Search Results

Search results 1-2 of 2.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Er zijn al een hoop goede en wijze woorden geschreven, maar de essentie van Caveman zijn verhaal is volgens mij toch het gebruik, of liever misbruik, van plofsteden voor het piratenspel. Om de regels voor iedereen zoveel mogelijk hetzelfde te houden, heeft hij zijn voorstellen gedaan, o.a. pas vabaf een bepaald stadhuislevel de bouw van een piratennest toestaan, geen extreem hoge beloningen etc.

• Na ruim 7 jaar spelen een account voor het forum aangemaakt. Ik ben het helemaal met Caveman eens, er moet snel wat veranderen, omdat het piratenspel het eigenlijke spel totaal kapot maakt. Er blijven steeds minder spelers over, ook na de merge. Dus ik zou zeggen beide opties uit Caveman's idee zo spoedig mogelijk uitvoeren, zodat ook het piratenspel, wat op zich leuk is, weer op normale en gelijke gronden kan worden gespeeld. Wat heb je aan een business plan als er uiteindelijk te weinig speler…