Search Results

Search results 1-16 of 16.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Beste vrienden en vriendinnen

nick335 - - Diplomatie

Van wat ik heb gehoord komt er geen oorlog, maar er kan opeens iets ontstaan en ook omdat ik ex-winds'er ben zal ik me er niet mee gaan bemoeien als het tot oorlog komt maar ik zal natuurlijk mijn ally genoten helpen mocht het ooit zo ver komen, ik zeg: afwachten en zien wat er gaat gebeuren

• TAFT vs B4A

nick335 - - Diplomatie

jahoor iemand moet WINDS hier weer bij betrekken maestro was een gezamelijke opleidings ally van WINDS en toendertijd TRAFO die 2 ally's (WINDS en TRAFO hadden een bondgenootschap) daar is die ally uit gekomen ga aub WINDS er niet bij betrekken , ik heb daar meer dan 5 jaar gezeten en er is 1 ding fout gegaan (een goede vriend werk gekicked maar dat is niet voor hier en nu) als je in winds zat zouw je wel anders praten graag weer verder met dit topic enne graag niet praten over ''als winds er ni…

• -IQ- vs. B4A

nick335 - - Diplomatie

ha ha ha ha ha, mooie actie daar is het ook voor dus zo kan je het gebruiken maar we zien wel hoe zich dit ontvouwd, met mekaar leugenaars noemen (gebeurd altijd hoor!) ook waar staan de cr's?? dan kan ik die ook eens bekijke? of is er geen topic daarvoor speciaal geopend

• -IQ- vs. B4A

nick335 - - Diplomatie

waarom vergeten we dit niet met zn alle en gaan we lekker bij mij een paas ontbijt houde effe serieus IQ tegen BD en b4a ? terwijl taft b4a pakt? ik snap m nie meer dan zijn de rollen omgedraaid 2-1.1 (doet taft ook mee of niet? (snap er helemaal niks meer van) (super eerlijk hoor jonges zeker als je in je eentje bent) (ik snap er helemaal niks meer van, kan aan mij liggen, of dat het 10 over 12 is

• -IQ- vs. B4A

nick335 - - Diplomatie

ik zie hier verschillende posts staan met: het is niet eerlijk 2 tegen 1 maar kom op jonges, 4-middable is in zn eentje (dat kun je geen volwaardige ally noemen) eerder 1.1 tegen 1 het is leuk om eens zoiets te zien dat iemand een ally opricht hiervoor zo kan het spel ook, we zien wel hoe dit zich allemaal ontvouwt

• -IQ- vs. B4A

nick335 - - Diplomatie

zoals weinigen het hier zeggen heeft 4-middable lef bij winds al, daarom wens ik hem veel succes in deze strijd als hij hulp nodig heeft dan weet hij wie hij moet roepen! en over de eisen: vreemd maar ok dat kan, hij kan een andere visie hebben dan jullie he! nogmaals veel succes (geef ze dr van langs)

• POW op bezoek bij WINDS

nick335 - - Gevechtsrapporten

berry dan ben ik dr nog altijd! vraag maar rond en kijk bij de zeeslagen waaraan ik heb meegedaan ALLES VOOR WINDS (behalve me leve want die heb k nie)

• om te laten zien dat ik (nog) leef wouw ik eens lekker een zeeslagje houden verloren omdat ik en niet genoeg subs mee had en k aan t eten was en me moraal toen op was (daarom eet ik dus super snel !) maar tog post ik m om te laten zien dat ik leef!! (en een keer verliezen daar kan ik tegen) eigenlijk had ik moeten winnen (moraal was beide op 0 en zijn frontlinie was doorbroken door mijn vuurschepen en hij had er geen meer) Zeegevecht bij Polis (19.06.2011 17:46:31) Killa-Elite uit Delytia City v…

• Oorlogsverklaring BD tegen TT

nick335 - - Diplomatie

Dan maar een oorlog! Ik wens B-D veel succes tegen tt (aangezien veel vrienden in B-D zitten) :proost: moge er mooie hof's op het forum komen! m.v.g. Killa-Elite Admiraal WINDS

