Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Cine-Theater

Inishca - - Vragen & Hulp

Op het moment zijn op Zeta de bouwtijden en vaar tijden verlaagd. Hier staat niets van op het forum?

• spelwijziging 7.8.0

Inishca - - Algemeen

Bedankt ik kan in ieder geval proberen mijn stadhuis te uppen. Maar alleen in mijn hoofdstad of allemaal? De meeste hebben ploffers level 01 dus het blijft de vraag of dit de oplossing is. En dan is een hoofdstad op een wijneiland toch een stuk gemakkelijker in verband met de wijn consumptie. Ik sta op een zwavel eiland dus zal ik steeds wijn moeten verschepen daarom heb ik die niet zo hoog gemaakt. Het is toch echt geen kleine account die ik heb 79e plaats met 23.676.401 punten. Info via het he…

• spelwijziging 7.8.0

Inishca - - Algemeen

Ik kreeg voor 250 gunsten maar 1 x 400 marmer in de stad waar ik stond. En geen 12x 400K=48K luxe goed. Toch wel een groot verschil met 1 x stoom hamer voor 900 gunsten die in elke marmer stad voor 12 uur wel aan gaan. Als je op een kristal eiland staat kan je alleen kristallen boor doen. Bij zwavel alleen emmertjes-rader enz. kwestie van op de juiste eiland staan. Dus die 900 gunsten zijn zeker veel voordeliger.