Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• account interesse

Collin - - Accountruil Archief

overname account geachte Destroyer met belangstelling las ik je berichtje dat je helaas om priveredenen moet of gaat stoppen met ikariam, het leukste spel notabene ! Ik begrijp dat het veel tijd heeft gekost om dat account op te bouwen en zeker moeite kost om hiervan afscheid te moeten nemen zonder te weten hoe het verder gaat met het account. even voorstellen......ik ben Collin en speel al sinds zo'n 5 of 6 jr Ikariam. Ben zelfs zo enthousiast dat ik mijn vader ook speler van ikariam heb gemaak…

• Zoals iedereen heeft kunnen lezen heeft het almachtige NO de oorlog gewonnen van het vele malen kleinere TTV ! TTV heeft zich overgegeven !!! JAJA NO HEEFT GEWONNEN !!!!! maar........ONDANKS DE ACCEPTATIE VAN DE OVERGAVE BLIJFT NO GEWOON DOORGAAN !!! overgave wordt ge-eist maar lijkt niet te worden geaccepteerd !! Er zijn ook wel goede NO leden hoor dus voelt u allen niet aangesproken. hieronder een stand van zaken 2dagen na overgave: Op 25.06.2015 23:25 schreef Aspa1: > > > > Dit loopt er op di…

• -NO- vs TTV

Collin - - Diplomatie

heb alle gs verbruikt alleen nog wat snippertje zoals Naam al verteld. Vind het alleen jammer dat -NO- nu zich het recht verschaft om toch nog even te plunderen (lees natrappen) jammer want dat zou zeta's grootste ally toch niet nodig hebben 8-) :br50: