Search Results

Search results 1-20 of 38.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Paradox - - Wereld Discussie

Ik steek tegenwoordig niet meer veel energie in het spel maar ik merkte dat er iets mis was. De avond voor zn overlijden heb ik nog een berichtje van m gekregen. Toen ik het nieuws las, moest het echt ff op me inwerken. Albert wist dat ik geen spraakwaterval ben. Ik heb hem destijds op epsilon leren kennen als mede EMP-lid. Hij was daar net begonnen en vroeg om wat gs om hem op weg te helpen. Later op delta bij BOG is ie eigenlijk echt uitgegroeid tot mijn ika-maat. Maar het was ook ongeveer de …

• BOG vs Hades

Paradox - - Diplomatie

gelukkig had ik nog een paar bootjes meer.... Zeegevecht bij Montfoort (25.03.2014 2:14:17) Paradox uit ۞abeele۞, Money, Montfoort, Kashmir vs Brinkie4 uit Montfoort --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................528(-120) - Ramschip..............................0(-300) Vuurschip............................12(-120) - Vuurschip...............................0(-1) Mortier schip.........................126(-0) - Mort…

• BOG vs Hades

Paradox - - Diplomatie

de dag is nog niet afgesloten he? maar goed je hebt een kleine winst geboekt. je hebt er wel een aantal keer voor terug moeten trekken en een kolos voor gebruikt (ik was even met andere dingen bezig, jammer want je had net het probleem van de actiepunten voor me opgelost) maar ik kreeg nog het verzoek om een paar oudere cr's te posten, tussen al die halve cr's is het nog lastiger zoeken dan naar leger en vloot, maar hier komen er een paar: een paar oudjes. misschien stonden ze er al, maar vast n…

• LEF Vs EMP

Paradox - - Gevechtsrapporten

deze zou helemaal compleet moeten zijn: Zeegevecht bij Drunk City (11.03.2013 20:26:18) Paradox uit ۞Stoney۞, ۞Koffie elders۞, Zwerkje uit ۞Koffie elders۞, ۞Doom1, ۞Doom3, ۞Onbezet۞, ۞Stoned Emp III, ۞Stoney۞, ۞ Fyrsta Borg, ۞ Seinni, ۞ Sjötta, ۞Welkom, ۞Verse koffie, ۞Help een EP۞, ۞ Fimmta, Happy hour, cpt-Spaulding uit Happy hour, ۞Doom2, ۞Eden lake, ۞Dust, ۞amy, ۞Doom1, ۞Doom3, ۞Doom4, Mitta uit Happy hour vs Jabber uit Vivamus, polisie, Cave Canem, modoo uit Polis, Happy hour, SvS uit polis…

• BOG vs TiC

Paradox - - Diplomatie

Ik had gisterochtend een haven van nicky bevrijd, dat ging niet onopgemerkt voorbij. Enthousiast kwamen de scheepjes met duizenden op me af. Helaas kon ik niet blijven om te waven, maar ik kon bezig blijven terwijl elders de restjes werden opgeruimd. Daarna hebben we samen gezellig andere restjes gemaakt en opgeruimd: Zeegevecht bij Nickybuild 6 (10.09.2012 3:25:27) ruini uit Nickybuild 7, Ѫ Piraeus, -Bloesem- uit Nickybuild 7, jos944 uit Nickybuild 7, Ϟoryziaslatipes, Glaurung uit Ϟ Sopolonera,…

• BOG vs TiC

Paradox - - Diplomatie

deze was wel de moeite waard: Gevecht voor Ϟ Vicum Dio (03.09.2012 3:24:48) Paradox uit Nickybuild 7, Ϟoryziaslatipes, Ϟ Vicum Dio, XkallistratosX uit Libelludae vs DeeJee uit Ϟ Vicum Dio, Ϟ Aphanius, Rilrak uit Ϟ MetreA, simon uit Ϟ Walterville, jos944 uit Ϟ Stekelbaars, Ϟ Aphanius ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1259(-1633). - Zwaardvechter..........0(-2271). Hopliet.............1255(-2432). - Hopliet...............40(-832).. Schutter....…

• oorlogsverklaring BOG naar TNT

Paradox - - Diplomatie

Quote from jos944: “Quoted from "Paradox" ik twijfel er niet aan dat TNT nog wel een aantal tandjes bij kan schakelen, ik ben gewoon benieuwd hoeveel. maar als BOG zich er in gaat mengen, zal het niemand verrassen als dat te weinig blijkt te zijn. Dat tandje had Zlatni gisteren kunnen doen.. Hij komt uit v modus. in zijn stad staan 8000 hops, 6500 zwaard, 100 zwavel, 225 gyros en 335 bombs en nog wat andere kleine eenheden en ook 100 koks. Voldoende lijkt mij om te komen helpen bij het gevecht v…

Paradox - - Diplomatie

Quote from jos944: “(en ik meen ook door jou) stelsel matig TICO / TIC-N leden op een zwavel eilanden aangevallen” dan laat maar eens 1 cr van een plundering van mij op een TICO/TICN-lid zien. verder hadden jullie ook best allang de oorlog aan TNT mogen verklaren als jullie onze aanvallen beu waren. ik zie in een week 10 verschillende spelers van TIC op chan chan man af komen. daar reageer IK op. Dat jullie langs kwamen toen we met BOG in gevecht waren en dat jij in je stadje loopt te rebelleren…

Paradox - - Diplomatie

Ten eerste zijn er in de laatste gevechten tussen BOG en TNT dingen gebeurd die niet kloppen. Ik ga het gebruik van de kolos niet goedpraten en ook het aanvallen van jullie uitvalsstad niet, maar als we daar een hofje wilden maken snap ik niet dat jullie daar havens kwamen blokkeren. Maar blijkbaar was er afgesproken dat wij jullie aanvoerlijn niet af mochten snijden en jullie de onze wel. Dat TIC daar tussendoor komt vervelen mag blijkbaar ook gewoon. Ten tweede verwacht ik dat TIC direct of in…

• blijkbaar was het inderdaad nog niet genoeg geweest. vergeet jos alleen te melden dat hij eerst weer bij chan chan man langs was geweest. maargoed we komen weer langzaamaan in beweging. Gevecht voor Ѫ Piraeus (06.04.2012 0:38:11) jos944 uit Athens vs Paradox uit HermesHouseWine ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet..............112(-7).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ .................…

• Quote from jos944: “maar goed we hebben even wat gerommeld om hun wonders op te krijgen....dat is dus nummer 2 die 7 dagen geen Hephaistos kan gebruiken :-D” Er zijn nog mensen bij ons die nog wel een smederij klaar hebben staan, hoor. Voorlopig moet ik misschien even zonder smederij stellen, maar ik heb nog wel wat leger en vloot hoor. Of probeer je me daarom een ban aan te smeren. Ik geloof niet dat ik ergens regels overtreden hebt, maar ik denk dat een GO snel uitsluitsel kan geven. Quote fro…

• eigenlijk waren mijn bootjes alleen maar een beetje vies geworden in de tijd dat ze bezig gehouden zijn, dat kunnen ze er op de terugweg mooi vanaf spoelen: Zeegevecht bij Ϟ Stalidazwav05 (30.03.2012 13:51:01) Paradox uit Ϟ Aphanius, Ѫ Troje, Ϟ Vuurgarnaal vs Enne63 uit Ϟ Stalidazwav05 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip............116(-24)... - Ram-schip..............0(-100).. ................................ - Ballista schip.........0(-200).. .........…

• nog een kleintje, maar wie het kleine niet eert... Gevecht voor Ϟoryziaslatipes (30.03.2012 9:13:09) Paradox uit Ϟ Aphanius vs -Bloesem- uit Ϟ Boshoek Ϟ, Titan uit Ϟ TitanSulphur, jos944 uit Ϟoryziaslatipes ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........520(-0).... - Zwaardvechter..........0(-1).... Hopliet..............388(-212).. - Hopliet...............35(-665).. Schutter.............120(-0).... - Schutter...............0(-115).. Gyrocopter...........…

