Search Results

Search results 1-20 of 21.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND vs TTV

rick-v - - Diplomatie

Zeegevecht bij So cold as ice (17.01.2018 19:29:14) gerrie88[DND] uit eindelijk dan, istanbul vs draak_kalkoen[TTV] uit Sunset Beach -, Thug[TTV] uit -TT-, rick-v[TTV] uit So cold as ice, druif 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................4(-32) - Vuurschip.............................9(-147) Ramschip.............................98(-108) - Ramschip............................613(-108) Mortier schip.........…

• DND vs TTV

rick-v - - Diplomatie

* Zeegevecht bij So cold as ice (17.01.2018 2:17:35) Graffi[DND] uit Odyssey I, So cold as ice, istanbul, thessaloniki, The Doctor[DND] uit Odyssey III, So cold as ice, Eerst Aankloppe, Odyssey I, Danie[DND] uit eindelijk dan, Cold coffee, Long Beach -, Showdown, Ad Interim[DND] uit Kira, So cold as ice, soso, Ptah, Wijn 1, glas, -Assie-[DND] uit Bel doet t nie, Eerst Aankloppe, Polis2, Frisc, sensei moggie[DND] uit eindelijk dan, Eerst Aankloppe, pokermaximus[DND] uit Showdown, gewoon ik[DND] …

• Vinkjes bij de burgemeester

rick-v - - Klachten & Bugs

Bij mij doen ze het alleen wanneer ik op het balkje klik! wanneer je een vinkje aanklikt gebeurt er niks.

• TTV vs C-R

rick-v - - Diplomatie

Zeegevecht bij I am old (24.11.2016 22:34:37) Pieterr[TTV] uit Mithra, Enitnaj, DoneCoffeGoBack, Handy-ip, Joffer[TTV] uit Aniroc, Enitnaj, Inti, Zuid-oost, TiredGoSleep, Paradox[TTV] uit Marmer3 - HEP, Armada vs Grafikos[C-R] uit Ҩ Konijn, Oléta[C-R] uit Nikita, Old_Blond[C-R] uit TiredGoSleep, Ҩ Konijn, Ҩ Konijnenhok, storloiage --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................680(-600) - Ramschip.................…

• Zeegevecht bij Back In Time (27.06.2016 12:33:46) rick-B[TTV] uit MarmPos vs Oléta[C-R] uit Axel --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip............................64(-176) Ramschip..............................100(-0) - ............................................. Mortier schip..........................55(-0) - ............................................. Stoomram...................…

• TTV versus LOST2

rick-v - - Diplomatie

ik wil ook graag een rapportje plaatsen Zeegevecht bij Geef mij goeder (21.02.2016 5:58:58) rick-v[TTV] uit paapcity, DaniBaba[TTV] uit paapcity vs Darkknight[Lost2] uit Dark knight 10, marco9[Lost2] uit steinstoebe --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................356(-0) - Ramschip................................0(-5) Mortier schip.........................294(-0) - Mortier schip..........................3(-81) St…

• -NO- vs TTV

rick-v - - Diplomatie

Quote from -REBEL-: “Ga maar snel met je ally TTV bob de bouwer spelen ” Dit gaan we ook zeker wel doen. Want dit is wat wij het beste kunnen.

• Culturele Verdragen

rick-v - - Diplomatie

ik kan nog veel cv's gebruiken. ingame: Dominic ingame: rick-b ingame rick-e

• BroFo VS BSGOD /?/?

rick-v - - Gevechtsrapporten

blijkbaar wordt ik ook in het gesprek benoemd. vreemd want ik heb helemaal niks fout gedaan. maar de rede waarom ik mee vecht is omdat ik het leuk vind om soms mijn soldaten in beweging te zien. niet omdat ik titan of bsgod niet mag maar omdat ik het leuk vind om gezellig gezamenlijke gevechten te houden. treino kleintje en vlammetje zijn echt hele goede spelers. zei zijn ook grote voorbeelden voor mij. treino heeft mij vroeger veel geholpen. bij vlammetje en kleintje heb ik zelfs nog in de alli…

• jammer dat ik niet mee kan doen maar toch veel succes D-R en tot over een jaartje

• 65 cv's vrij dus genoeg voor iedereen.

• Voor iedereen!

wereld epsilon

• Voor iedereen!

rick-v uit æ Wijn 2 vs Lazardaz uit α Jakarta ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........64(-0).... - ................................ Hopliet...............28(-4).... - ................................ Katapult..............10(-0).... - ................................ Mortier...............20(-0).... - ................................ Kok...................10(-0).... - ................................ ................................ - Muur......…

• jongens wacht even tot d7p ook op plaats 10 staat we moeten nog 100k en dan staan we op plaats tien en horen we er net bij groetjes rick-v

• deed ik met genoegen

• dan kan ik niet achter blijven met toch een kleine klap voor jullie Zeegevecht bij lyon (14.08.2012 11:02:05) rick-v uit lyon vs Don Basto uit Ҩ Wilma M, Hektor123 uit Ҩ Odysseus ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............108(-0).... - Ram-schip..............0(-3).... Katapult schip........10(-5).... - Katapult schip.........0(-54)... ................................ - Balloon Carrier?......20(-0).... -------------------------------------------------…

• rick-v is aan het plunderen ik ben even bezig geweest met leger en heb hier ook niet heel veel tijd in gestopt want ik wou graag plunderen om een nog groter leger te kunnen bouwen. ik heb mijn eerste gevecht rapport al klaar en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. verder heb ik heel wat hout dat ik graag wil verkopen dus als je op zeta zit dan verkoop ik het je zo het gaat om een bedrag van zoon 100k. het ziet er mooi uit alleen ik had liever gehad dat zijn leger niet vluchtte maar het is eenma…

• rick-v is aan het plunderen

o ja foutje Herrinering voor spam. ~Bertus 12/8//2012 13.52

• rick-v is aan het plunderen

ik ben even bezig geweest met leger en heb hier ook niet heel veel tijd in gestopt want ik wou graag plunderen om een nog groter leger te kunnen bouwen. ik heb mijn eerste gevecht rapport al klaar en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. verder heb ik heel wat hout dat ik graag wil verkopen dus als je op zeta zit dan verkoop ik het je zo het gaat om een bedrag van zoon 100k. het ziet er mooi uit alleen ik had liever gehad dat zijn leger niet vluchtte maar het is eenmaal zo. Gevecht voor ҨCerulea…

• mad-dog schrijft helemaal niet zo veel rammen hoe durf je hem daar voor te beschuldigen. hij schrijft er maar zoon 20 op een dag. en dan is 15 daarvan onzin dus valt allemaal nog best mee.