Search Results

Search results 1-20 of 40.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Nog even de C-R tjes doorgescrollt, los van alle gevechten onder de 10k schade zag ik deze nog ontbreken smile.png * Zeegevecht bij Ponypark C-R (29.03.2018 0:10:36) PSFM01[H-B] uit ChaosMarmer vs Zamonster[C-R] uit Pedra, The Abyss, Koffiecorner, Bengel[C-R] uit Sweet-shop, Ponypark C-R, PSFM02 - K2, Reykjavik, Göteborg, Koffiecorner, Riverrun, Cleo[C-R] uit Koffiecorner, Oléta[C-R] uit Cootje, Sinured[C-R] uit The Abyss, Ponypark C-R, Fiveforty I[C-R] uit Polis, The Abyss, Ponypark C-R -------…

• DND vs. C-R

PieBie21 - - Diplomatie

Wat landgevechten Gevecht voor Teasing (27.02.2017 20:20:36) Le Mouton[C-R] uit Unda, neerkant, Fiveforty I[C-R] uit Chicken, B engel[C-R] uit Teasing, neerkant, Kristus Koning, Happy Birthday, Polis, Cleo[C-R] uit Chicken, neerkant, Kristus Koning vs DJbartezz[DND] uit Seth --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................1004(-0) - Zwavel schutters......................0(-840) Zwaardvechter.....................47…

• DND vs. C-R

PieBie21 - - Diplomatie

Quote from Djadde: “Kruidentuin ligt er mooi bij in het maanlicht, geen konijn te zien. Na een uiterst stille tocht met lappen om de roeispanen, zodat de konijnen tevreden blijven slapen ...... Vaar ik de haven in, ligt het er vol konijnen bootjes !!! "Vaar maar weer terug roepen ze vrolijk, de wortels zijn al op!" tsssss!” Op de een of andere manier zijn de wortels hier altijd op... Stelletje schrokkoppen! Gelukkig hebben we ook hondjes rondlopen die geen wortels lusten Gevechtsrapportjes plaat…

• Meppartij tussen LAB-M & cr

PieBie21 - - Diplomatie

Kom ik gezellig op visite, wordt je weer weggejaagd als je aan het werk bent? Zeegevecht bij Te koop (01.11.2016 17:01:44) Fiveforty I[C-R] uit Murcia vs Floor1983[LAB-M] uit Te koop --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................27(-72) - Ramschip.............................640(-60) Stoomram...............................56(-4) - Stoomram.............................271(-79) Vuurschip..........................…

• En ik had deze nog liggen van Tinuva. Voor mij gelijk hier de laatste post, vanaf vanavond in de v-mode voor een week of 2 Il Corvo, dank voor de leuke communicatie en het gaat je goed verder! Zeegevecht bij Anderson (21.07.2016 17:40:12) PieBie[GotA] uit Fiveforty 1, Tinuva[GotA] uit Samos vs Lord Elrond[POW] uit Rivendell --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1533(-156) - Ramschip........................…

• Sorry tis te mooi weer, zat aan de BBQ Zag deze wel aankomen, maar even opgevangen. Jammer genoeg was Peach ook snel weer weg Zeegevecht bij Fiveforty 1 (17.07.2016 20:14:58) Peach[POW] uit Zatte vs PieBie[GotA] uit Fiveforty 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1126(-54) - Ramschip............................1109(-18) Vuurschip..............................4(-32) - Vuurschip...........................…

• Geen flauw idee waarom Tinuva er niet bij staat, hij was er toch echt bij de laatste ronde... Even ons eiland schoongeveegd. Gevecht voor Kalymnos (13.07.2016 16:22:08) Tinuva[GotA] uit Striga, PieBie[GotA] uit Milito vs Reinhart-Schulz[POW] uit Knosos --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar........................0(-20) ............................................. - Boogschutte…

• Gisteren had ik iets meer tijd, dus de boer op gegaan. Tegenstand vinden is niet moeilijk in TTV gebied, lekker bezig met z'n allen! Zeegevecht bij S world VIII (01.07.2016 9:42:30) Fiveforty I[C-R] uit Elvandar, Buffel[C-R] uit Leeuwarden pos vs rinsma[TTV] uit Leeuwarden pos --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................120(-0) - Ramschip...............................0(-39) Mortier schip.....................…

