Search Results

Search results 1-20 of 299.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Goed gevochten van NO Dit soort gevechten houden me scherp. Jammer van het commentaar, maarja zo gaat het al de hele oorlog. Gelukkig zijn er naast het gel*** ook genoeg gevechtsrapporten van beide kanten. Tot snel weer op het slachtveld Quote from Remus: “Pfft, jullie zijn wel weer goed aan het zeuren zeg SAP, in plaats van zo te miepen moet je maar eens echt gaan vechten Poker, want ik heb je het grootste gedeelte van deze oorlog niks ingame zien uitvoeren wat ook echt nuttig was... Je zegt éé…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Plaag 11 (22.11.2016 23:14:46) pokermaximus[-SAP-] uit MonteVerde, Motta[-SAP-] uit odinnadsjat, sensei moggie[-SAP-] uit Yamanota, Paul1966[-SAP-] uit PolAs, Plaag, embio[-SAP-] uit MonteVerde, Danie[-SAP-] uit Yamanota vs Waaijenplaag[-NO-] uit Plaag 11, Plaag 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................559(-486) - Ramschip...........................1210(-486) Mortier schip...................…

• TTV vs C-R

mitta - - Diplomatie

Veel plezier met de oorlog!!! =D

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Serapis (14.11.2016 13:44:36) -REBEL-[-NO-] uit NO-Marmer-4, NO-Marmer-3 vs EnigeEchteAssie[-SAP-] uit Chonsoe, Motta[-SAP-] uit Favella, Bastet --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-120) - Ramschip............................586(-107) Vuurschip..............................8(-64) - Vuurschip..............................5(-78) Mortier schip.........................60(-24) - Mortier sc…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Ook maar weer eens aan het rondkijken op Ikariam en wat kom ik tot mijn verbazing tegen, Martinos!! Gevecht voor Polis (14.11.2016 12:05:25) Motta[-SAP-] uit Relax Harbour vs martinos[-NO-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................252(-0) - Zwavel schutters......................164(-0) Zwaardvechter.......................386(-614) - Zwaardvechter......................1188(-612) Hopliet...........…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Vandaag maar de rest van de mortieren gesloopt Bedankt voor het laten liggen van je vloot DJbartezz Zeegevecht bij HepWijn 3 (21.10.2016 14:04:23) Motta[-SAP-] uit Winetown II vs DJbartezz[-NO-] uit HepWijn 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................9(-27) - Vuurschip...............................0(-5) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................0(-438) Rakettens…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Helaas trok DJbartezz terug Zeegevecht bij HepWijn 3 (20.10.2016 22:41:43) Motta[-SAP-] uit Winetown II vs DJbartezz[-NO-] uit HepWijn 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................6(-30) - Vuurschip.............................5(-291) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.......................438(-108) Rakettenschip..........................84(-0) - Rakettenschip....................…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Quote from peppi: “Excuses en interpunctie douw dat even waar het licht nooit schijnt . :phatgrin:” Haha met die opmerking over de interpunctie kan ik leven, alhoewel ik hem toch maar ver weg hou van dat donkere gat

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Damm Peppi, met je verkeerde been uit bed gestapt of is het tijd dat je naar bed gaat!? Tot nu toe praat je vandaag alleen maar onzin en ga je mensen persoonlijk aanvallen omdat je (NO) ingame flink wat gevechten verloren hebt. Kolossen niet meegeteld, als we dat wel doen dan steekt NO met kop en schouders uit qua gewonnen gevechten. En dan toch vraag ik mij sterk af waarom die persoonlijke aanvallen en vooral de, in mijn ogen, haat jegens oud DND leden. Wat in het verleden is gebeurd moet je da…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Zo ook weer even wat rapportjes vanuit mijn kant. Zeegevecht bij DanmanZ1 (06.09.2016 13:03:03) marcotenfree[-NO-] uit plaag 8 vs Mitra[-SAP-] uit Stonetown I, Booya[-SAP-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.................2(-73) - Ramschip.................37(-63) ................................. - Vuurschip....................7(-29) Mortier schip.............25(-0) - Mortier schip...............42(-0) Stoomram......…

• -Sap- Vs -No-

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij H Balor ZII (02.09.2016 20:35:48) Danie[-SAP-] uit Albertxxx, Mitra[-SAP-] uit Sulfurcity I, Bassa[-SAP-] uit Liefde Z Heph, moggie[-SAP-] uit Rip1mogscity vs LadyLina[-NO-] uit HappyHepa - H, H Balor ZI --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................388(-162) - Ramschip...........................2296(-162) Vuurschip............................60(-198) - Vuurschip..........................1588(-374)…