• Dit lijkt er meer op: Zeegevecht bij Ϟ Aphanius (30.03.2012 7:04:38) Paradox uit Ϟ opa 2 m, Ϟ Stekelbaars, Ѫ Troje, 013kevinli uit Kevin-Wijn vs ruini uit Ϟ sparta city, -Bloesem- uit Ϟ Zwavelhoek Ϟ, Ϟ Steenenhoek Ϟ, Ϟ Boshoek Ϟ, jos944 uit Ϟ Aphanius, Ϟ Paradijsvis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip............132(-53)... - Ram-schip..............1(-104).. Ballista schip........50(-0).... - Ballista schip.........0(-60)... Vlammenwerper..........5(-115…

• Omdat ze bij tic met een paar man EEN speler van ons lopen te vervelen, vond ik het tijd voor actie. Zlatni wilde allemaal moeilijk gaan doen met een oorlog binnenkort, ik zie het nut er niet van in om zo lang te wachten. Natuurlijk ben ik niet te beroerd om een stukje te gaan varen. Verder nog gefeliciteerd dat jullie me tot terugtrekken hebben kunnen dwingen. Dat valt nog niet mee met z'n 3-en als ik met 80% van mijn vloot op een ander eiland bezig ben. Maargoed tijd voor wat rapportjes van mi…

• tegen BOG gaat het natuurlijk om het grote gevecht, maar gisteravond zag ik TIC-spelers onderweg naar steden van ons. Ik zou niet durven beweren dat BOG hulp van TIC wil/ nodig heeft. Maar ik stond eigenlijk langs de zijlijn te wachten, toen ik zag dat TIC zijn opmars doorzette naar ons eiland. Daar hield het ook op voor ze. Verder stond plensbui wel even met wat eenheden aan hun kant te vechten. Maar toen ik hem vroeg of ik het daar tegen TIC mocht houden trok hij alles terug. Kon ik rustig een…

• Zlatni

Even voor de goede orde, gratje stond er maar met 1 speerwerper. Dus eigenlijk was het 2 vs 2 daar op het eiland. Neemt niet weg dat ik het leuk vond dat Zlatni ons toch nog even op kwam zoeken. Lars kwam nog het eiland op, maar ook hij bracht niet waar we op hoopten. Gevecht voor φ Barcelona 6 (13.11.2011 17:21:22) lars lebens uit born4, born7 vs Paradox uit edd marmer, eddd marmer, Hortovinia, Eddd marmer, eddd uit Eddd marmer ───────────────────────────────────────────────────────────────────…

• TAFT vs -TT- & POW

Ach Winnie, ik sliep ook toen jij langskwam. Maar als je met je hand in de honingpot hebt gezeten (of eigenlijk mijn houtschuurtje) is het niet handig om voor de deur in slaap te vallen. Volgende keer misschien iets minder hout inladen, verder had ik zelf een beetje lang werk. Maar voor mij zegt het genoeg dat jij bij mij je handelsvloot volgeplunderd hebt en dat je het vervolgens nodig vind om nog eens terug te komen. De kolos zal koud staan en de smederij warm.....

• Oi Oi Oi

en nog 2 vlootgevechtjes: Zeegevecht bij Hephaistos (02.10.2011 11:37:01) Max uit Dionysus II, Paradox uit Hephaistos, Hermes, bal terror uit bal terror vs johanstrokap uit Johan 3, PSYCLONE uit SteenwijksPOL ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip.............34(-42)... - ................................ Ballista schip.......178(-0).... - Ballista schip.......155(-5).... Vlammenwerper........242(-134).. - Vlammenwerper........848(-198).. Katapult schip.....…

• Oi Oi Oi

Enige tijd geleden is Sjonhead gestopt op delta. De speler die het account overnam wist eerst nog een vracht zwavel los te peuteren bij onze Max en kwam vervolgens met de melding dat hij de kans kreeg om naar DE nr2 alliantie van delta over te stappen. Zo'n kans kon hij niet laten schieten en dat moesten wij maar begrijpen. Dit zagen we toch als een lichte belediging aan ons adres, dus toen hebben we hem een tijdje goed bezocht. Onlangs was er al iets van reactie van OI gekomen, maar gisteren wa…