Search Results

Search results 1-20 of 23.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 3.5M Kristal

wiem0 - - Handel

bump

• 3.5M Kristal

wiem0 - - Handel

Ik wil hebben: Kristal voor 15 p/stuk Ik kom niks halen, ook niet voor lage prijzen. Ingame: Wiem0

• Ik zoek er nog een paar Wiem0

• Ook ik zoek nog een aantal cv'tjes mvg Wiem0

• Vesta versus Gamma Force

wiem0 - - Diplomatie

Quote from REXXER: “Walkover? Achteraf gezien wel. Bij de start lagen de generalen echter niet zo ver uit elkaar en zij hebben meer leden. We hadden meer van GF verwacht. De volgende keer zal er dan ook een sterkere tegenstander worden gekozen. Of wellicht worden wij een keer doelwit van een andere alliantie. Wie weet. ” Feiten: Op 20 maart (dag aanmaak topic) Vesta: 455.242 generalen GF: 137.855 generalen Om heel eerlijk te zijn Rex, denk ik dat je eventueel zou kunnen toegeven dat jouw reactie…

• Hout: 5200k Luxe goederen: 2400k Totaal: 7,6m Punten 951k

• Na ZDL weer een gevechtje tegen Titans

wiem0 - - HoF

Zomg zulke schadeverhoudingen zie je ook niet elke dag.

• Omdat het kan!

wiem0 - - Gevechtsrapporten

Dit gaat over dat er bij ons heelvaak ineens hele legers naar huis werden gestuurd. Ik moest dus 8 uur varen naar het gevecht en dan waren ze er een paar ronden en werden ze door een bug teruggestuurd. Van deze bug hadden bij ons veel mensen last. Maar bij ons stonden toch in 99% van de rondes alle linies wel vol met beste eenheden en genoeg reserve.

• Pff eindelijk weer rust Maar was wel geweldig gevecht Quote from "Weds.trijd D.elta 1 jaar": “ Welk gebouw is er als laatste nieuw bijgekomen?”

• Omdat het kan!

Quote from sjonhead: “Het is wachten op het rapport, kijken of die het record heeft gebroken! 895 ronden meen ik mij te herinneren en 23miljoen totale schade..” Wij hadde 805 rondes En rapport staat paar posts erboven. Die mist alleen 1ste 80 rondes

• Omdat het kan!

Quote from Nuos: “Quote from wiem0: “Quote from Z.a.s.Z: “Ik vind het wel een beetje jammer dat er zoveel spelers buiten ZDL zich in het gevecht hebben gemengt, of het nou afgesproken was of niet Grtz ZasZ” Volgens mijn snelle telling waren het 14 mensen die niet van zdl, subz waren. Subz is onze wing dus die mag je ook wel rekenen als Zdl.” Dat is dus meer als de helft van de mensen die BIA in het gevecht had.. tis maar net hoe je het bekijkt natuurlijk, 14 op de 73 (dacht ik?) is natuurlijk ni…

• Omdat het kan!

Quote from Z.a.s.Z: “Ik vind het wel een beetje jammer dat er zoveel spelers buiten ZDL zich in het gevecht hebben gemengt, of het nou afgesproken was of niet Grtz ZasZ” Volgens mijn snelle telling waren het 14 mensen die niet van zdl, subz waren. Subz is onze wing dus die mag je ook wel rekenen als Zdl.

• Omdat het kan!

Gevecht voor ZL Thunderbluff ( 15.05.2010 16:39:40 ) Red Dragon17 uit , King Mark uit , Don P uit , wim2050 uit , Jaimre uit , ZasZ uit , ikke715 uit , Manical uit , lesheep uit , Absynth uit , jagc68 uit , 5hadow uit , skufflord uit , MaikelTjo uit , aik uit , Toetanchamon uit , P5ycho uit , Darrius uit , arjan180 uit , Cybel uit , Rude-E uit , feetje uit , frankenstein uit , Freddie uit vs Axe uit , sjongesjonge uit , Tony uit , networx uit , Leech uit , natoes uit , TBM uit , Gurby uit , bria…

• Omdat het kan!

Lekker howr, grote gevecht duurt denk ik nog 3-5 rondes en dan hebben we die ook binnen.

• Quote from Florius: “Hahaha denk dat Darrius eerder dit bedoeld Darrius BIA 496,808 ikke715 BIA 219,074” Dat is het waarschijnlijk wel ja.

• Omdat het kan!

Quote from jaimre: “Tussenstand grote gevecht zwaardvechters goed berekend !!! ) Een Bond die 3 x zo groot is als BIA, heeft hulp nodig ?( ” Bia: Is een aanvallende alliantie, dus een alliantie waar iedereen houdt van vechten en ook precies weet hoe het het best kan. Zdl: Bouwende alliantie. dus een allliantie waar de meeste mensen niet houden van vechten en ook niet precies weten hoe en waar.

• Omdat het kan!

Quote from Darrius: “Quote from wiem0: “Beetje zwak dat ze niet tot het bittere eind doorvechten maargoed. Gevecht voor plaag 5 ( 05.05.2010 14:24:35 ) Wienna uit , Darrius uit , ikke715 uit , Absynth uit vs waaijenplaag uit , azulfc uit , The Matrix uit , danie uit , ZombieWolf uit , sjongesjonge uit , networx uit , wiem0 uit , Mexico_FM uit , Alektos uit ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1750(-0).... - Zwaardvechter.......3467(-0).... Hopli…

• Omdat het kan!

Beetje zwak dat ze niet tot het bittere eind doorvechten maargoed. Gevecht voor plaag 5 ( 05.05.2010 14:24:35 ) Wienna uit , Darrius uit , ikke715 uit , Absynth uit vs waaijenplaag uit , azulfc uit , The Matrix uit , danie uit , ZombieWolf uit , sjongesjonge uit , networx uit , wiem0 uit , Mexico_FM uit , Alektos uit ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1750(-0).... - Zwaardvechter.......3467(-0).... Hopliet...............92(-473).. - Hopliet...…

• Wipe Out voor Zuiderlingen

wiem0 - - HoF

Tja, toch sneu dat sommige allianties vinden dat ze alles mogen. Maargoed toch mooi gevecht.

• Quote from jw25: “Quote from Leech: “Nu nog even de reden horen waarom Titans ineens veelvuldig ZDL aanvalt.” huh lzdl zondernaam waar bazeer je je dit op ? ik zie 2 leden van titan die aanvallen ? tegen zdl wat heeft titans er mee temaaken ? Dat titan al aantal x aanvalt deze week. Toen was het echter niet zo'n gevecht ”