Search Results

Search results 1-6 of 6.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Quote from Conviction: “het enige rare volk wat ik tegenkom is ben jij robin hoet jij zelf bent de enige die de feiten verdraait en het allemaal goed wil praten, maar wie praat nu nog met je mee?” neeeee,jullie zitten op dezelfde school;) welterusten

• Hierbij stopt onze communicatie helaas, je blijft de feiten verdraaien en kan niet lezen. Ik doe niet mee aan je ja/nee spelletjes. Einde discussie , raar volk dat com!

• Je vraagt aan mij een voorbeeld van een halve onwaarheid?? Zie bovenstaande post van mij. Ben je nu klaar met je ja/nee spelletje?

• Quote from Jeremy: “ik weet dat de oud-DOG leden zich aansluiten bij ROTP, alleen Robin Hoet gaat niet mee naar ROTP, hij is niet gewenst zover ik gehoord heb;)” Ik zit al een tijd niet bij DOG , ik heb nog nooit gehoord van ROTP. Van wie hoor je toch al die onzin ?? Of doe je net alsof je hebt gehoord omdat je niks interessants te vertellen hebt? Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik zal je leden blijven aanvallen.

• Ik ga op v-mode , verander mijn naam , val aan wanneer het mij uitkomt. Ik ben tenminste niet degene die halve onwaarheden vertelt op het forum , die alles maar van anderen aanneemt (f16 ? hahaha) , die zelf een vecht-tactiek hanteerd zoals spelers een ban proberen aan te smeren , die spelers probeert zwart te maken op het forum dmv onwaarheden , die niet doneert , daar zijn com goed in vandaar mijn aanvallen op hun. Tsja eigen schuld ... Nog bedankt voor de 200k gs die ik vanochtend zo mocht op…

• Tsja

Robin Hoet - - Gevechtsrapporten

Pompino heeft geprobeerd me ingame te laten bannen omdat ik mijn stad Pompipo had genoemd. Helaas is pompino non-AGV dus heeft die zelf een ban ontvangen van de GO. En dan op het forum klagen dat ik zoveel groter ben en hem en zijn ally zomaar aanval;)