Search Results

Search results 1-20 of 228.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

mitchell91 - - Diplomatie

Ruimte voor +-10 cv's Naam: Redu

• Volgende keer geen bezettingen meer op mijn eiland aub *knip* Geen van de deelnemers aan dit gevecht zitten in DSS -NijntjePluis

• Geen idee wat ik heb gedaan om dit te verdienen maar ook hier weer een "verdienstelijke" plundering aan mijn poort: Gevecht voor Marmaria (22.06.2012 16:28:25) Vaag uit 16-05-2012, Sulfur vs mitchell91 uit Marmaria ------------------------------------------------------------------- ................................ - Zwaardvechter..........3(-5).... Hopliet..............126(-53)... - Hopliet................0(-44)... Ram...................18(-0).... - Ram....................0(-1).... Kok..........…

• gevecht/oorlo BroFo \ EFOR

mitchell91 - - Diplomatie

jongens alsjeblieft...... als jullie elkaar zwart willen maken: prima maar ga dat in de PM doen... een hele discussie op het forum tussen twee personen is niet echt de bedoeling volgens mij.

• dan denk ik dat je in het vervolg beter een andere aanhef van je bericht kan kiezen Ik vind het persoonlijk wel jammer. Heb ik net 2k bereikt. een 3e stad gemaakt en begonnen met wat leger, en dan is het al voorbij

• waar ik nu benieuwd naar ben is waar tt uiteindelijk water bij de wijn gaat doen. want uiteraard geldt bij een tegeneis ook: je krijgt nooit alles wat je wilt hebben

• Quote from MEMATI: “achja, vind sowieso een oorlogsverklaring eigenlijk onzin, is puur voor bashing-regel. en hoevaak komt het eigenlijk voor dat je 1 stad, 6 keer in 1 dag aanvalt. en ook andere dingen in de gaten houden, hoort erbij in een oorlog. als een buitenstaander het niet ophaalt. zal wel iemand van de tegenstander het ophalen. en veel mensen zitten niet eens op het forum, of kijken echt niet op het forum wie er wel of niet in oorlog is. dus je kan het niemand kwalijk nemen als je gs we…

• Laat ik het ook maar eens proberen Ik ben mitchell91 een 21 jarige ikariam speler die behoorlijk wat ervaring heeft. (zo'n 2,5 a 3 jaar) Ik ben echter, door een lange stageperiode, langere tijd van ikariam weggebleven. Mijn laatste gevechten waren nog toen 150 vuurschepen + 50 balista + subs de beste vloot was. Ik ben echter weer 2 dagen terug begonnen op Theta. Ik ben nu net op mijn 2e eiland gaan zitten en rond binnenkort het onderzoek naar ambassades af. Nu zoek ik een alliantie die mij kan b…

• Wereldvrede?

mitchell91 - - Wereld Discussie

Hoewel ik het met je eens ben over de jonge leeftijd van de server, denk ik niet dat ik dit draadje te vroeg open. Ik denk namelijk niet dat er ook maar 1 ally in de huidige top 5 zit die over een paar weken ineens op plek 75 is terug te vinden. Sure, het wordt nog wel stuivertje wisselen binnen de top 10-20, maar ik denk niet dat er heel veel uit zullen verdwijnen. Ook weet ik dat veel ally's hebben aangekondigd om aanvallend te gaan spelen. Maar daarin schuilt volgens mij een probleem dat onts…

• Wereldvrede?

mitchell91 - - Wereld Discussie

Beste lezers van dit draadje, Ik wil dit hier bespreken naar aanleiding van een berichtje dat bij ons op de angora is geplaatst. In dat bericht werd er verteld dat sommige allianties in de top 10 al onderling vredesverdragen werden uitgewisseld. Nu heb ik dit zelf eerder meegemaakt, en die situatie was niet echt plezierig. Niemand durft nog aan te vallen uit angst dat er een complete wereldoorlog uitbreekt omdat iedereen verdragen heeft. Gevolg is een uiterst passieve wereld waarbij het enkel bo…

