Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het is zeker geen slecht idee. Het paleis is waar de regering van je rijk zit en dus in één oogopslag je rijk te overzien MOET zijn. Op dit moment is het paleis maar een paleisje van beginnend vorst. Ik zou er graag ook nog het overzicht van de troepen in zien, het overzicht in welke stad een piratenvesting zit en zo kan men nog wel meer bedenken. Kortom in het Paleis hoort het overzicht (wat nu bijv in het museum pas gezien wordt) over de tevredenheid, de stand van zaken in het rijk, wordt er e…

• Sap Vs TTV

0_Caveman_0 - - Diplomatie

Ow valt mee dat ie dan geen kolos ingezet heeft..........als wij dat doen beginnen ze te huilen........maar dit is al de 5e in 24 uur van hun.... Locatie Datum Onderwerp Polis 08.11.2015 13:50 Het wonder Kolos' van Bassa is actief.

• Sap Vs TTV

0_Caveman_0 - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (07.11.2015 16:49:07) kyra[-SAP-] uit Polis, πβ Hartland3 vs rinsma[TTV] uit MARMER 3 Hepa --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.......................130(-0) Zwavel schutters.......................0(-41) - Zwavel schutters......................964(-0) ............................................. - Speerwerper............................60(-0) ..............…

• IK zie een hoop goede en nieuwe voorstellen. Ook in de andere topic die falonso aanhaalde.. Ik denk dat GF er zeker iets mee zou kunnen als ze WILLEN !! De top 10 van het spel wordt nu gevuld met elke maand dezelfde personen die van meet af aan overal ploffers neerploffen met hun multi accounts. Spelers die hun maar proberen te kapen worden vervolgens compleet onder druk gezet door havens en steden te bezetten. Voor mij is dit een vorm van bedreiging. Dus er moet iets gebeuren dus ik denk dat ee…

• Quote from Dodo: “Tja... het leuke is dat je na een uitbetaling direct bij iedereen kan plunderen die in de top 50 is gekomen...... En als jouw alliantie niet in de top kan komen, moeten ze het anders aanpakken zodat ze wel in top komen” Ja in de GOD modus blijven..............

• Ook dat is een goeie mogelijkheid die ik zou steunen Sebas.............

• Quote from Albert: “als ik aandeelhouder van GF zou zijn, strak bussinessplan ! als speler denk ik er echter anders over....” Ja Albert dat klopt wel........ Maar als GF zo door gaat, verdrinkt hun bussinessplan in de zee doordat er straks alleen de grote rupsen-nooit-genoeg overblijven En dan hoeven ze geen ambro meer uit te geven.......

• Blijkbaar is het piratenspel een beetje uit de hand gelopen en er gebeuren in mijn ogen zeken in het spel die door GF niet voorzien waren in hun ontwerp voor het spel. Op dit moment wordt het spel overheerst door mensen, die op grond van het aantal accounts wat ze hebben, meerdere polissen kunnen bouwen. Nu kan je in die polis direct een piratenvesting bouwen, wat ik persoonlijk niet juist vind. Dat geeft hun het voordeel dat ze de eerste avond hun account al zo groot maken door hun subaccounts …

• Gevecht voor LAB Lain Drinks (21.09.2015 16:30:50) Caveman[TTV] uit lorriepetoer, Kefferbak[TTV] uit Zwavel 2 Kolos, Las Zwavelia, Duke24 T[TTV] uit lorriepetoer vs Jason3[LAB] uit LAB Aria, Danny14[LAB] uit LAB Kristal Hpp, SpeedyG[LAB] uit Mordor, Lainfan[LAB] uit LAB Lain Drinks, Tuske2[LAB] uit Tuskepolis8 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. …

• Er werd geroepen dat TTV alleen maar kolos inzet....de eenige kolos die ik tot nu toe gezien heb waren allemaal van LAB...........jammer Gevecht voor Granarium (19.09.2015 21:32:37) Caveman[TTV] uit Verbroog vs baardmans[LAB] uit Granarium, Danny14[LAB] uit Lab t Feestcafe, Aeneas[LAB] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................2(-0) Hopliet........…