Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• heb het even op ika world opgezocht en het is 1 koploper en 3 volgers. absolute koploper is BIA 3 volgers zijn EVO ASRI PVDMM mijn inziens ook 4 aanvallennde allys. Toch wuil ik hier VFC ook nog even genoemd hebben

• VST gefeliciteerd met deze mooie overwinning en leuk om te zien dat AID ook haar steentje bij draagt. Benieuwd hoe EVo zich na deze klap op de neus hersteld. Ik zag ook echt een adelaar voorbij vliegen (goed opletten anders zie je ze niet, het zijn net spoken) mvg remco

• PoDoVsKi vs Ektor

Remcodekort - - Gevechtsrapporten

buiten dat ik je ingame het bericht met amateur heb gestuurd heb ik je niets verweten. Deze informatie die jij hierboven meldt heeft niets met de gehele discussie te maken. Dus ik ben blij dat hje toegeeft dat je van het onderwerp afwijkt en zou graag enkel reacties zien op mijn post dat ik het terrecht vind dat je bezoek ontvangt van VST.

• PoDoVsKi vs Ektor

Quote from PoDoVsKi: “Iemand die geband is of geband is geweest wegens vlootcontact hoeft mij de les niet te lezen. Geband tot Speler Reden (Admin) 07.07.2012 10:37:56 remcodekort SGO Aert: IP-Share 1/2 (GO-Gagaman) 03.04.2009 13:54:38 Remco GO ietje vlootcontact 1e keer 1/2” HAHAHAHAHA, is dat bnou echt de reactie waar je mee komt naar aanleiding van de discussie. Ik wens je veel succes met het plunderen van leechers zoals jij ze noemt en als je niet tegen commentaar kunt moet je ook niet gaan …

• PoDoVsKi vs Ektor

Quote from PoDoVsKi: “Ektor gebruikt de mijnen idd niet veel, maar ik heb wel betrapt toen hij het wel deed. Trouwens, al eens gedacht waar hij zijn GS dan wel haalt? Wss bij spelers die minen en goed doneren: dus dat is ook een vorm van leechen. Daarenboven staat een hoge aanvalscore los van het feit van al dan niet doneren. Bij deze ken ik nu toch al de mening van ASRI. Mijn vermoeden zal dan toch wel in de goede richting gezeten hebben toen ik aan een ASRI-speler vroeg waarom hij een CV met m…

• PoDoVsKi vs Ektor

Ik vind dat VSt groot gelijk heeft om PoDoVski hard terug te pakken. Als een spler geen gebruik maakt van de mijnen dan hoeft hij mijn inzien ook niet, of minimaal te doneren. Als spelers je dan een leecher noemen moeten ze ze misschien iets meer kijken naar de manier waarop deze speler speelt. (staat niet voor niets hopog in aanvalspunten) Ektor plundert veel en gebruikt mijnen minimaal, helemaal goed toch. Dus ik zeg dat VST dit niet moet pikken en keihard terug moet slaan. remco asri

• Quote from Deniandu: “"VST - Mensen die dit een massa alliantie noemen zijn niet goed wijs, dit is een ally die voor al haar leden klaar staat. " Massa alliantie is gewoon een begrip wanneer die allaintie extreem veel meer leden heeft dan de gemiddelde, atm heeft vst zon 50 leden, dat is ruim 2 keer zoveel als de gemiddelde, dat alleen maakt het een mass alliance :P” hallo deniandu, ik ben eens even op zoek gegaan naar een begrippenlijst binnen het ika forum, kon daar niets terug vinden over hoe…

• Voor mij zijn er eigenlijk maar drie allianties binnen Gamma. Hieronder in willekeurige volgorde BIA - Mooie ally met veel actieve leden die elkaar altijd goed lijken te steunen VST - Mensen die dit een massa alliantie noemen zijn niet goed wijs, dit is een ally die voor al haar leden klaar staat. ASRI - Voor mij toch wel de mooiste ally binnen Gamma MVG remco