• hmmm... dan ben je waarschijnlijk terecht gekomen in een groep die samen heeft besloten om in een uithoek lekker bob de bouwer te gaan spelen. Gaat dan nog leuk worden voor je als alle grote spelers inderdaad in 1 ally gaan. Dan kan je niet echt vrij gaan plunderen

• Quote from bjorens: “in mijn rand zitten ongeveer 85 spelers dus wel erg veel voor een hoekje denk ik ik ben gisteren ook pas begonnen trouwens dus dat is de reden daarvoor” wat vind jij een uithoekje? ik ben ook pas 2 dagen later begonnen, maar zit met 4X 5X toch behoorlijk in het midden.

• als de duifjes van de eilanden verdwijnen ga je waarschijnlijk zakken als een baksteen anyway, ik ben ook weer gister begonnen en zit lekker in een zijstroompje. kijken of het een beetje wil lopen

• alix kwam het ook nog eens proberen. maar nadat een eilandgenootje kwam helpen is ook hij met de staart tussen de benen vertrokken Gevecht voor Marble HQ (22.07.2011 16:05:55) Alix uit Steengoed vs mitchell91 uit Marble HQ, ptah uit Torytia ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........120(-30)... - Zwaardvechter........310(-0).... Hopliet...............88(-182).. - Hopliet..............324(-110).. Schutter.............100(-0).... - Schutter............…

• pfff, overdrijven is ook een vak zeg... die kolos was maar op 20% en alleen om te kijken of 2 tempels nut hebben. (niet dus ) en hoe kom je erbij dat ik niets van me laat horen? ik heb nu al 2 dagen lang een dorp van je bezet

• ook weer wat geprobeerd maar helaas was meneer gaan lopen Gevecht voor kdrl-mcherry (20.07.2011 16:46:54) mitchell91 uit -HP- Hephaistos vs Suzanne uit Miras Mirage, sciencemaster uit CERN, Alix uit Yellow ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet..............240(-0).... - ................................ Ram...................12(-0).... - ................................ Katapult...............6(-0).... - ................................ Kok...................…

• heb nog wat leuks gevonden: Zeegevecht bij ZEPpoint (20.07.2011 9:36:07) mitchell91 uit -HP- Marmer1 vs Storm uit ZEPpoint ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ram-schip..............0(-11)... Vlammenwerper.........35(-5).... - ................................ ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Generalen....................-31 - Generalen....................-59 Aanvalspunten................148 - De…

• zal ik hem dan maar openen? Gevecht voor city of Rehten (19.07.2011 22:14:19) mitchell91 uit -HP- Astarte vs Suzanne uit SuzyStorm, sciencemaster uit Physica, Alix uit Yellow, teddy ruxpin uit Physica, hells raiser uit city of Rehten ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger..........0(-1).... Zwaardvechter........120(-0).... - Zwaardvechter..........0(-50)... Hopliet..............233(-37)... - Hopliet................0(-1…

• nadat ik eeggister mijn goeveneur naar 5 had getild, kwam ik wat grondstoffen tekort, Gelukkig valt er bij ZEP voldoende te halen om weer wat verder te bouwen Gevecht voor Miras Mirage (15.07.2011 21:58:16) mitchell91 uit -HP- Astarte vs Suzanne uit Miras Mirage ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet...............10(-0).... - ................................ Ram...................18(-0).... - ................................ ................................ …

• Even Zep wegsturen

mitchell91 - - Gevechtsrapporten

als we toch oude koeien uit de sloot halen (zie gevecht van 17-6) dan kan deze hier ook nog wel: Gevecht voor ZWAVELZOOI (18.06.2011 20:07:02) mitchell91 uit Den Haag vs abke uit ZWAVELZOOI ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger..........0(-10)... ................................ - Zwaardvechter..........0(-30)... Hopliet...............88(-62)... - Hopliet................0(-90)... Ram...................12(-0).... - Ram…