Search Results

Search results 1-11 of 11.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Vete tussen -SAP- en C-R !

The-Pope - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (24.03.2016 23:19:11) tip_7_9[-SAP-] uit Polis, Franky[-SAP-] uit vesting, Floki[-SAP-] uit Zwavel I, kyra[-SAP-] uit Polis, vesting, Embio[-SAP-] uit Polis, Konijnenbbq, RIP-asanka[-SAP-] uit vesting, kristal, Polis, disora, Soesje, Polis, Pandora25[-SAP-] uit vesting, Polis, Hera, Rune, Zwavel I, Epimetheus, KonijnenVriezer, Konijnenbbq, Pokermaximus[-SAP-] uit vesting, Polis, Zwavel I, Freedomgamma[-SAP-] uit Zwavel I, Polis, Paul66[-SAP-] uit πβ Doetinchem, πβ Oss, vesti…

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

The-Pope - - Diplomatie

Hier mag een slotje op

The-Pope - - Diplomatie

Dz thanks voor de leuke en sportieve strijd Nadat ik een paar mortiertjes van Thug te pakken had dacht ik dat mijn oorlog niet meer stuk kon tot Super Shooter die van mij te pakken had Maar kon er wel om lachen en vooral toen ik er ook nog wat van Pieterr wist te slopen :D Normaal lukt dat echt niet !! Nu de Vete voorbij is mag er van mij ook over 24h een slotje op. Thanks to all. :goika:

The-Pope - - Diplomatie

Lief klein konijn is eigenlijk niet lief en ook niet klein :chinese: Dz toch de schade weten in te halen Zeegevecht bij LiefKleinKonijn (12.11.2015 15:30:05) Thug[-DZ-] uit Crazy Zone, KMiniJeroen, Command Center, LiefKleinKonijn, -TT-, Pieterr[-DZ-] uit Do not enter vs Undertaker[C-R] uit bone collector, Polis, B engel[C-R] uit Polis, Buffel[C-R] uit Polis, Iam, The-Pope[C-R] uit LiefKleinKonijn, Grapes II, Grapes I ------------------------------------------------------------------------------…

The-Pope - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (09.11.2015 20:39:12) Thug[-DZ-] uit Crazy Zone, Wine, Polis vs gerrie8888[C-R] uit stroef, The-Pope[C-R] uit Polis, Django Wijn, Magic Town, zwavel1, Cleo[C-R] uit M Plankton, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................2(-0) Zwavel schutters......................705(-0) - Zwavel schutters......................106(-0) ................…

The-Pope - - Diplomatie

Hier een plekje voor alle Gr's en andere discussies tussen C-R en -DZ- Bij C-R kan je op je verjaardag een spamdag aanvragen, nu was ons konijntje grafi gisteren jarig... en wat vraagt hij... hij wil een mepfeestje Kees was daar wel fan van, maar verstuurde de uitnodigingen weer eens veel te vroeg de deur uit :stick: Toch zijn volgens mij beiden partijen Kees dankbaar daarvoor en hebben we besloten een vete te doen om zo onze oorlog/vete/knokpartij zo voort te zetten. Bij deze willen wij dan ook…

• DND op bezoek :)

Peterpan - - Gevechtsrapporten archief

Beste DND, Wie is nog eens begonnen met aanvallen ? Ofjah probeerde aantevallen.. Heb ook het ingame bericht waarin Rhunon verteld dat hij komt om te plunderen. Dus graag jullie excuus voor de onwaarheden dat wij zijn begonnen met aanvallen en plunderen in jullie rug !! Of heb ik het fout ? :dashh: Gevecht voor Polis (31.05.2015 20:47:21) deuz14[LFT] uit Wijn2, Thiefforreal[LFT] uit Polis vs Rhunon[DND] uit Polis, Bender[DND] uit Braavos ----------------------------------------------------------…

• Heey Thug, Wij waren ook graag door gegaan maar konden niet meer verversen omdat alles havens bezet waren Zonder mortieren door vechten is geen optie Mooi gedaan van jullie kant

• Prutser haha

Peterpan - - Gevechtsrapporten

Beste Sinured, Je stad met 70k generalen verplaatsen na iemand die maar 7k generalen heeft omdat die oorlog met zn buurman heeft die 190k generalen had,had van jou kant toch wel een beter gevecht verwacht. Een prutser met grote mond die er niks van bakte en er snel weer vandoor ging met de staart tussen de benen :br50: Plaats ook de mooie plunderingen van mij op jou waardoor je mijn kant op gekomen bent. Leer je mss nog wat Igg succes in de toekomst want we zullen elkaar nog wel eens tegenkomen

• Echt ?

Peterpan - - Diplomatie

Lol alle ophef om niks want Wimpiewampie is weer online.

• Bedankt TAFT, ik stop ermee

Peterpan - - Diplomatie

Wimpiewampie waarom maak je dan generalen bij als je niet wilt vechten ?