Search Results

Search results 1-20 of 115.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 8 CV's gevraagd.

• TRRR vs FEAR

Papi - - HoF

Dan word het misschien tijd om er tijd voor te gaan maken

• TRRR vs FEAR

Papi - - HoF

Het was weer leuk! Als vanouds goed gestreden door TRRR.... Lange tijd richtten wij meer schade aan, maar naarmate er meer spelers bij kwamen en de tijd verstreek gingen we meer en meer verliezen. Hoe dan ook, het was weer eens vanouds leuk om een groot gevecht te doen.... En tegen wie kan je dat beter doen dan tegen TRRR....

• nog 7 lege plekken in mn musea. Wie o wie heeft er nog een leuk stukje kunst om deze gaten te vullen?

• 6 cv's beschikbaar......

• N-E vs Cops

Papi - - Gevechtsrapporten

Hahaha, drie allianties om 1 speler van N-E uit een stad te krijgen...

• Langste gevecht op delta ?

Papi - - Wereld Discussie

@ redlum: het gevecht gewonnen? Hoe kom je daarbij? Het gevecht is gestopt door een bug... Er stond aan beide zijden nog legers voor de komende 48 uur.

• gaan we leuk of niet op delta

En toen was het ineens over.... Het record zullen we waarschijnlijk niet niet gebroken hebben maar het was wel een prachtig gevecht. Zó begin je dus 2012! Ik wil uiteraard iedereen die mee gedaan hebben enorm bedanken want zonder alle hulp had dit nooit mogelijk geweest. Uieraard bedankt ik mijn eigen leden die heel moedig gestreden hebben, en bedank ik onze bondgenoot Hkn voor hun onvoorwaardelijke steun, en onze vrienden van BOeF. verder uieraard Zlatni en el loco voor hun steun en smaug... En…

Ach Wam, die aanvalspunten komen er ook wel. Dat is een ding wat zeker is.

• Na 2 eerdere bevrijdingspogingen werd het dan toch een echt zeegevecht.... Zeegevecht bij ϟFEAR 3 (03.01.2012 12:04:26) vampier uit Belial, vampire city, vampire 5, Jacques Chanson uit Gif city, saintje uit Osiri, Astaroth uit Belial, Ulysses uit Thrinakria, Paradox uit Thrinakria, Denwar uit Belial, DennisAD uit Osiri, vox uit Gif city, zilver uit Belial, Thor, Mic99 uit ϟ FEAR 2, Makkie uit Osiri, Lingy uit Thrinakria, chris6804 uit Thrinakria, Andromeda uit Sulphur Z01, McFever uit Auld Reeki…

en deze ook niet vergeten... klein maar fijn... De echte gevechten gaan nog steeds door dus daar word het nog wel even op wachten.. Gevecht voor ϟFEAR 3 (02.01.2012 17:41:25) Acasusaai uit δ Roger, fct_moats uit Chanella vs Procanero uit Caronia, Denwar uit NoordKaap, McFever uit Auld Reekie, Black Smoke, Osiri, saintje uit Osiri, brauwsertjuh uit Brauwserzwa, Ragneck uit Moon City, Papi El Guía uit ϟFEAR 3, Hiverken uit TJ4Evah, vampier uit vampire city, Paradox uit Thrinakria, Salusa Secundus …

• Oude liefde roest niet :D

Even een tussenpostje.... Geen idee voor wie... ~Jinamoja: Waarschuwing voor posthunt/spam: Je post voegt totaal niks toe aan het topic

• Trrrrrr Plunderen

Papi - - Delta archieven

De reactie van Astaroth is idd wat enthousiast en FEAR wil ook niet uitdragen dat wij het goedkeuren om te lijkenpikken..... Vergeet de reactie van Astaroth dus a.u.b. snel, houd het op fanatisme.... Hoe dan ook, het was weer eens echt een goede strijd. Zoals al vaker gezegt.... Alleen TRRR, FEAR en HKN houden het echt spannend op Delta....

• Trrrrrr Plunderen

Papi - - Delta archieven

Nou laten we nou ook niet gelijk massaal op TRRR duiken.... Dat is een beetje lijkenpikkerij.... Al is het wel makkelijk grondstoffen vergaren natuurlijk.... Hoe dan ook, TRRR is en blijft de enige echte tegenstander op delta. Ik wil heel TRRR dan ook bedanken voor een ouderwets goed gevecht... Niks geen geklaag en gezeur, gewoon knokken tot op de laatste soldaat en boot.... Het was me weer eens een waar genoegen....

• TRRR Vs ...

Wat was het ook alweer wat TRRR altijd zei? Wij bepalen zelf wanneer we in aktie komen? Misschien hebben we het verstoppertje spelen wel van jullie geleerd!

• jpjnephthys vs zlatni

Dus.... Eigenlijk...... Als ik het goed begrijp..... Heeft Zlatni nu niet 1, maar 2 alterego's... En die zijn nog met elkaar in de war wie het wonder nu geactiveerd heeft ook....

• TRRR vs FEAR, MYTH, Hkn & BOeF

Jij ook met je principes.... Maar welja.... Ik vergeef het je.....

Je had mij ook vrijdagavond m'n zin moeten geven Lady....

Gevecht voor Q_8 (03.04.2011 23:55:08) Papi El Guía uit ϟ FEAR 3, Silverstar uit Silverstar M2, Silverstar W1, Evil-1 uit Greaveyard, Evil-Twin, Wammaximus uit Chrysant, Margriet, vox uit Vosje Z, Renu uit Leeuwarden, wolfh uit mytown, mycryp, antiterrorhawk uit ladyhawkzwavel5, Lingy uit Molenbuurt, SavantaS uit ϟpolis, DJbartezz uit Anat, Ihsan uit Ribeira Grande, Bixxa uit Simbelmynë, The_One uit Rohan, jpjnephthys uit leukeboel, Paradox uit Athene, Loke uit Hanabi, arjo uit Tiel, McFever uit…

• Nou als ik dan toch onzin uitkraam.... Kom gezellig bij me langs..... Dan kan je laten zien hoe goed je bent.... :hail: