Search Results

Search results 1-20 of 211.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De beste alliantie: -TBA-

Aristo - - Alliantie Introductie

Namens de hele alliantie kan ik trots melden dat de alliantie inmiddels meer dan een maand bestaat! In de afgelopen maand zijn we zo'n 70 plaatsen gestegen op de alliantieranglijst. Dat kunnen niet veel allianties zeggen. De volledige alliantie heeft dus een feestje gevierd.

• Nog plaats voor 3 cv's. Ingame naam: Aristo

• De beste alliantie: -TBA-

Geachte spelers van de wereld Delta en andere geïnteresseerden, TBA zou je op verschillende manieren kunnen opvatten. Misschien bedoel ik wel Trenes Buenos Aires, een spoorwegmaatschappij uit Buenos Aires. Je kan ook interpreteren dat deze alliantie is vernoemd naar de Engelse afkorting TBA wat 'To Be Announced' betekent, oftewel dient nog aangekondigd te worden. Scheikundigen zouden in de afkorting ook nog tributylamine kunnen zien, een organische verbinding met als brutoformule C12H27N, maar, …

• Ik zoek nog wat cv's.

• The Rebels [REBEL]

14mf78g.png Vele schepen zijn te zien aan de horizon. Ze varen onder een andere vlag. Het zijn namelijk opstandelingen, plunderend over de zee. Verrassend snel zijn ze gekomen, maar ze gaan niet snel meer weg. Grote steden worden er gebouwd. Galjoenen vol soldaten varen over de zee. Ze varen onder een andere vlag. De vlag van REBEL. Ook onder die vlag varen? Misschien pas jij wel bij The REBELS! We zijn een aanvallende, actieve en snel groeiende alliantie, die ten alle tijden voor elkaar opkomt.…

• kolonie

Aristo - - Wereld Discussie

En ik heb ook een kolonie gebouwd. 400 bouwmateriaal verkopen voor 10 en 11 goud p.s. en vervolgens nog meer dan 1k bouwmateriaal plunderen hielp er wel aan bij.

• de eerste plunderingen

Aristo - - Gevechtsrapporten

Ook ik ben aan het plunderen, helaas is mijn buit tot nu toe 1 bouwmateriaal en mijn verlies.. tja... 7 speerwerpers. ('t was een foutje, er stond een muur met als verdediging 13 speerwerpers xD)

• Quote from Paapienarwal: “Quote from El Tigre: “alvast opbouwen voor later die timmerman. Kan je later weer hout besparen voor je gebouwen of om te doneren. Ik denk dat je ook vooruit moet denken om te bepalen wat het beste is om te doen!” Ik heb hem nu op level 2, maar ik zo'n vroeg stadia, zal dit misschien 25 à 50 schelen? En je kon dus die goederen beter gebruiken voor iets anders..” Ja, ik heb er ook over zitten dubben, maar de timmerman spaart in deze fase van het spel, waarbij bouwmateria…

• wat breid jij nu uit op Eta?

Mijn taverne gaat momenteel naar lvl 1. Daarna gaat mijn handelspost een level omhoog, en dan mijn paleis denk ik. Al zal ik de komende dagen waarschijnlijk nog geen kolonie kunnen stichten...

• Wie speelt er allemaal op Eta?

Ik speel ook weer op Eta, dit keer in mijn eentje, onder een andere naam. Ik ken wel wat mensen die ook op Eta spelen, maar we zijn niet echt samen begonnen met spelen zeg maar. Toen Zeta startte ben ik met heel wat mensen van Epsilon daar gaan spelen, waardoor ik ook daar nu ook 13 vriendenbootjes heb. Op Eta helaas niet (al heb ik dus ook bewust gekozen om niet opnieuw met alliantiegenoten daar te starten, maar ik ben benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren, als er zich allianties gaan vo…

• Burst of Agression

He, BoA is back? (BoA is terug) Heel veel suc6 met je alliantie, Lootje! En ik hoop dat ie niet zo snel zal vallen als z'n naamgenoot op Zeta, maar het zal vast wel goed komen. En tot een keer op het slagveld misschien. mvg, Aristo

• Ik heb weer wat plaatsjes vrij!

• Eerste grote alliantie :)

Tja, meestal gaan massa-allianties de kant op van een ongeorganiseerd zooitje spelers bij elkaar die toevallig in dezelfde alliantie zitten maar verder zich niet veel van elkaar aantrekken. In theorie is het mogelijk om een goede alliantie op te zetten met vijftig leden, denk ik, hoewel je daar een erg goed bestuur en erg betrokken leden voor moet hebben. Zoveel leden van die allianties heb ik niet gezien, dus voorlopig blijft het nog 'in theorie'...

• Nog plaats voor 4 cv!

• zeker een mooie schadeverhouding. veel succes met de rebuild beide partijen!

• 3x 25 4x 24 1x 9 Redelijk denk ik toch?

• Handelsschepen

150 nu. Best een mooi aantal vind ik, maar soms is het net iets te weinig.

• Hoeveel steden?

Acht steden, corruptievrij. Zodra mijn laatste stad een beetje ter hoogte is van de andere steden ga ik beginnen met het uitbreiden van mijn paleis en gv's voor mijn 9e stad, maar ik ben nu al bezig met het uitbreiden van de opslagplaatsen...

• Ik heb nog een plaatsje vrij in mijn museum.

• Ovidius (Abi) vs M_D G en TEC

Aristo - - Gevechtsrapporten

Af en toe komt Abi weleens op bezoek bij mij, dit keer stuitte Ovidius echter op mijn volledige leger. Ik kwam pas online bij ronde 7 en het zag er slecht voor mij uit. Gelukkig was mukkes van TEC op mijn eiland zo aardig om me te helpen verdedigen (Ovidius had trouwens ook een stad van hem bezet). Later kwamen er ook nog wat alliantiegenoten bij en ook martienes voegde zich in de laatste rondes nog bij het gevecht. Al met al werd dit het resultaat: Gevecht voor Sulphur Town (03.07.2011 22:45:52…