Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Aiai, eerste verlies op land is een feit Gevecht voor Yui (19.03.2018 15:52:23) Bengel[C-R] uit Caulkenny, Yui, C Wijn 2, Left Lane, Down Right, Cleo[C-R] uit Caulkenny, Yui, C Wijn 2 vs PSFM01[H-B] uit PSFM01 - M5, Kruphix[H-B] uit Yui --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter............................1(-0) Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters...........…

• Nu ja, er is ook echte konijnenkoffie zie ik. Wist niet dat jullie zo een dure smaak hadden daar :p prntscr.com/isvpvx Veel succes gewenst aan C-R (en ook aan onze H-Btjes)

• HEKSENJACHT KAPPA

super_soldier - - Klachten & Bugs

Heb een paar vragen over wat je zegt Lysippe (en opmerkingen) ? Waarom doen jullie niet aan waarschuwen? ? Waarom is het nu beter controleerbaar? × Kleintjes hebben soms het idd lastig om groter te worden. Maar de spelers die trucjes kennen leren ze nog vaak genoeg aan de kleinere spelers. Door te leren van grotere spelers ken ik nu ongeveer hoe je gevechten wint en hoe je pp wint (doe er niet veel mee, maar weet t wel) ? Waarom de allerkleinste server nemen om te zeggen dat het niet kan? × Het …

• HEKSENJACHT KAPPA

super_soldier - - Klachten & Bugs

Ik sluit mij volledig aan bij T-Rex en Vindicta en vooral Huls Er zijn nooit waarschuwingen geweest over het fout bezig zijn. Gewoon een bericht met 'hey, je doet nu dit verkeerd. Kan je daaraan werken?' zou al leuk zijn om te zien passeren. Als je er dan niet aan houdt, is een ban misschien wel terecht. De fouten hier gaan over piratenpunten, een ba van een jaar lijkt erover. Maar gewoon een ban van een duur van 1 (of 2 als je echt wilt) piratenrondes zal al een straf genoeg zijn. Kappa is nu e…

• En dat van deze ochtend Gevecht voor Yui (15.06.2017 13:28:09) Wardje[PACT] uit WP-11 vs Xenagos[H-B] uit Yui --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter............................0(-1) Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters......................0(-252) ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) Zwaardvechter.…

• Gevecht voor WP-11 (14.06.2017 1:39:39) sniper1999[PACT] uit mamer city1 vs Xenagos[H-B] uit Yui --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters.......................84(-0) ............................................. - Zwaardvechter.........................950(-0) Hopliet...............................0(-200) - Hopliet...............................692(-0) ...........................…

• Gevecht voor WP-11 (13.06.2017 23:05:32) Xenagos[H-B] uit Yui vs Wardje[PACT] uit WP-11 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1) ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) ............................................. - Muur....................................3(-4) Zwavel schutters....................…

• Beginnersfoutje van mij Goed gedaan Ward Ik ben trouwens Xenagos/Kruphix (super_soldier is/was hoofdaccount) Gevecht voor WP-11 (13.06.2017 21:11:33) Wardje[PACT] uit WP-11 vs Xenagos[H-B] uit Yui --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet................................16(-5) - Hopliet................................0(-11) Zwaardvechter...........................7(-2) - ............................................. ---------------------…

• SW vs TNW

super_soldier - - Diplomatie

Moge de beste winnen zeker? Kon spijtig genoeg wel vermeden worden, maar daar het nu te laat voor. We zien wel wat er gebeurt