Search Results

Search results 1-6 of 6.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ja zekers, je hebt helemaal gelijk, die normaal zijn captchas wel te doen maar vaak zit hier nog wel eens een letter tussen die gwn niet eens op een letter lijkt. en ja als je dan een lekkere score heb en die word gejad door de monopoly piraat dan is het natuurlijk hellemaal vervelend. dus maak het inderdaad maar makkelijker. dan is er temminste nog iets fijn aan.

• Inactiviteit Ikariam

salex - - Klachten & Bugs

voor mij is de rust ideaal, was alweer 4 jaar geleden denk? daarvoor ook als kindje nog langer geleden gespeeld 12 jaar denk? tis wilde gok was heel kleine jonge :D(was op een wereld server), maar door de rust had ik de kans veilig omhoog te klimmen en weer te wennen, achteraf gezien is kappa een stuk minder agressief dan ik me voorgesteld had..... Ik herinner me nog dat het handelspost platform een andere style had en je veeeel meer vrijheid had in de prijs die je kon vragen. hoewel 10 in de hu…

• Inactiviteit Ikariam

piraten okey nieuwe gedachten gang, ik ben het eens met TheGods om het feit dat er een monopoly piraat is, waarom ven ik veranderd van mening. omdat ik dubbele accounts zie met steden die ""PPspaarder(jeweetwelwie)'' heten, wat ik het minst erg vind maar, het aller ergste vind ik dat er dus spelers rond de positie 50 blijven staan voor (jeweetwelwie) om door te geven aan hem\haar wie weer punten heeft. wie weet staat er eentje op elk 10tal posities voor hem\haar te verklikken. Hoe weet ik dit ze…

• Ddos protectie

salex - - Klachten & Bugs - Archief

Top dat je de moeite nam het te posten ChrisPcraft, blijf dat ook doen als je wat nieuws weet. laten we met zijn alle ons best blijven doen Ikariam een Top game te houden. en trek je niks aan van het gegeven antwoord waar niemand iets mee kan. gewoon morgen weer kijken tot je wel antwoord hebt gehad op je topic.

• Ddos protectie

salex - - Klachten & Bugs - Archief

ja maar dat is dan het probleem van de server beheerder, maar hoe dan ook ik neem aan dat die vrienden van je dan we lover een redelijk bot netwerk beschikken, ik ben geen genius op ddos gebied, maar ik dacht dat ddos niet via 1 pc kan gedaan worden, al helemaal niet via een school WAN netwerk. maar Ddos protectie is vrijwel onmogelijk, daarom zijn de boetes ervoor ook heel hoog. dus neem aan dat je die gasten wel een bot netwerk moeten hebben, nogmaals ik heb weinig verstand van Ddos en je hebt…

• Inactiviteit Ikariam

beste mede spelers en forum medewerkers, dit is me eerste reply, omdat ik heel goed snap wat ''theGods'' goed kan begrijpen maar, ik denk dat ik de oplossing deels heb gevonden, en sommige pas ik al maanden toe. namelijk: 1. zodra ik een nieuwe speler op 1 van de eilanden die ik bewoon zie stuur ik ze een bericht en vraag ik of ze oude bekende zijn of totaal nieuw. 2. als ze totaal nieuw zijn en ze hebben vragen leg ik zijn details uit hoe Ikariam volgens mijn perspectief werkt. 3. ik geef ze so…