Search Results

Search results 1-14 of 14.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Afscheid van een vriend

Almighty_pruts - - Wereld Discussie

Beste Mel en familie van Albert, ook al heb ik hem nooit mogen ontmoeten in real life, heb ik Albert leren kennen over de jaren heen dat we samen Ikariam speelden. Hij was een groot strateeg en drijvende kracht waarbij je steeds terecht kon voor hulp of waaraan je graag hulp gaf, wetende dat hij ook nadien voor jou zou klaarstaan. Hij had zeker zijn momenten waarop het op familiaal vlak wat minder ging zodat hij daar meer tijd moest aan besteden maar zijn energie haalde hij uit dit spel zodat hi…

• -NO- vs DnD

Almighty_pruts - - HoF

Aan de coordinator, gelieve mijn coordinaten te wissen in mijn laatste bericht.Ik was te laat om dit nog te corrigeren Ik was hiervan niet op de hoogte omdat ik nu eenmaal niet veel berichten plaats op het forum. Rebel weet heel goed over welk eiland het gaat. Bedankt bij voorbaat, Moderator Mvg. Almightypruts FBI

• Mijn bemoeizucht...

Almighty_pruts - - HoF

Beste No, gisteren leek je heel even de verstandige weg op te gaan door al je schepen en troepen terug te trekken vanop ons eiland. Voor alle duidelijkheid *knip*, een eiland dat ik deel met onder andere Al van DND. Nu lijkt het me eerder een tactische zet van je omdat je doorhad dat je teveel energie en goud in mij aan het steken was en toch nergens geraakte omdat mijn generale score bleef stijgen. NU lees ik jou bericht met "Hij zal er nog spijt van krijgen". Je hebt zelfs ermee gedreigd dat e…

• -NO- vs DnD

Almighty_pruts - - HoF

Fijne feestdagen allemaal en veel pret met Ikariam. Bootjes zijn er om te zinken en landtroepen zijn er om wijn te drinken. Proost en tot op het slachtveld. Mvg. Almightypruts FBI

• FBI vecht tegen onrecht en witteboordencriminaliteit. Terecht "NO" is een indrukwekkende en sterke alliantie maar...trappen heel wat deuren plat en bezetten havens en steden die niet bij het gevecht betrokken zijn. Zo zijn er al heel wat allianties betrokken geraakt bij dit alles en leden hierdoor schade. Vaak zonder enig berichtje of schadeloosstelling. Hoe dan ook, Albert is een vriend die ook mij zou helpen bij een aanval, zonder enige aarzeling of gevolg. Mijn hulp aan Al is geheel belangelo…

• Even voor alle duidelijkheid...wanneer start de oorlog ? Hebben jullie een bepaald uur afgesproken? Meestal wordt er gewoon een dag afgesproken, meer niet... Wat betreft de aanval van wolfman Jack: mooi gedaan, zou ik zeggen. Iedereen moet op elk moment klaar zijn om een aanval af te weren en zeker wanneer die aanvaller maar 27k generale score heeft. Jullie wisten al enige tijd dat jullie graag eens gingen vechten tegen DND dus de meesten hadden al voorsprong bij de opbouw van hun generale score…

• Ik wens jullie veel pret bij dit treffen. De afstanden zijn behoorlijk te noemen maar voor grote spelers die al jaren dit spel doen, zijn er zeker kortere en snellere reiswegen. Wat betreft het snel bouwen, kan je niet sneller schepen bouwen dan in elke stad maximale scheepswerf. Ik ga er dan ook van uit dat de zwarte markt zeker zal gebruikt worden. De goudvoorraden zijn tegenwoordig zo omvangrijk dat meerderen lange tijd in het rood kunnen varen zonder enig schrammetje. Hoe dan ook, ... :thumb…

• Actie op Delta

Almighty_pruts - - Diplomatie

Inderdaad, een beetje actie kan geen kwaad op delta. Laten we hopen dat de "slapende spelers" , wakker worden geschud door het geklop aan de stadspoorten. Ik ga alvast hard kloppen tegen enkele poorten.... Mvg Almightypruts FBI

• Beste collega, voor alle duidelijkheid, FBI voelt zich helemaal geen voetveeg,onderkruiper of slaaf. Een deel van de huidige leden van FBI, bestaat uit ex-BOG leden die een minder actieve kalender hebben. Verder bevinden de steden van FBI, zich meer in de regio van BOG dan van Hades. Een samenwerking is dus niet geheel onlogisch en helemaal eigen keuze, zonder druk... De huidige top 50 generalen laat nog vrij weinig spelers zien van Bog en Hades. Laten we hopen dat Hades niet de kaart trekt van …

• Goede morgend

Quote from Elbertpaul: “Tevens +1 warn voor trolling. Daarnaast is je taalgebruik verre van gewenst en op de grens van het flamen.” Geen idee wat het bovenstaande bericht mag betekenen als meerwaarde maar in die ene zin lees ik meerdere anderstalige woorden. Herinnering, Als je vragen hebt over ingrijpen of handelingen van het board team, kan je deze per pm bespreken. ~Valisk 30/09/2013, 11:34 Verder wil ik bij deze El Rogo bedanken voor zijn sportieve inzet in een vlootgevecht voor mijn stad. T…

• Het worden weer leuke weken

Quote from deuz14: “Haha hoe naïef kun je zijn. De reden dat Hades zoveel generalen heeft komt inderdaad omdat we van plan waren een alliantie aan te vallen. Tegelijkertijd houden wij al een tijdje BOG in de gaten omdat zij ook een boel generalen aan t kweken waren.” Laten we vooral beleefd blijven tegen elkaar. Als je alles bekijkt vanop een afstand, was Hades al van in het begin van plan om BOG aan te vallen. Tic aanvallen of de intentie om Tic aan te vallen was uitsluitend bedoeld als afleid…

• Beste collega's, de bedoelingen van Hades zijn erg duidelijk wat mij betreft. Afgelopen zomer kwam het hen even niet uit om te vechten vanwege de warmte en omdat er meerdere leden in verlofmodus waren. Op dat moment werd er gesproken over een rematch , ergens in September. Mij lijkt het dat die rematch er nu dreigt aan te komen maar zelfs meer dan dat. Gezien het groot aantal generalen dat volledig buiten proportie staat tegenover de andere allianties....ga ik ervan uit dat Hades niet alleen BOG…

• Beste collega, deze observaties zijn uiterst nuttig voor dit spel. Je leert hoe de allianties spelen en eveneens hoe snel en accuraat ze reageren. Natuurlijk als mijn observatoren worden aangevallen, mogen ze zich verdedigen. Ik ben trouwens nu op weg naar je stad om daar het gevecht te observeren. Indien je zin hebt om nadien te komen observeren in onze regio, dan heb ik daar geen bezwaar tegen. Dit alles bewijst maar eens dat een kleine groep met veel generalen, behoorlijk wat schade kan aanri…

• Gevecht op Delta

Beste collega's, leuk te horen dat iedereen het erover eens is dat een sportief gevecht leuker is dan uitsluitend bouwen. De opzet van The Syndicate was in eerste plaats om weer wat leven in de brouwerij te brengen op Delta en om meerdere allianties aan het vechten te brengen. Het is inderdaad niet onze stijl om een oorlog aan te kondigen. Indien men het aantal "generale score" een beetje in het oog houdt, dan weet je ook zo of een alliantie plannen heeft of niet. Op dit moment is The Syndicate …