Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

RedTiger. - - Diplomatie

Ah iets minder 35 nu

• Culturele Verdragen

RedTiger2 - - Diplomatie

Nog 50 Cvtjes vrij op RedTiger2

• -Sap- Vs -No-

RedTiger2 - - Diplomatie

Gevecht voor ۞ Hotel (28.11.2016 19:34:11) RedTiger1[-SAP-] uit Sirenia M vs joop57[-NO-] uit ۞ Hotel --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Gyrocopter..............................8(-0) ............................................. - Muur....................................4(-3) Zwaardvechter.........................344(-0) - ............................................. Hopliet..............…

• Bedankt REBEL

RedTiger2 - - Diplomatie

Gevecht voor ۞ Bravo (28.11.2016 10:16:56) RedTiger1[-SAP-] uit Sirenia M vs joop57[-NO-] uit ۞ Bravo --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........................119(-2) - ............................................. Hopliet...............................157(-3) - ............................................. Gyrocopter.............................20(-0) - ............................................. Ram..................…

• haha

RedTiger2 - - Diplomatie

Altijd fijn die gratis gs van NO hahahaha Gevecht voor ۞ Hotel (27.11.2016 14:04:21) RedTiger1[-SAP-] uit Sirenia M vs joop57[-NO-] uit ۞ Hotel --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........................148(-2) - ............................................. Hopliet...............................147(-3) - ............................................. Gyrocopter.............................20(-0) - ..........................…

• ,

RedTiger2 - - Diplomatie

NO bedankt voor alle GS want ik heb nog meer gepakt alleen ga niet alles posten natuurlijk, heb overigens niet zoveel tijd als jullie. Kunnen we inderdaad goed gebruiken die GS. Gevecht voor INGTBS (26.11.2016 16:33:59) RedTiger1[-SAP-] uit Jupiter vs Evilpenguin[-NO-] uit INGTBS --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................187(-0) - ............................................. Zwaardvechter..................…

• Cvtjes

RedTiger2 - - Diplomatie

Ik heb ook nog paar cvtjes vrij, RedTiger1

• 2 Miljoen kristal

RedTiger2 - - Handel

Ik bied aan: naar eigen keuze Ik zoek naar: Kristal 2 miljoen Ingame nick: RedTiger1 Opmerkingen:Stuur me ingame maar een berichtje.

• ..

RedTiger2 - - Diplomatie

(Hidden Content)

• 120 Cvtjes

RedTiger2 - - Diplomatie

Wegens incatief op account RedTiger2 daar nu 120 CVs vrij! :l0l: