Search Results

Search results 1-13 of 13.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

Nog zo een 16 CVs over. Ingame name: Bandit90

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

Bedankt iedereen zojuist mijn laatste plekjes gevuld met de mooie kunstwerken.

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

Zelf nu 7 CV's vrij, wie o wie wilt mijn prachtige kunstwerken in zijn/haar museum? Gr Bandit90

• Een onverwacht afscheid...

Bandit90 - - Wereld Discussie

Ik heb Albert persoonlijk niet gekend, echter zie ik wel in de berichten hier dat het een geliefde speler/persoon was. Bij deze wil ik dan ook de familie en vrienden van Albert sterkte wensen met dit verlies.

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

OP dit moment weer 6 CV vrij, over paar uurtjes komen er nog een 3tal bij.

• Klikken op stad in aanbouw

Bandit90 - - Klachten & Bugs

Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): Chrome Extensies, add-ons: Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: Pagina waar het probleem voorkomt?: Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): bij een stad in aanbouw. Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): Server: InGame Gebruikersnaam: City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: Wanneer je op het eilandoverzicht kijkt en met de …

• Albert, Eerlijk gezegd zie ik hier het voordeel niet zo heel erg van in. Ik vind dat wanneer je bijv Generaal bent, alles wat je doet en schrijft, je ook als Generaal doet. Ik zie het een beetje zoals in de politiek, alles wat onze minister president doet en niet doet zowel prive als "zakelijk" doet hij toch als de persoon "Minister President". Ikzelf zie dus eigenlijk meer in het feit dat bij een bericht van de generaal ook vermeld wordt in het bericht dat deze de generaal is. Wanneer je jou vo…

• Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): Chrome Extensies, add-ons: Geen Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: Ja Pagina waar het probleem voorkomt?: Spelers Details Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): altijd Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): Server: InGame Gebruikersnaam: City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: Ik dacht dat er vroeger een aparte thread me…

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

Quote from Bandit90: “Op dit moment 6 vrije plekken in mijn musea. Groet, Bandit90” Helaas alles alweer vergeven.

• Culturele Verdragen

Bandit90 - - Diplomatie

Op dit moment 6 vrije plekken in mijn musea. Groet, Bandit90

• Spaarder (Piraterij)

Bandit90 - - Vragen & Hulp Archieven

Vandaag een bericht ontvangen van een speler met de vraag of ik voor hem de piraten punten wil sparen, hij komt deze dan dagelijks oppikken en ik zou hiervoor dan grondstoffen krijgen. Ik weet dat het, "vroeger", een paar jaar geleden problemen kon opleveren als er zomaar grondstoffen verstuurd werden naar een andere speler. Volgens mij is wel alleen als een kleinere speler dit naar een grotere speler doet. In mijn geval ben ikzelf de kleinere speler en wil de grotere speler mij dus grondstoffen…

• Max keuze in Barakken

Oh ok. Ik had de changelogs al eens bekeken maar niet zo ver terug gelezen. Mijn inziens kunnen ze de functie dan beter weghalen, nu vind ik het niet echt duidelijk hoe het werkt. Uitleg is wel duidelijk voor de rest er mag alweer een slotje op. (Volgende keer dus wat zorgvuldiger gebruik maken van de zoekfunctie dan had ik dit moeten kunnen vinden)

• Max keuze in Barakken

Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): Chrome Extensies, add-ons: Geen Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: Ja Pagina waar het probleem voorkomt?: Barakken Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): Altijd Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): 32862 Server: InGame Gebruikersnaam: Bandit90 City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: Wanneer ik in de barakken een x aant…