Search Results

Search results 1-20 of 41.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• BLAUW tegen ROOD

Royboy714 - - Alliantie Gevechtsrapporten

Van harte team Blauw! Het was een waargenoegen om mee te mogen stoeien. Gaan we zeker nog een keertje doen

• Zeegevecht bij koloninis (04.10.2017 16:54:06) Royboy714[ROOD] uit kolonius vs Sinured[BLAUW] uit Bardhasdronda, Embio[BLAUW] uit ΔSeals --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................299(-168) - Ramschip............................735(-198) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip.........................294(-0) Stoomram.............................167(-93) - Stoomram........................…

• Culturele Verdragen

Royboy714 - - Diplomatie

Ladingen aan cv'tjes beschikbaar, dus kom maar door.

• Een onverwacht afscheid...

Royboy714 - - Wereld Discussie

Ongelooflijk en onwerkelijk... Ikariam verliest een groot speler en een cruciale schakel. En nog veel belangrijker, de wereld verliest een geweldig mens. Ik wil iedereen, familie in het bijzonder, ontzettend veel sterkte wensen.

• Ik heb nog vier vrije plaatsjes die wachten om opgevuld te worden.

• 1 jaar Brother Force [Beta]

Royboy714 - - Diplomatie

Ondertussen vier ik het feestje niet meer als gastheer, maar als gast. Het maakt niet uit, de drank blijft goed smaken. Gefeliciteerd

• Ik kan niets anders dan het hierbovenstaande bevestigen. Ik heb ondertussen ingame contact met jos944 en ik zal me aan het begin van het volgende jaar terugtrekken en me nergens meer mee bemoeien. Dit deels omdat het voor TIC het iets eerlijker wordt en deels omdat ik nodig weer aan de groei moet

• Laat ik eens lekker mee feesten (Hidden Content)

• Dead Rabbits vs Double Trouble

Royboy714 - - Diplomatie

Ik heb de hele oorlog meegelezen en ik moet zeggen dat het niet de schoonste oorlog was, maar zeker eentje die Beta weer doet opleven. Gefeliciteerd D-T met een zeer nette overwinning

• Argos vs Titans - De laatste keer!

Royboy714 - - HoF

Afsluiten met een zeer nette HoF. Vaarwel Argos.

• Ook ik heb weer een aantal plaatsen vrij. Ingame naam: Royboy715

• Zeer veel bedankt voor een rijke aanwezigheid in de Beta-geschiedenis. Ik heb slechts een klein deel van jullie mee kunnen maken (het mindere deel), maar ik ben jullie toch gaan zien als erg leuke mensen die aardig kunnen knokken. Veel succes in jullie volgende stap

• BroFo VS BSGOD /?/?

Royboy714 - - Gevechtsrapporten

Het was weer eens genieten Ik ben erg blij dat ik veel nieuwe, leuke en sterke spelers heb kunnen ontmoeten en een erg leuke strijd heb kunnen voeren. Nu weer snel bouwen, want ik heb tijdens deze oorlog nog genoeg mankementen aan mijn account gevonden

• HoF BroFo vs BGSGOD

Royboy714 - - HoF

Dit was een zeer leuk gevecht. Uiteindelijk mag hij dan wel vrij pijnlijk voor ons zijn afgelopen, ik ben er toch erg trots op. Bedankt BSGOD

• BroFo VS BSGOD /?/?

Laat ik mijn (kleine) mening ook nog even droppen. Om te beginnen ben ik niet gek. Bijna iedereen op Beta weet dat BSGOD en Titan dikke maatjes zijn. Ik en vele anderen van BroFo hadden niet zo'n magische glazenbol nodig om te voorspellen dat er wat Titaantjes zouden gaan hoppen naar BSGOD. Dit gezegd hebbende wisten wij dat de Titaantjes aardig konden vechten, waardoor wij BroFo vs. BSGOD en vrienden als een eerlijke strijd zagen. Wat wij niet verwacht hadden is dat er ook nog andere buitenstaa…

• Dead Rabbits vs Double Trouble

Royboy714 - - Diplomatie

Zeer veel succes beide. Maak er een leuke en sportieve strijd van. Beta komt tot leven

• D-T v.s. Gmƀ

Royboy714 - - HoF

Ik moet zeggen: niet verkeerd. Vooral van de kant van D-T dan

• Argos VS BroFo

Je vergeet Rihco Het is een zeer beroerde periode om te vechten, dat zeker. Argos kwam bij ons om een beetje vriendschappelijk te knokken. Wij geven aan liever even vakantie te houden en daarna het weer op te pakken. Wij zijn de beroerdste niet en willen daarna zeker nog wel even wat vechten. Verder zijn we bezig met een opschoning van de alliantie, want daar zit nog wel wat schroefjes los, ja.

• Argos VS BroFo

Zeegevecht bij demolish (19.07.2013 15:49:02) Locutus of Borg uit Polis, Royboy714 uit Polis vs Gep-Magnus uit Gerbilcave --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................448(-18) - Ramschip...............................0(-93) Mortier schip.........................210(-0) - Mortier schip..........................0(-51) Stoomram..............................498(-0) - Stoomram................................0(-9) Ra…

• 10 prachtige schilderijen staan voor jullie klaar