Search Results

Search results 1-20 of 37.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -NO- vs DnD

guard - - Diplomatie

Gevecht voor ۞Koperstad (06.01.2016 23:35:56) guard9[-NO-] uit Charlie, Peetas kristal vs -Albert-[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, Mitra[DND] uit Polis, Renee[DND] uit ۞Koperstad --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper...........................0(-100) ............................................. - ............................................. Zwavel schutters......................130(-0)…

• cv

guard - - Diplomatie

nog een 16 tal cv's nodig weeral ingame guard9

• BroFo Vs. D-T

guard - - HoF

omdat op de andere topic een slotje zit , plaats ik het hier maar *knip* Het is niet toegestaan nieuwe gevechtsrapporten te plaatsen in een BoV of HoF thread ~NijntjePluis 10/06/2013 12:35

• BroFo VS D-T!?

guard - - Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Sissy Town (06.06.2013 14:04:54) guard9 uit Acacia City, samsung gs 5 vs henkievpk uit Sissy Town ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............304(-36)... - Ramschip.............205(-60)... Onderzeeër.............5(-0).... - ................................ Mortierschip..........46(-0).... - Mortierschip..........17(-3).... Stoomram.............178(-20)... - Stoomram..............10(-42)... Rakettenschip.........35(-0).... - Rakettenschi…

• BroFo VS D-T!?

guard - - Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Hoorn kersenb (03.06.2013 5:09:30) jvlking uit Traiectum, fenix uit Jeff City, Henks Town vs labamba uit ۞ Ceylon, Sissy Town, Rabbit Corner, ۞ Wijn 04, guard9 uit ۞ tres, Cleo uit Polis, Rabbit Corner, Acacia City, ۞ Zwavel 09, Papadopulos uit ۞ Manchego, Rabbit Corner, samsung gs 5, hetoog uit ۞ Zwavel 09, sandrosnike uit Rabbit Corner ------------------------------------------------------------------- Ramschip..............15(-973).. - Ramschip............2227(-739).. Vuurschip…

• D-T v.s. D-R

guard - - Diplomatie

Zeegevecht bij oryctolagus (15.09.2012 23:08:51) lordmika uit oryctolagus, normalis vs guard9 uit Polis ------------------------------------------------------------------- ................................ - Ram-schip............831(-0).... Vlammenwerper..........0(-19)... - Vlammenwerper.........88(-0).... ................................ - Katapult schip........10(-0).... ................................ - Scheprad-ram.........307(-0).... ................................ - Mortier schip........…

• D-T v.s. D-R

guard - - Diplomatie

Zeegevecht bij zwavel (16.09.2012 21:51:50) guard9 uit Bolhuisos, oryctolagus, Sniper uit Solfay, spook uit DoomTrain, Cleo uit Bolhuisos, Solfay, Nivl uit A Volharding, joop57 uit marmer1, Papadopulos uit Zuidwijk, Kokki uit Solfay, henk uit Solfay, Claudiaplay uit Bolhuisos, sandrosnike uit Solfay, iNSaNe uit zwavelstad II, Dennis uit zwavelstad II vs lakanta uit Vreewijk, boem uit Vinoi, Bonke, xaser uit wijn 1, wijn 2, Polis, zwavel 2, ۞ Wijn II, ۞ Wijn, Toon uit A Volharding, A Nieuw Geluk,…

• Quote from ecnetsiXel: “Alle troepen zinloos laten slachten of aan de noodrem trekken? Dan kies ik toch voor het laatste. Jullie zijn in deze slag de morele winnaar.” geachte, leden van argos ik geef jullie groot gelijk dat jullie het wonder KOLOS weeral gebruiken, want eerlijk gezegde zijnde stellen jullie gevechten helemaal niets voor. en in verband met die noodrem ?? volgens mij is deze vastgeroest jullie zijn een allie die het niet waard is om argos genoemd te worden, ( WAUW ) klinkt beter (…

• ik werd weer van het veld gestuurd met hun grote wonder kolos guard9 uit Polis vs Blackrock uit æ Wijn 3, kalesneaky uit Amsterdam ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper........234(-23)... - Vlammenwerper........163(-50)... Onderzeeër............60(-0).... - ................................ Ballista schip........48(-0).... - ................................ Katapult schip.........2(-0).... - ................................ ─────────────────────────────…

• Zeegevecht bij Waterwolf (08.12.2011 20:48:05) guard9 uit Veii vs Poseidon uit Marmer 2, gep uit Waterwolf ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper........564(-69)... - ................................ Onderzeeër............56(-4).... - Onderzeeër.............0(-10)... ................................ - Ballista schip........43(-150).. Katapult schip........50(-0).... - ................................ ─────────────────────────────────────────────────────…

