Search Results

Search results 1-20 of 30.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• cv

Dark Star - - Diplomatie

Speler : Evilpenquin heeft nog 50 cvtjes wie o wie helpt hem

• LFT

Dark Star - - Wereld Discussie

Bedankt Djbartezz Wij als LFT vonden het niet de moeite waard om openlijk op het forum afscheid te nemen. Maar voor vragen kan ingame altijd bij mij (Dark Star) en bij Martinos terecht. We beantwoorden jullie vragen graag.

• LFT

Dark Star - - Wereld Discussie

Dat heb je heel goed gezien DJbartezz

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Beste Ikariam, Na weken van vechten tussen LFT en -SAP-, komt er een einde aan de tweede oorlog tussen beiden. De oorlog was langzaam aan het doodbloeden en beide alliantie wilde er eigenlijk mee stoppen. Dus is er in samenspraak besloten de oorlog te beëindigen. Op verzoek van -SAP- worden de gemaakte afspraken openbaar op het forum gezet. De afspraken die zullen gelden vanaf het einde van de oorlog (vandaag om 23:59): - De aanvallen zullen stoppen. - De schepen en troepen gaan weer terug naar …

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Gevecht voor Gentledru 1 (17.12.2015 10:21:51) Dark Star[LFT] uit PlunderSquad vs gentleknight[-SAP-] uit Gentledru 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter...........................9(-0) - ............................................. Hopliet.................................6(-5) - ............................................. Gyrocopter.............................70(-0) - ............................................. Mortie…

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (15.12.2015 7:05:28) Pandora25[-SAP-] uit Deukalion vs Honey[LFT] uit Polis, Dark Star[LFT] uit ϟ DarkStar M4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier schip..........................0(-80) - Mortier schip.........................183(-0) Stoomram...............................0(-48) - Stoomram..............................168(-4) ............................................. - Rakettenschip.........................1…

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (15.12.2015 4:40:02) Honey[LFT] uit Polis, Dark Star[LFT] uit ST-Beijing vs patrick-gamma[-SAP-] uit Marmer2, Pokermaximus[-SAP-] uit Flush, Franky[-SAP-] uit Breeburg --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters...................1162(-129) - Zwavel schutters......................0(-552) Zwaardvechter.....................1745(-1104) - Zwaardvechter........................0(-2118) Hopliet........................…

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (14.12.2015 20:36:51) Strobanoff[-SAP-] uit Marmer2, reprowim[-SAP-] uit Marmerstad g, Paul66[-SAP-] uit Breeburg, Pandora25[-SAP-] uit Deukalion, Embioris, Pokermaximus[-SAP-] uit Cannenburg vs Dark Star[LFT] uit Fearless, Honey[LFT] uit Polis, Schuilenburg --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-263) - Ramschip............................887(-273) Vuurschip.......................…

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Gevecht voor Embion (14.12.2015 21:00:36) Honey[LFT] uit Polis vs Embio[-SAP-] uit Embion --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - ............................................. Zwaardvechter.........................240(-0) - ............................................. Hopliet...............................346(-4) - ............................................. Mortier...........................…

• Oorlog SAP vs LFT

Dark Star - - Diplomatie

Zeegevecht bij Odysseus (11.12.2015 19:34:23) Dark Star[LFT] uit ϟ DarkStar M1 vs Pandora25[-SAP-] uit Hermes --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................256(-18) - Ramschip..............................48(-36) Mortier schip.........................198(-0) - Mortier schip..........................20(-0) Stoomram..............................252(-5) - Stoomram..............................10(-45) Rakettenschip.…

• Oorlog SAP vs LFT

Michelr - - Diplomatie

Gevecht voor Wenen (30.11.2015 21:03:37) Dark Star[LFT] uit Luxembourg vs tip_7_9[-SAP-] uit Polis, Luxembourg --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................650(-0) - Zwavel schutters.....................336(-84) Zwaardvechter.....................1421(-1560) - Zwaardvechter.....................1024(-1596) Hopliet............................945(-2110) - Hopliet............................805(-2141) Gyrocopter...…

• Goeden Dag, Ik zoek een account dat al redelijk ver is op Zeta. Ik heb 3jaar ikariam gespeeld maar wil weer na lange tijd beginnen. Graag speel ik aanvallende stijl . Je hoeft dus niet bang te wezen dat je account niet wordt gebruikt ga er namelijk weer helemaal voor. Ik hoop snel dat iemand een account voor me heeft Groeten, MichelR

• het staat in de titel wat je moet doen:)

• ik heb 3 cvtjes vrij ik heet Dark Rambo

• Plunders op een zieke dag

Michelr - - Gevechtsrapporten

je bent aardig bezig geweest:) ik blijf zo door gaan dan heb je iets meer gs

• Basta vs. TIC

zo jullie zijn aardig bezig geweeste

• TRRR VS Hel Fear Hkn

zo jullie zijn aardig bezig geweest

• goederen

Michelr - - Handel

ik heb kristal en zwavel te koop over de prijs komen we wel uit. me naam in delta is Dark Rambo spreek me daar aan graag

• Aanval van TRRR of TKT

Michelr - - HoF

zekkjer een mooi slagje

• Riddertje vs karel

goed gedaan ook nog wat gs gestolen ook goed