• Quote from saray: “zijn aanval was op tijd op welke manier speelt geen rol ben 4 dagen vriendelijk geweest maar zo te zien help dat niet na de aanval op don zal er zeker oorlog verklaard worden tegen TT ik wil van niemand van TT ingame bericht want antwoord toch niet mee groetjes saray” saray, don, en de rest, ik snap dat het vervelend is dat iemand je aanvalt tijdens een vredesverdrag (2e wereldoorlog de russen hadden een NAP (niet aanvals pact) met duitsland, iedereen weet wat er is gebeurd!) …

• mooi gevecht

Quote from Dre: “pfff, nu ben je een beetje aan het zeuren, trafo helpt niet, maestro bestaat grotendeels uit leden van tussen de 2 en 200k, gemiddeld 100k waarvan je niks te duchten hebt. Dat Pow maar 30 leden heeft, kan Winds niks aan doen. Quote from Lysippe: “Aha dus wij moeten rekening houden met het volgende: 1. Alliantie WINDS 49 leden 2. Alliantie Trafo (die een bondgenoot van WINDS) 38 leden 3. Alliantie Maestor (de wing van WINDS die op de alliantiepagina van WINDS niet benoemd word) 2…

• Gevechtje Winds <-> TT

hallo forum-users de Admiraal heefrt 2 mooie zee cr's de 1e er was een zeegevecht bij een ''stad'' van een allie genoot, ik haasten om me vloot te laten aankomen rond 11 uur avonds kwamen ze aan in de stad vanwaaruit ik ging verdedigen met die allie genoot om iets over 12 waren ze in de stad van de allie genoot die zijn haven was geblokt er was al een gevecht gaande blijkbaar was ik te laat! er waren veel scheepjes van tt dus ik neem extra mee alleen wat er gebeurde is mij betreuren ze waren weg…

• Gevechtje Winds <-> TT

hallo forum-bekijkers! de ADMIRAAL is er weer! met 2 mooie zeegevechten! de 1e, het leuke aan deze is dat ik alleen begon in de 2e ronde kwamen anderen erbij van beide kanten dit gevecht duurde 6 rondes ik was wat aan het uittesten en het is een mooie zeeHOF Zeegevecht bij PolisK ( 15.06.2010 22:32:06 ) Gdog uit Granite, The Terrorist uit TT -1-, marvinator uit zwavel vs killa-elite uit Milieudefensie, kgambler uit Pinos Town M, Pinos Town M2, PolisK, Dre uit Wissel, Aurelio uit Delis ──────────…

• Gevechtje Winds <-> TT

Quote from St Michaël: “Quote from nick335: “ik ben Killa-Elite Admiraal WINDS ik had nog een grotere vloot (ook op dat eiland) maar dit was een klein deel!!!! ik ben vereerd door u marvinator met het respect voor mijn vloot ik zal het doorgeven! ik dan mijn overwinning aan elk winds lid waarvoor ik vecht!! en elke ter waarTEGEN ik vecht!!” Hulde Killa-Elite. Met jou erbij is geen zee te hoog ;-)” dank u! St Michaël ik ben een trotse Admiraal, en een waardig tegenstander! ik dank iedereen van wi…

• Gevechtje Winds <-> TT

Quote from Marc7576: “Quote from De Don: “Quote: “: marvinator1 andere vind ik niet mooi genoeg om te posten respect voor de jezus grote vloot die Killa-Elite te voorschijn toverde (Killa-Elite ja ik kan toveren!)” vertel mij wat, alle ervaring mee gehad hahaha” Hij is niet voor niks onze Admiraal. ” Bedankt allemaal! ( marvinator1 ik kan helaas jouw niet bij de quote zetten sorry hiervoor!) ik ben Killa-Elite Admiraal WINDS ik had nog een grotere vloot (ook op dat eiland) maar dit was een klein…

• TAFT vs Winds

@ woden (in eerdere mail) bedankt voor die emoticon! (deze : ) als trots WINDS lid kan ik niet achterblijven! hier volgt een zeegevecht op zondag 25 april als er fouten zijn met betrekking tot deze cr meld het mij heb zojuist de CR Converter gedownload ,dus hier het gevecht! (voorafgaand op deze veldslag) op hetzelfde eiland als dit zeegevecht was een mooie actie van winds bezig ze hadden schepen nodig ( dan kan ik geen nee zeggen ) toen ging ik naar deze stad waar het gevecht hieronder plaatsvi…