Search Results

Search results 1-20 of 21.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ah kijk Dat verklaart waarom ik het op zeta wel heb gehaald, maar op kappa daar niks zie veranderen.

• Dat zou zo maar kunnen, maar zover ik weet hebben ze al een tegenaanval ingezet, die ik heb gewonnen. Ben alleen maar benieuwd, wat barbaarse strijder nu precies inhoudt.

• Goedendag, Ik heb een vraag mbt de prestaties en dan met name deze: Barbaarse strijder Versla de barbaren level 1 Wanneer krijg je deze prestatie precies? Ik dacht in eerste instantie als je level 1 barbaren had verslagen, maar dat was niet het geval, ook niet op alle eilanden. Nu ben ik ondertussen bij barbarendorp level 19, maar deze prestatie blijft op 0 staan op Kappa. Op Zeta heb ik schijnbaar ooit deze prestatie wel behaald t/m level 6, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen…

• -VOC- vs. USETA

orgama - - Diplomatie

wat raar mrH heeft een heel ander rapport van het gevecht. zijn leger werd meteen vermist. Gevecht voor ChampagneCity (28.11.2012 22:40:07)(28.11.2012 22:40:07) vs ------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------- Generalen......................0 - Generalen......................0 Aanvalspunten..................0 - Defensie punten................0 Schade.........................0 - Schade.......................…

• -VOC- vs. USETA

orgama - - Diplomatie

Quote from sinured: “De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend pepijn...... Met andere woorden, wellicht komen de partijen tot een andere overeenkomst ;)” Misschien lust pepijn wel helemaal geen soep?

• -VOC- vs. USETA

orgama - - Diplomatie

Oh... Ik wou net het zeegevecht plaatsen, wij schamen ons niet voor onze nederlagen. Dan plaats ik nog even het landgevecht: Gevecht voor ChampagneCity (27.11.2012 21:20:57) orgama uit φ MrH VI, Henkus uit Auxilium, MrH uit φ MrH VI, ADullboy uit Polis, ChampagneCity vs WinnieDePoeh uit Hunny Poseidon, Roséka, bjorens uit Merioes, lisz uit liena haar stad ------------------------------------------------------------------- Steen slinger.........66(-0).... - ................................ Zwaard…

• -VOC- vs. USETA

orgama - - Diplomatie

Klopt van het zeegevecht, Ik vond het ook zo flauw om meteen terug te trekken. Maar die hebben jullie gewonnen hoor! gefeliciteerd, Orgama

• De afspraak is vanaf het begin geweest (ongeveer 2 weken geleden nu) dat Poww ons zou aanvallen, wij niet hen, omdat zij wilden oefenen. Dit is afgelopen woensdag een keer in een zeegevecht gebeurd, daarna hebben wij niks meer gehoord. Groot was dan ook onze verbazing om gisteren een oorlogsverklaring te lezen, maar wij dachten bij onszelf: eindelijk actie! Echter de leider van Poww stuurt mij vandaag een bericht dat de oorlog 2 a 3 dagen of misschien langer vertraagd wordt omdat ze een nieuwe g…

• Hoeveel vrienden heb jij al?

orgama - - Wereld Discussie

Ik heb een "verontwaardigde" Ridder al moeten afwijzen als vriend omdat mijn lijstje volstaat

• Ik heb er ook nog wat teruggevonden, geen echt grote gevechten, maar dat was niet anders. Gevecht voor turijn (28.04.2012 0:43:31) orgama uit Nauru, Dar Eshkalon vs appie uit turijn ******************************************************************* Zwaardvechter.......1229(-8).... - Zwaardvechter..........0(-30)... Hopliet..............585(-151).. - Hopliet..............110(-331).. ................................ - Boogschutter...........0(-20)... Gyrocopter............50(-0).... - ...........…

• Heb er nog een aantal gevonden, hier alvast 2: Gevecht voor Dar Eshkalon (27.04.2012 20:07:57) Roxy uit zwavel stad, orgama uit zwavel stad vs Dionysos uit Dar Eshkalon ******************************************************************* Zwaardvechter........960(-0).... - ................................ Hopliet.............1129(-62)... - Hopliet................0(-213).. ................................ - Boogschutter...........0(-50)... Schutter.............168(-0).... - ........................…

• Ach een leuke picknick is nooit weg natuurlijk sch, maar tegenstand is natuurlijk ook aangenaam. Gevecht voor The Empire (27.04.2012 17:04:05) orgama uit Milano vs pien uit The Empire ******************************************************************* ................................ - Steen slinger..........0(-100).. Zwaardvechter........498(-2).... - Zwaardvechter..........0(-100).. Hopliet..............468(-32)... - Hopliet................0(-100).. ................................ - Boogschut…