• Oorlog -SAP- VS D-R

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij proost10 (30.05.2016 14:40:56) Mitra[-SAP-] uit Polis vs ruudvdh[D-R] uit Z-Kristal-2, Peg[D-R] uit proost10 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................214(-36) - Ramschip.............................427(-72) ............................................. - Ballista schip.........................10(-0) Vuurschip.............................11(-25) - Vuurschip...........................321(-179) …

• Oorlog -SAP- VS D-R

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij rogo G 1 (30.05.2016 9:27:33) Mitra[-SAP-] uit Behamut vs el rogo[D-R] uit rogo G 1, Bolhuisio[D-R] uit Bolhuisos --------------------------------------------------------------------------------------------- Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............0(-1) Ramschip.............................166(-84) - Ramschip..............................0(-241) Vuurschip.............................12(-24) - Vuurschip..............................0(…

• Oorlog -SAP- VS D-R

mitta - - Diplomatie

Even wat rapportjes van mij: Zeegevecht bij Magnus City (23.05.2016 14:55:03) wolfman jack[-SAP-] uit Eden, Mitra[-SAP-] uit druivencity, dampewjartel[-SAP-] uit Archades vs Royal-G[D-R] uit Magnus City --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................2037(-24) - Ramschip..............................0(-125) ............................................. - Ballista schip..........................0(-5) Vuurschip......…

• Oorlog -SAP- VS D-R

mitta - - Diplomatie

Zeegevecht bij glashouse (21.05.2016 20:45:46) Mitra[-SAP-] uit Moppietown, Zwavel I, embio Lt2[-SAP-] uit destroyer, Danie[-SAP-] uit Zwavel I, destroyer, Djadde[-SAP-] uit Moppietown, destroyer vs viking theonly1[D-R] uit glashouse, diamanttown, brouwerij --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................680(-209) - Ramschip..............................0(-232) Vuurschip............................30(-248) - Vuursc…

• Oorlog -SAP- VS D-R

mitta - - Diplomatie

Laat ik dan maar de eerste zijn Dat er nog maar veel en leuke gevechten mogen komen. Gevecht voor Moppietown (21.05.2016 13:55:28) Mitra[-SAP-] uit destroyer vs Gep-Magnus[D-R] uit Moppietown --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet..............................976(-24) - Hopliet................................0(-25) Gyrocopter...........................184(-16) - Gyrocopter.............................0(-30) ..........................…

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

mitta - - Forum & IRC

Ik ben voor!

• Quote from Djadde: “Zeta account was van mijn telefoon verdwenen. Moet wel zeggen dat er voor het verdwijnen een update is geweest. Kon het account wel weer terug zetten op mijn telefoon. Telefoon is Samsung / android.” Ditzelfde probleem had ik zelf ook. Na het installeren van een update waren 3 van de 5 accounts weg en bij een naam stond een (vermoedelijk)Arabische tekst. Eerst via internet gecontroleerd of mijn account niet gehackt was, dit bleek niet het geval te zijn. Vervolgens heb ik het …

• Een onverwacht afscheid...

mitta - - Wereld Discussie

Gisteren keek ik nog op ikariam en ik zag geen piratenplunders of berichten van Albert. Toen dacht ik nog 'wat is hij rustig vandaag', helaas kreeg ik toen een paar uur later het verschrikkelijke nieuws in mijn inbox. Het gevoel van ongeloof bleef achter. Ikariam verliest een bijzondere speler, iemand met veel kennis, iemand waar je altijd mee kon praten over het spel en over persoonlijke kwesties. Ik ga je missen Albert. De familie en vrienden van Albert wil ik dan ook condoleren en veel sterkt…

• Zeegevecht bij Peetas kristal (19.01.2016 8:32:41) -Albert-[DND] uit K Para KI, ۞rammekens۞, Polis, Mitra[DND] uit K Para KI, gerrie88[DND] uit K Para KI, The Doctor[DND] uit ۞Koperstad, Danie[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, K Para KI, Erebus[DND] uit Polis, K Para KI, Djadde[DND] uit Pol3M, moggie[DND] uit ۞rammekens۞, Polis, Polis, olyman[DND] uit ۞oemoemenoe۞ vs hikmet[-NO-] uit Polis, Tank[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit -NO- 011Z, -NO- 010M, -NO- 003Z, -NO- 004Z, Polis, Tiboo[-NO-] uit ZwPos 1…