Search Results

Search results 1-20 of 79.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Shadowking - - Wereld Discussie

Wat verliezen we alweer een topspeler!! We hebben elkaar een paar keer gesproken, maar echt goed kenden we elkaar niet. Neemt niet weg dat dit heel bedroevend is! Sterkte aan familie en vrienden. Rip -Albert-

• Op zoek naar 10 cv-tjes! Greetz, Shadow..

• 5 unieke stukken! Wie wil ze? Greetz, Shadow..

• 6cv's in de aanbieding! Greetz, Shadow..

• Op zoek naar een 11tal cv-tjes!! Greetz, Shadow..

• Op zoek naar 12cv's! Greetz, Shadow..

• 5cv-tjes gezocht!! Greetz, Shadow..

• Argos v.s Titans Inc.

Shadowking - - Diplomatie

Gevecht voor zwavel (24.09.2012 1:30:28) robin023 uit los grolscho, Solfay, zwavel dog, Merxx uit los grolscho, Freedom uit los grolscho, zwavel, silverstar uit los grolscho, Phoenix_Angel uit los grolscho, Gixxer uit Solfay, los grolscho, treino uit Solfay vs xaser uit zwavel, Pieter uit Kolos M-4, zwavel dog, The Joker uit zwavel, leXistence uit Isfahan, rugbyrulzzz uit Stenen Haas, Azimov uit Araithyrea, Bolhuisos, Psycho uit Lunatic, pre uit Pre 9 z -TH-, Shadowking uit Paphlagonië, Grafikos…

• BOG vs TRRR Gevechten

[b]Happy Birthday Mell!! (gelukkige verjaardag) Zeegevecht bij Middelburg (23.09.2012 20:24:17) martinos uit Ж Melbourne Ж vs EC Rider uit Asterix, Shadowking uit Bithynië, ۞schellach۞, Eros uit Mantinea, Cleo uit Marmer1, Niflheim, Saint Doekoe uit Saparua, Ambon, rptje uit Saparua ------------------------------------------------------------------- Ram-schip.............87(-162).. - Ram-schip...........1735(-162).. ................................ - Ballista schip........84(-0).... ...........…

• jullie formele vermelding?? Het gaat hem toch duidelijk over Dead Rabbits & Argos Vs. Titans Inc. »!! Nog steeds zijn we aan het discussiëren over wat betreft die inc!! En zeker gaat 't hem nog steeds over diezelfde oorlog!! Dus wat off topic???

• oorlog tussen D-T en TITAN?

lees even mee: avianskywalker: Om het een en ander even duidelijk te stellen hebben wij in eerste instantie niemand om hulp gevraagd. Argos was de eerste met zijn verklaring, maar ja als dan D-R volgt dan lijkt het mij logisch dat wij contact opnemen met een bevriende alliantie. En dat is in ons geval D-T. Niemand hoeft ons handje vast te houden , wij zijn goed in staat om onze zaakjes zelf te regelen , maar oké als de stand daarom vraagt dan zijn wij eerlijk genoeg om hulp te vragen, wat ieder …

• Quote from robin023: “Op zoek naar shadowking want gister was hij er nog en nu kan ik hem even niet zo snel vinden.” Klopt Robin023, Reeds 2 dagen op zoek naar jullie legers.. Nu ik daar weg ben, komen jullie toch aanzetten! Te vroeg aangezet duidelijk.. Och, je ziet me wel ergens anders opduiken hoor!! Greetz, Shadow..

• Haha.. Dat heeft ongetwijfeld ook te maken met het feit dat we onze vloot wat langer laten hangen dan nodig is! Ook ik wou nog even van mijn vloot af (althans het grootste gedeelte). Zeegevecht bij Kaapstad (10.09.2012 18:37:55) Shadowking uit TRRR vs Diederik uit Lelystad, Werkendam uit Gein, Reigers 4, Reigers 5, delluc uit Zuidoost, Hammerman uit Tolkamer, Weekstrom uit Tolkamer ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............112(-504).. - Ram-schip...…

• Weekstrom had hem al gepost, maar ik heb ze helemaal, dus mss toch nog eens posten: Zeegevecht bij Howard Joel (07.09.2012 23:51:26) Shadowking uit δ Roger, Zwavel, Chanella, Eros uit Redemption VIII, Redemption I, Delos, Thebe, Marathon, Secret woman uit Super Dorp 09, Chanella, δ Roger, Het Kan Niets, Redemption VIII, Rising star, Onno uit Redemption VIII, Chanella, Cleo uit δ Roger, Redemption I, Redemption VIII, Chanella, Super-Mattie uit Super Dorp 09, Chanella, Redemption VIII, δ Roger, Re…

• Hier ook 3 cv-tjes gezocht! Greetz, Shadow..

• 5 cv's in de aanbieding!! Greetz, Shadow..

• 4cv's in de aanbieding! Greetz, Shadow..

• Bekendmaking overlijden Nico

Alweer iemand die moet gaan.. zo triest.. Nico was een groot speler. Jammer dat we de familie niet eens kunnen steunen. Sterkte aan allen die hem kenden. Ik zal hem missen bovenaan die lijst. Wij zorgden voor elkaars drijfveer. Het ga je goed Nico! Greetz, Shadow..

• Trrr lastig vallen

Shadowking - - Gevechtsrapporten

chrisje komt graag op bezoek, het was tijd om eens terug te gaan: Zeegevecht bij athena (08.07.2012 17:56:30) Shadowking uit atheno2, Magnus, Wiebe uit TAll vs chris6804 uit athena ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............749(-45)... - Ram-schip..............0(-100).. ................................ - Katapult schip.........0(-1).... Scheprad-ram.........433(-41)... - Scheprad-ram...........0(-154).. Mortier schip........288(-0).... - Mortier schi…

• Bij mij weer 2 plaatjes voor de belangstellenden! Greetz, Shadow..