht voor -EF- Mivi9 (03.04.2012 3:37:46) RobinM uit -EF- Mivi3 vs Mivi31 uit -EF- Mivi9, -EF- Mivi3, -EF- Mivi1, -EF- Mivi4, sjaak uit -EF-Zesakkers, -EF-Sluiskamp, peter uit -EF-Moneyville2, -EF-Moneyville4, -EF-Moneyville1, -EF-Moneyville6, GrandPa-NL uit -EF- Yellow, rugbyrulzzz uit Hazen Jacht, Jane uit -EF- Mivi3 ──────…

• nummer 2

RobinM - - HoF

*knip* Het is niet toegestaan andere CR's te posten in een BoV of HoF topic -NijntjePluis

• Abi vs. TITAN - Land

RobinM - - HoF

mooie overwinning ABI.. wij hebben echter ook 2 gevechten gewonnen hier de eerste: *knip* Voor de reden, zie volgende post -NijntjePluis

• TITANS vs OTM

Gevecht voor Willem IIII (02.02.2012 12:58:13) RobinM uit ۞ Geel vs henny jr uit haren 001, Feelgood uit Campur ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1420(-180).. - Zwaardvechter........120(-180).. Hopliet.............1143(-332).. - Hopliet...............63(-239).. Schutter.............450(-0).... - Schutter.............300(-0).... Mortier...............12(-0).... - Mortier...............45(-30)... Katapult..............74(-0).... - .............…

• TITANS vs OTM

Nog 2 kleine gevechtjes.. Gevecht voor tja (21.01.2012 20:54:38) RobinM uit ۞ Tinta vs kodamo uit tja ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......3791(-0).... - ................................ Hopliet.............2946(-2).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - ................................ Mortier...............20(-0).... - ................................ Katapult.............200(-0).... - .......................…

• TITANS vs OTM

Lekker bezig TITANS Gevecht voor bodenstaff (21.01.2012 1:03:06) vox uit Brievenbus, Vox G, RuneDance uit Vox G, marvinator uit Vox G, chipower uit Brievenbus, avian skywalker uit Vox G, RobinM uit Brievenbus vs honeywell uit frodo, Brievenbus, JLOW_ uit Wallybally, Brievenbus, Batcompu uit Batsignal, Narijn uit Masslia Z, sandeman75 uit ξ Glas 1 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger........250(-0).... Zwaardvechter..…

• 4 CV's vrij=D

• Titan vs. Control

Knap werk Beowulf

• 4 CV's vrij