Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Show-Off!

Geert1823 - - Gevechtsrapporten archief

Ze kwamen weer aan hoor met 2 man. Ze dachten ongezien te kunnen landen bij een kleine speler in de buurt, maar dat zat ze niet glad. Eerst de ene opgevangen. Toen die vloot gevlucht was begon meteen het 2e gevecht waarbij eenheden van beide spelers betrokken waren. Zeegevecht bij Ares (06.09.2015 21:51:00) Naam[ATT] uit Wijn vs Geert1823 uit mykene, plevier uit Ares --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................…

• Show-Off!

Na de kolos nog maar eens wezen kijken en alles lag er nog. Zeegevecht bij FireCristal (01.09.2015 16:21:42) Geert1823 uit mykene vs Pink-Dragon[ATT] uit FireCristal --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................240(-60) - Ramschip..............................0(-380) Rakettenschip.........................43(-37) - Rakettenschip...........................0(-1) Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Scho…

• Show-Off!

Gisteravond hier nog maar wat opgeruimd, voordat ze weer midden in de nacht komen klieren. Zeegevecht bij Nails1 (31.08.2015 23:13:26) Geert1823 uit heraklieo, Nails1 vs Pink-Dragon[ATT] uit Nails1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................142(-30) - Ramschip..............................0(-232) ............................................. - Vuurschip..............................0(-10) Stoomram............…

• Show-Off!

@Swiftor In post 205 (die ik citeerde) had Chucky al een gevechtsrapport gepost. De 3 spelers zijn Naam, Pink Dragon en Chucky. Vanwege de nieuwe aanval maar weer eens wat gaan plunderen. Gevecht voor Blood1 (31.08.2015 17:01:02) Geert1823 uit athena vs Pink-Dragon[ATT] uit Blood1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - ............................................. Zwaardvechter.................…

• Show-Off!

De gemene speler is weer actief! Ik had gedacht dat ze hun lesje wel geleerd hadden. Maar Naam kwam weer aanwaaien bij een eilandgenoot. Die heb ik maar even geholpen om de haven vrij te houden. Ik had namelijk het voorgevoel dat de bootjes anders even later mijn kant op zouden komen. Mooie schadeverhouding in ieder geval Zeegevecht bij Marmer (31.08.2015 10:44:36) Naam[ATT] uit wijn 1, Wijn2, Marmer 2 vs Baba uit Marmer, Geert1823 uit ikaria, sparta, olumpia ------------------------------------…

• Show-Off!

Quote from Chucky: “Deze gemene speler valt mijn allianiegenoot herhaaldelijk aan. Tevens is hij een eilandgenoot van haar. Behoorlijk laf dus.” Gemeen ben ik zeker En daar is ook een goede reden voor. Die allianiegenoot waar je het over hebt is namelijk begonnen om eilandgenoten aan te vallen. In een poging dit te stoppen heb ik wat havens bezet. Als dank werd ik midden in de nacht geplunderd door jouw allianiegenoot (over laf gesproken) Gevecht voor ithake (26.08.2015 2:39:20) Pink-Dragon[ATT]…

• TTV vs. BEES

Geert1823 - - Diplomatie

ik heb nog 2 kleine gevechten Zeegevecht bij Munkar (27.04.2013 12:02:13) Geert1823 uit 僕 Durocortorum vs paping uit Munkar ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............298(-30)... - Ramschip..............44(-66)... Katapultschip.........56(-0).... - ................................ Mortierschip..........42(-0).... - Mortierschip..........42(-0).... Stoomram.............167(-43)... - Stoomram..............66(-59)... Rakettenschip........122(-18)... - R…

• TTV vs. BEES

Geert1823 - - Diplomatie

2 mooie vlootgevechten hij trok zich terug maar ik ben nog een keer gegaan om de rest aan te pakken. Zeegevecht bij Machine 9 (27.04.2013 17:43:58) Geert1823 uit Munkar, Machine 1, Machine 12, Machine 9 vs demachine uit Machine 9, paping uit Munkar ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............185(-185).. - Ramschip.............306(-271).. ................................ - Onderzeeër.............0(-5).... Katapultschip........112(-0).... - ............…