• Zeegevecht bij staver 3 (29.11.2011 23:00:10) guard9 uit sheeptown vs henri uit staver 3 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper........405(-25)... - Vlammenwerper..........0(-53)... Onderzeeër...........109(-11)... - Onderzeeër.............0(-19)... Ballista schip........49(-0).... - ................................ Katapult schip.........1(-0).... - ................................ ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Gen…

• Zeegevecht bij marmerar (21.11.2011 2:45:47) Poseidon uit Marmer 3, kalesneaky uit Amsterdam vs guard9 uit ۞ tres, Polis, Marmer 1, Polis, rodger uit breskens ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper.........50(-360).. - Vlammenwerper........801(-437).. Onderzeeër............19(-164).. - Onderzeeër...........106(-147).. Ballista schip.......124(-255).. - Ballista schip........47(-45)... ................................ - Katapult schip.......108(-0).... ─…

• Quote from Fire Power: “Maar je gaat nu toch niet beweren dat jullie ons dit gevecht bewust hebben laten winnen.” ik zou hier iets op zeggen maar ik doe het bewust niet! ( nu heb ik eigenlijk toch weer gereageerd ,) guard ( uit ) Quote from Fire Power: “ ”

• Geachte, ik maak er niet de gewoonte van om hier iets te posten want de dingen die ik hier soms lees daar stel ik mij vragen bij. ik wil enkel melden aan mijn vroegere gevechtspartner ( fire power ) waarom iedereen toch onmiddellijk conclusie's trekt ( vluchten? , ) ik ga de ingame berichten van VVV hier niet neer plaatsen dit is niet aan mij, maar wat gisteren is gebeurd is reeds langere tijd afgesproken. vergeet nooit dat er altijd 2 versie's zijn in een gesprek, mvg guard ( ps : ik zou graag …

• ik zie enkel dat dr zijn overwinningen plaatst, dit is hun goed recht. ik kan echter geen cr's maken dus doe ik het maar zo *Knip* maar ik moet wel zeggen dat dr met de pc gaat slapen denk ik[/size][/font] Gelieve in het vervolg correct geconverteerde CR's die relevant zijn voor deze oorlog in dit topic posten en op deze link kan je vinden hoe je een correcte CR kan maken. Met vriendelijke groet, Omega

• het lukt weer

depri - - HoF

Zeegevecht bij XIII ( 30.10.2010 5:30:48 ) Sir Jokke uit Argos city vs guard9 uit ۞ tres ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ballista ship.........35(-3).... Flame-thrower..........0(-5).... - Flame-thrower........120(-0).... ................................ - Catapult Ship.........60(-2).... ................................ - Paddle-Wheel-Ram......26(-0).... Diving boat...........20(-0).... - ................................ ───…

• grappig

depri - - Diplomatie

hof argos versus borg gesloten ???? en door wie ???? de persoon die vroeger niets anders deed dan schelden en uitdagen tot schelden bij ons is er een gezegde ( hij die het gebied doet het zelve niet ) geen namen genoemd en zeker niet persoonlijk bedoeld , [warn] Geen gevechtsreport.. ~ DrPsycho

• ik vindt het fijn , dat bijna alle gevechts raporten geplaats worden, ik weet niet hoe ik dit moet doen maar er zijn gevechten en zeegevechten gewonnen door mij. met een nederlaag voor de andere.deze worden nooit geplaatst. vergeet niet dat dit een spelletje is, he ben een aantal dagen terug een eiland rond geweest en heb er voor gezorgd dat de vijandelijke allie's gewoon tegen elkaar begonnen te vechten .

• zeegevechten

depri - - Diplomatie

Aanvaller guard9 44 (-3) 56 (-0) - Verdediger Vijanden 0 (-1) - 0 (-20) Winnaars: guard9 Verliezers: kreft 100 eenheden van guard9 blokkeren de toegang tot de haven *knip* kreft's leger werd volledig vernietigd. Aanvaller guard9 0 (-44) 53 (-3) - - - Verdediger Vijanden - 0 (-8) 11 (-11) 85 (-14) 0 (-12) Winnaars: kreft Verliezers: guard9 96 oorlogsschepen worden verplaatst van *knip* naar *knip* Het leger van guard9 werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten. Aangezien het enige wat …

• asik1983

depri - - Diplomatie

geachte, asik ik zag er naar uit om ff te vechten, je vondt echter mijn troepen niet en werd een beetje gefrustreerd denk ik. je hebt daarna de hulp maar in geroepen van POW leden/lid je moet wel ff eerlijk blijven dat je samen met een andere persoon langs kwam, en ik eerlijk gezecht meer respect heb voor pow dan voor WIC POW heeft op zijn te minste respect voor de persoon zelf. ik heb nooit gereageerd hier op het forum en ga dit ook nooit meer doen, mvg