• Zeegevecht bij Eco (28.04.2012 13:51:22) Ootje102 uit Wijnstad 102 vs Don Basto uit Ҩ Sir Jokke, orgama uit Ҩ Efteling, Carthago ******************************************************************* Ram-schip..............0(-6).... - Ram-schip.............40(-0).... Ballista schip.........0(-6).... - Ballista schip........10(-0).... Vlammenwerper..........0(-6).... - ................................ Katapult schip.........0(-6).... - ................................ Scheprad-ram...........0(-7)...…

• useta VS WORLD

orgama - - Gevechtsrapporten

Quote from khaleesi: “Geen probleem Orgama Het was idd alleen de schade van jullie.. omdat je zei dat het geen pijn deed maakte ik die post aan hihi ! Quote from orgama: “Schijnbaar hebben we jullie genoeg geïrriteerd en schade toegebracht de afgelopen dagen dat je het de moeite waard vond om ons op te zoeken” iedereen die world aanvalt kan een bezoekje verwachten .. groot of klein.. daar hoef je ons niet voor te irriteren hoor, dat kun je gewoon verwachten.. is altijd de moeite waard!” Op bezoe…

• useta VS WORLD

Excuses Kahaleeshi (zo ben ik dan ook wel weer) Je hebt de schade verhoudingen landgevecht en zeegevecht van ons neer gezet. Ik meende dat je jullie schade tegenover de onze had gezet in 't landgevecht. De schadeverhouding op zich deed geen pijn, omdat we dit konden verwachten als we de nummer 1 alliantie zouden aanvallen. Maar om nu bang op een bankje te gaan zitten en world links te laten liggen? Het is een goede oefening geweest voor de meesten van ons en er is een hoop van geleerd Schijnbaar…

• useta VS WORLD

Hoeft ook helemaal niet Want ik heb geen zin in moddergooien, hou het graag sportief. Weet helaas niet waarom je zo'n toon aanslaat, is helemaal nergens voor nodig. Zou zeggen kijk maar even goed, voor je zo hoog van de toren blaast.

• useta VS WORLD

Quote from khaleesi: “Quote from orgama: “De pijn is wel meegevallen hoor Naam” - Schade.................1,032,305 - Schade...................387,960 Naam doelde op deze pijn die wij jullie gegeven hebben, die doet wel degelijk pijn.. cijfers liegen niet he Ik zou zeggen ga snel re-builden.. want WORLD is nog lang niet klaar met jullie.. :sm:” Ik denk dat wij het anders interpreteren dan jij doet. Cijfertjes liegen inderdaad niet. (behalve in jouw bericht nu zie ik...., staat ander getal dan in …

• useta VS WORLD

Wij hebben het zeer zeker naar ons zin gehad Khaleeshi De pijn is wel meegevallen hoor Naam ;P Dat World het niet op zich zou laten zitten dat we de afgelopen dagen wat vervelend hebben gedaan was ons welbekend Tegen wie kunnen wij beter onze gevechtservaring opdoen dan tegen world? Er zijn momenten van pure lol bij geweest en 't heeft onze band binnen de alliantie zeker versterkt Bedankt voor het mooie gevecht World

• Oorlogsverklaring BD tegen TT

orgama - - Diplomatie

overigens veel respect voor een speler die zonder leger zoveel punten heeft weten te vergaren en misschien was het netter geweest als het bericht dat hij 0 generalen heeft juist WEL ingame was gebleven! Het feit dat Ygor wordt geplunderd door BD vallen wij niet over. het feit dat wij van een lid van BD daarna een bericht krijgen dat hij USA als vijand ziet en dat dit jammer is omdat wij veel kleine spelers hebben, dat vinden wij minder. Moet heel Alpha dan meegenieten van deze oorlog?

• Oorlogsverklaring BD tegen TT

orgama - - Diplomatie

WiQuote from Jeremy: “laten we dit ingame uitpraten en niet met modder gaan gooien op het forum, pompino wou alleen iemand van USA plunderen (veel gs en NUL generale, geen enkel bootje, niets) om zo gs te vergaren om zijn leger weer op te bouwen. deze speler van USA (ygor) werd echter geholpen door zijn 'vriend' en eilandgenoot theGangster, van Pow. ik denk dat dit persoonlijk tussen pompino en theGangster moet worden opgelost. en dat dus niet gelijk heel POW mee gaat doen met de oorlog.. lijkt …