Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik vind het een goed idee! ik loop zelf ook namelijk steeds te zoeken

• Culturele Verdragen

kimyhkim - - Diplomatie

Bedankt allemaal ik zit weer vol !

• Culturele Verdragen

kimyhkim - - Diplomatie

ik heb nog 8 cv'tjes vrij, wie wil ?

• Culturele Verdragen

kimyhkim - - Diplomatie

Ik ben nog op zoek naar mooie kunstwerken !

• Het wolvenhol

kimyhkim - - Alliantie Gevechtsrapporten

Altijd lekker wakker worden zo Gevecht voor sparta (30.08.2015 1:39:19) kimyhkim[POW] uit Triomf vs mattez24[H-V] uit sparta --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........................56(-11) - ............................................. Hopliet................................87(-9) - ............................................. Katapult...............................10(-0) - .............................................…

• Het wolvenhol

kimyhkim - - Alliantie Gevechtsrapporten

Hierbij nog een paar gevechtsrapporten! Tijd om de groeien pow! Gevecht voor poep (11.08.2015 15:42:42) kimyhkim[POW] uit Triomf vs Micheal2018 uit poep --------------------------------------------------------------------------------------------- Boogschutter...........................13(-0) - ............................................. Speerwerper.............................9(-0) - ............................................. Zwaardvechter..........................12(-0) - .................…

• Show-Off!

kimyhkim - - Gevechtsrapporten archief

Kijk eens aan!! Klein beginnen en dan straks groot eindigen !