Search Results

Search results 1-19 of 19.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Kapersvaart

polaris - - Klachten & Bugs

Dank je wel, zal het in de gaten houden

• Kapersvaart

polaris - - Klachten & Bugs

Hoi, Na 8 x een kapervaart te hebben gestuurt moet ik alweer zo'n irritante code invullen, is dit het normale aantal of varieert dit? Ik begrijp waarom de code is ingevoerd, het is meer de frequentie ervan Het is mee nooit eerder opgevallen dat dit zo vaak moet. Groeten Polaris

• Barbarendorp infotabel

polaris - - Algemeen

ok, dank je wel, goed om te weten, heb dus duidelijk nogal wat grondstoffen laten liggen

• Barbarendorp infotabel

polaris - - Algemeen

Kun je vaker op en neer varen voor je buit? Ik heb nu 326 boten nodig voor de buit (level 38) Kan dat nergens vinden

• Weer terug online

• Krijg de start pagina maar wanneer ik inlog dan krijg ik "This webpage is not available" Zowel via http als via https Ik kan wel op de engelse test server komen. Gr Polaris

• Quote from MasterD: “waarom durf je degene die je hebt geplunderd niet te noemen en haal je deze weg uit het gevechtsrapport?” We kunnen onze paashaas niet vrijgeven. Al hoe wel toen D-R bij mij langs kwam ben ik wel genoemd Ben benieuwd wanneer dit word verbetert

• Quote from risk: “Zeer sportief van je Polaris Succes met sparen voor je gouverneurs upgrade. Gr, Risk” Tuurlijk, is onderdeel van het spel, jammer voor mij, maaaar ik weet waar het naartoe is gegaan Polaris

• Het is alleen jammer dat jullie niet alle gevectrapporten hebben geplaatst Volgensmij zijn er een paar traag of zijn aan het prutsen geweest Aan allen: jullie moeten wel een beetje opletten als jullie zo'n grote actie op touw zetten

• Goede actie heren Gefeliciteerd

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

Zeegevecht bij Grape paradise ( 27.04.2010 13:21:22 ) hephaistOs uit Atlantis, Dagothe uit Dagonis vs polaris uit Meer steen ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-16)... - Ram-schip..............4(-40)... Ballista schip.........0(-29)... - Ballista schip........14(-0).... Vlammenwerper..........0(-20)... - Vlammenwerper..........1(-1).... Scheprad-ram...........0(-12)... - Scheprad-ram...........5(-0).... ................................ - …

• Argos verklaart de oorlog aan Gmb

polaris - - Diplomatie

Ha leden van Argos Hoop dat jullie het ook zo een spannende oorlog vinden en dat het het allemaal waard is Ben zwaar onder de indruk van alle bezettingen en blokkades enzo gr Polaris

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

Quote from marvinator86: “sorry maar ik ga me niet bemoeien met deze oorlog maar dit is een beetje zielig he constant polaris blijven bestoken zodat zn leger niet op orde komt ik ga ervanuit dat GmB nog wel meer leden heeft die jullie kunnen gaan lastigvallen stelletje helden en een beetje trots lopen doen als ze weer wat gs hebben gejat wat een lachertje zeg snap nog steeds niet wat NOA met die RoG gasten moet zeg pfff :thumbdown:” Dank voor je support gr Polaris Gezamenlijke warn met je andere…

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

waar zie je me smeken dan? ik probeer nog een beetje lol te hebben in het spel Gezamenlijke warn met je andere posts geronimo

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

LOL als jullie stoppen met aanvallen kan ik meer troepen maken natuurlijk Kun je dat even in een rondgaande mail in je alliantie doen Gezamenlijke warn met andere posts geronimo

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

ok vooruit klein beginnen Gevecht voor Marmerie ( 24.04.2010 5:17:28 ) Devil uit Zwavel city HQ vs polaris uit Marmerie, Stone age ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger.........10(-0).... ................................ - Boogschutter...........4(-0).... ................................ - Stoom reus............11(-0).... ................................ - Kok...................31(-0).... Spearmen?..............0(-27)…

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

hoho indrukwekkend zeg Gezamenlijke warn met andere posts geronimo

• Argos verklaart de oorlog aan Gmb

polaris - - Diplomatie

Goed gesproken Bie Gr Polaris Lid van GMB Voortaan iets met inhoud aub: één prewarn voor spam -Freule-

• ARGOS vs GMB

polaris - - Diplomatie

na 58 ronde heb ik me teruggetrokken, was toch iets teveel van het goede Erg jammer dat ze zo'n akkefietje meteen moeten aangrijpen om de oorlog te verklaren Ik heb er van genoten +1 warn Enkel CR's in een CR-thread posten geronimo