Search Results

Search results 1-20 of 228.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Mooie gevechten zo op de valreep Was een nette/ gezellige oorlog Groetjes

• Culturele Verdragen

Chucky - - Diplomatie

En het is weer op. Bedankt!

• Culturele Verdragen

Chucky - - Diplomatie

Vanavond een aantal CV beschikbaar.

• Quote from lady melissa: “Wel Chucky als je nu even zo aardig bent mij te laten weten waar je leger zit kom ik met veel plezier langs bij je. Kan jij jezelf in ieder geval bewijzen of durf je niet? :P” Als ik niet online ben staat mijn leger op 1 van mijn wijn steden. Als je kijkt waar al mijn steden liggen kun je zien dat 1 stad een heel stuk verder ligt dan de rest van mijn steden. Daar ligt mijn leger Ligt overigens niet zo heel ver van het centrum van TTV. Kom je nu langs? . Je bent van hart…

• Quote from -Trickmaster-: “Verder nog 1 opmerking: Ik ben heel blij met de sportiviteit! Geen moddergegooi en dat komt helaas niet zo vaak meer voor. Bedankt daarvoor LAB :thumbup:” Bedankt voor dit compliment Ik wil jullie hetzelfde compliment geven. Vond het ook netjes dat jullie over het algemeen de stad of haven snel weer vrij gaven (mijn persoonlijke ervaring). Tip: Als ik TTV was zou ik mij snel overgeven. Bij LAB vechten wij misschien niet allemaal, maar diegene die wel vechten houden dit…

• Gevecht voor Market (23.09.2015 11:40:56) Chucky[LAB] uit Methamfetamine vs DaniBaba[TTV] uit Persepolis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................280(-84) - Zwavel schutters......................504(-0) ............................................. - Speerwerper............................32(-0) Zwaardvechter.......................789(-732) - Zwaardvechter......................5670(-720) Hopliet............…

• Op verzoek Zeegevecht bij Niet Okey (19.09.2015 20:23:15) rick-B[TTV] uit Monnikendam vs Aspa1[LAB] uit Niet Okey --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-100) - Ramschip.............................347(-76) ............................................. - Ballista schip.........................30(-0) ............................................. - Vuurschip..............................1(-84) ..........…

• Volgens mij zijn wij aan de winnende hand Wij zijn ze op moment slechts aan het uittesten. Even tactiek bepalen. Niets aan de hand

• Quote from Cleo :D: “euhmm ik klik meestal met mijn linkermuisknop wat..... :l0l:” Ik met mijn rechter. Misschien dat ik nu mijn linker knop ga gebruiken. Wie weet Nogmaals iedereen veel plezier

• Quote from Baardmans: “Meestal worden conflicten niet met de mond gewonnen. :stick:” Volgens mij worden de meeste oorlogen/conflicten met de mond gewonnen

• Quote from Torritor92: “Wel heeft TTV (40 leden) meer leden dan LAB (26 leden)” Iedereen bij LAB weet hoe ze moeten vechten. Bij TTV... Tja alleen maar KOLOS hè HAHAHAHAHA Wij trekken het hele leger van TTV in zo'n 3 dagen uit elkaar. Denk niet eens dat het veel goud kost. De meeste zitten immers in de buurt. Ik ga nu vast mijn leger verplaatsen Groetjes,

• Quote from boeda10: “heel veel succes en laten we het gezellig houden liever dan :shit:” Ik denk dat dat wel goed komt Iedereen veel plezier toegewenst.

• HoF -NO- vs C-R

Chucky - - HoF

Mooie gevechten en een prachtige hof. Gefeliciteerd!

• Iedereen veel plezier toegewenst. Ben benieuwd hoe lang deze oorlog zal duren. Denk dat C-R met een dag of 2 geen leger meer heeft...... Groetjes

• Dus op pad gegaan om een klap terug te geven. Helaas niet gewonnen, maar mag de pret niet drukken. Tot snel! (Hidden Content)

• Culturele Verdragen

Chucky - - Diplomatie

Quote from Chucky: “Een paar CV beschikbaar.” En is weer op, thnx

• Culturele Verdragen

Chucky - - Diplomatie

Een paar CV beschikbaar.

• Het wolvenhol

Chucky - - Alliantie Gevechtsrapporten

Jullie zijn lekker bezig Ga zo door! Groet,

• Account aangeboden 20K

Chucky - - Accountruil Archief

Account is weg. Slotje graag

• Account aangeboden 20K

Chucky - - Accountruil Archief

Speler: NDF Bondgenoot: POW Punten: 20,006 Meesterbouwers: 13,174 Wetenschappers: 2,065 Generalen: 63 Voorraad goud: 42,824 Handelsschepen exl bonus: 43 Beste, Een "leuk" beginners account aangeboden. 1 wijn, 1 kristal, 2 marmer, 1 zwavel. Voor de toekomst: 1x Demeter`s tuin, 1x Hephaistos smederij, 2x Hades` heilige groeve, 1x Kolos.