• Labyrinth vs No Name

PieBie21 - - Diplomatie

Respect NO hoe snel jullie generalen stijgen en gestegen zijn de afgelopen dagen! Dat we nog mooie gevechten mogen beleven samen Gevecht voor Zion (15.09.2013 17:01:29) PieBie uit LAB Rivendel vs ekodr88 uit Zion --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................252(-0) - Zwavel schutters......................168(-0) Zwaardvechter.......................1108(-92) - Zwaardvechter.......................568(-132) Hopli…

• DND tegen TMP

PieBie21 - - Gevechtsrapporten

Quote from generalisimo1: “piebie voor de aanvalspunten zeker :PPP tuurlijk is vloot er om te slopen dus ff hem van het eiland gejaagd :D:” Enige nuancering hierbij Generalismo: met even terugtrekken en opnieuw aanvallen zet ik 2500 van je scheepjes vast en geeft mij de mogelijkheid tot onbeperkt waven. Dat heeft niets met aanvalspuntjes te maken, maar met tactiek lijkt me. Okay, dat jij vervolgens een heph aan hebt en die van mij in de cooldown staat is een ander verhaal... En nog een gevechtje…

• DND tegen TMP

Quote from IM_Mike: “Tot slot nog een oproep aan PieBie: Bedankt om die 2k generalen van DND te slopen. Nog maar 862k te gaan. Ik ben alvast je grootste supporter! :P” Haha dank je IM_Mike, aanmoedigen mag altijd! Ik moet mn aandacht een beetje verdelen he, tussen al die allianties Maar speciaal voor jou is vandaag NO weer aan de beurt: Zeegevecht bij -NO- Nova (06.07.2013 14:15:17) PieBie uit LAB Charley vs ekodr88 uit Baduhenna, Europa uit -NO-Nauplion, lisz uit lillys wijn, Kokki uit -NO- Nov…

• DND tegen TMP

Om maar leuk te beginnen, communiceren tussen allianties die horen samen te werken is ook een vak, haha Zeegevecht bij Polis (05.07.2013 13:39:24) PieBie uit DAAN BANAAN, Danny14 uit LAB Claire vs -rabar- uit Tromp, Assie uit DAAN BANAAN --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................280(-30) - Ramschip.............................748(-54) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.............…

• DND tegen TMP

In de ploffer van IM_MIke lag toch meer dan ik dacht Zeegevecht bij Polis (05.07.2013 8:27:24) PieBie uit DAAN BANAAN vs King Mark uit KING MARK, Yogi uit -NO-glas --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................48(-54) - Ramschip.............................756(-54) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................270(-0) Stoomram..............................55(-45) - Stoomr…

• Zeegevecht bij Babel (03.07.2013 20:17:14) PieBie uit Zion vs ekodr88 uit Babel --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................119(-0) - Ramschip...............................0(-30) Mortier schip..........................42(-0) - ............................................. Stoomram...............................97(-3) - ............................................. Rakettenschip..........................50(-0…

• Pfff ben blij dat dit voorbij is zeg Je wilde je generaal gewoon niet meer openen de laatste weken Naar schatting heeft dit gevecht me 5 miljoen zwavel gekost, maar het was het waard, het record is er! Dank TMP voor de lol, maar de volgende gevechten toch maar weer normaal uitvechten

• TMP vs LAB

PieBie21 - - Alliantie Aankondigingen

Quote from sjonhead: “ Daar we beide nog bezig zijn met een HoF maken we deze af en daarna zal de oorlog afgelopen zijn. ” Haha dat afmaken duurt langer dan verwacht Respect voor beide partijen, uithoudingsvermogen is er zeker! Door het aantal vlootbewegingen constant te houden, lijkt de bug weg te blijven!

• Voor de liefhebbers: 2 CV's vrij. Grt, PieBie

• Mooi zeegevecht tegen GMB

Netjes! DIt is zeker een plekje op het forum waardig! Ik zag dat je 500k aanvalspuntjes had Fire Power, respect!

• TMP vs LAB

Dat kan ik andersom ook Sinured! King Mark had zijn haven keurig leeg, Freddie niet... Jammer dat ik geen onderzeeërs bij me had, dan was de schadeverhouding helemaal mooi geweest Zeegevecht bij Freds wijn2 (15.04.2013 18:50:52) PieBie uit Freds wijn3 vs Freddie uit Freds wijn2 ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............600(-0).... - Ramschip...............0(-3).... ................................ - Ballistaschip..........0(-18)... Stoomram.........…

• TMP vs LAB

Hahaha we vervelen ons niet inderdaad... Krijg de generalen niet bijgebouwd, naar actie hoeven we niet ver te zoeken